20 Reacties
10 maanden geleden
Goedemorgen! Zelf gebruikte ik de wasstrips van Cosmeau, maar over Mothers Earth hoor ik ook veel goede verhalen :).
10 maanden geleden
Ik heb wasmiddel van de poeisz eigen merk economische zonder parfum enzo
10 maanden geleden
Ik heb toevallig nu mijn eerste wasje aan met Mother’s Earth. Ik vond de kosten ook erg meevallen; je doet er erg lang mee en je kunt voor nog meer korting een abonnement afsluiten per 4 maanden bijvoorbeeld. De verzending duurde wel wat langer omdat alles ecovriendelijk wordt verstuurd ook.
10 maanden geleden
Incia is een hele goede, wel wat duur. Ik gebruik nu al een tijdje faith in nature, die bevalt ook erg goed.
10 maanden geleden
Wij hebben wasstrips van Briters. Zonder meuk, beter voor het milieu en nog goedkoper ook.
10 maanden geleden
Ik gebruik Incia en vind dit erg goed werken! Ze hebben vaak wel een bundelkorting
10 maanden geleden
Reactie op MMM4
Dankje! Wij hebben nu Brauzz, maar die kwam erg slecht uit de test zag ik. ...
Ik heb er eentje met geur, die zijn net zo veilig als ik mij goed heb ingelezen :)
10 maanden geleden
Reactie op Marenaaaaaa
Ik heb toevallig nu mijn eerste wasje aan met Mother’s Earth. Ik vond de ko ...
Mother earths eco friendly verzenden is echt onzin, mothers earth verzend alles vanuit China rechtstreeks naar klant. Die hebben niet eens een depot in Europa, dus ze stoten juist heel veel uit omdat elk klein pakketje rechtstreeks naar klant gaat ipv. Een grote lading in een keer.
8 maanden geleden
Reactie op kimnnl
Mother earths eco friendly verzenden is echt onzin, mothers earth verzend a ...
Als mijn was er maar schoon van wordt :)