26 Reacties

één dag geleden

Na 6 weken gaat het hartje kloppen dus dit is een prima beeld voor dit termijn. Ik denk ook dat waar jij nu mee zit het gevaar is van vroeg kijken. Uiteraard snap ik waarom het gebeurt.

één dag geleden

Reactie op KittyNootje

Na 6 weken gaat het hartje kloppen dus dit is een prima beeld voor dit term ...
Dank voor je reactie! Ja .. ik zei vantevoren van als het op de goede plek zit dan ben ik al zooooo blij. En toch hoop je dan stiekem op een hartje.

één dag geleden

Reactie op Emma1989!

Dank voor je reactie! Ja .. ik zei vantevoren van als het op de goede plek ...
Dat snap ik een kloppend hartje voelt toch als een bevestiging ofzo maar komt goed je mag met 7 al weer terug ☺️ Ik heb met 7+2 al een heel mooi hartje gezien ☺️☺️

één dag geleden

Mijn vk dacht dat ik ongeveer 8 weken zou zijn, echoscopist schrok gisteren dus ook toen ze letterlijk hetzelfde als bij jou zag. Zij heeft toen ook nog inwendig gekeken en zag dat ik gewoon nog niet zo ver was 😅 Ben blijkbaar echt pas 5 weken ongeveer

één dag geleden

Reactie op Jinxiepoes

Mijn vk dacht dat ik ongeveer 8 weken zou zijn, echoscopist schrok gisteren ...
Ik moet trouwens 17 december terugkomen voor een echo, dus dan krijgen wij met zekerheid te horen hoe ver ik precies ben en of alles goed is so far.

één dag geleden

Hoi. Hier hetzelfde. Ik dacht al 7+ te zijn volgens mijn berekening. Nu was afgelopen dinsdag ook alleen de vruchtzak te zien en kleefde de embryo ook tegen de wand. Ook nog geen kloppend hartje. Schrok dus erg omdat ik een heel ander beeld verwachten en net als bij de eerste. Ze denkt dat de bevruchting dus ook een week later is geweest en ik tussen de 5,5-6 weken ben.. dinsdag opnieuw een echo 🤞🏻 laten we hopen op een hartslagje bij de volgende echo

één dag geleden

Ik heb woensdag hetzelfde gehad! Op de goede plek met vruchtzakje en dooierzakje maar nog geen embryo. Op basis van de eerste dag van mijn miskraam zou ik 6wkn moeten zijn maar waarschijnlijk ben ik dus korter zwanger. Kan nog beide kanten op en over 2 weken nieuwe echo!

één dag geleden

Ik ben gister bij de vk geweest zou eigenlijk volgens haar 7w moeten zijn maar ik weet wanneer ik gemeenschap heb gehad en weet eigelijk wnnr het is gebeurd. Verloskundige zei dat ze uit vele onderzoeken berekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie ik vind dit gek want ik ben dan ongesteld en niet zwanger dus ( ze gaan van die dag uit omdat de eiersprong dan plaats vind gaf ze aan ). Nou gister dus geschrokken baby was veel kleiner dan 7w ze heeft inwendig gekeken en eerst geen hartje vervolgens wel het was gwn heel verwarrend allemaal volgende week weer een afspraak volgens mijn berekening nu 4w en 2 dagen

één dag geleden

Reactie op Jansjuni23

Hoi. Hier hetzelfde. Ik dacht al 7+ te zijn volgens mijn berekening. Nu was ...
Aahhh hoop het ook! Ja ik weet precies hoe ver ik bent want met IVF

één dag geleden

Reactie op asen

Ik ben gister bij de vk geweest zou eigenlijk volgens haar 7w moeten zijn m ...
Spannend en verwarrend ook! Dus nu dus geen idee hoe ver je bent? Maar je moet inderdaad uit gaan van de eerste dag van je menstruatie.. je krijgt 2 weken cadeau als ware. En met 4 weken zou je sowieso ook nog geen hartje horen.. dus wrs ben je dan wel 6-7 weken?

één dag geleden

Super spannend… pff ik vind het maar moeilijk! Maar hopen dat onze baby’s snel groeien nu en een hartje hebben!

één dag geleden

Reactie op Emma1989!

Spannend en verwarrend ook! Dus nu dus geen idee hoe ver je bent? Maar je m ...
Precies! Bij die 4 weken waar jij van uit gaat mag je 2 weken extra tellen dan loopt jouw berekening meer gelijk met die van de vk.

één dag geleden

Hi, allereerst gefeliciteerd! 💗 Hier precies hetzelfde als jij omschrijft. Gisteren de echo gehad met 5+6 en vruchtzak afmeting van 6+0. Helaas nog geen kloppend hartje, ging er ook niet vanuit omdat het wel vroeg is maar had het wel gehoopt. Volgens mijn gynaecoloog is dit echt normaal voor deze termijn, en verwacht hij met mijn echo met 7 weken gewoon een kloppend hartje te zien!

één dag geleden

Reactie op Jansjuni23

Hoi. Hier hetzelfde. Ik dacht al 7+ te zijn volgens mijn berekening. Nu was ...
Helaas vanmiddag begonnen met bloeden😞 dus vreet het ergste..

één dag geleden

Ik heb dus vandaag het zelfde gehad en moet ook terug komrn over 2 weken

één dag geleden

Reactie op Jansjuni23

Helaas vanmiddag begonnen met bloeden😞 dus vreet het ergste..
Dat meen je niet. Sterkte✨

één dag geleden

Reactie op Emma1989!

Spannend en verwarrend ook! Dus nu dus geen idee hoe ver je bent? Maar je m ...
Ja als ik uit ga van de gemeenschap is het 4w en 2 dagen maar de verloskundige zegt door de meting etc een baby van 6 weken dus dan kloppen die 2 weken cadeau weer wel ik weet het allemaal nie meer.. heeel verwarrend vrijdag heb ik een nieuwe afspraak staan hoop vrijdag meer duidelijkheid te krijgen

één dag geleden

Reactie op asen

Ik ben gister bij de vk geweest zou eigenlijk volgens haar 7w moeten zijn m ...
Hey, je moet altijd 2 weken optellen vanaf je ovulatie datum. Je krijgt 2 weken 'gratis' waarin je nog niet zwanger bent. Dus als het volgens jouw berekening 4+2 is, dan ben je eigenlijk 6+2. Vanaf je eisprong, ben je 38 weken zwanger.

één dag geleden

Reactie op himan

Ik heb woensdag hetzelfde gehad! Op de goede plek met vruchtzakje en dooier ...
Maar je kunt niet vanaf je miskraam rekenen, dat is geen deel van je cyclus. Je moet dan vanaf je eisprong rekenen. Dus hopelijk is dat waarom het niet klopt met je zwangerschapsduur!

één dag geleden

Reactie op Stumpy34

Maar je kunt niet vanaf je miskraam rekenen, dat is geen deel van je cyclus ...
Ik dacht ook van niet maar de gynaecoloog zei dat je hetzelfde rekent als met een menstruatie. In het geval dat je gelijk weer zwanger bent na een miskraam reken je de eerste dag van de miskraam als cd 1.