11 Reacties

5 dagen geleden

Bij mijn vorige zwangerschap had ik een echo met 5 weken + 3. Dit was voor ons een hele fijne bevestiging destijds. Maar verwacht er nog niet teveel van.

5 dagen geleden

Ik had een echo met 6+3 om bovenstaande reden afspraak ook verzet naar 7+1

5 dagen geleden

Dit was 5.4 beginnend kloppend hartje gezien. Maar in iedergeval fijn om te zien dat er een vruchtje en dooeierzak zit

5 dagen geleden

Horen kan je sowieso nog niks met deze termijn. Je kan het hartje mss zien kloppen , maar ook best een grote kans dat het nog niet klopt. Ik had gisteren een echo met 6+3 en het hartje was net begonnen met kloppen. Het klopte nog heel traag. Wat is de reden dat je zo vroeg al een echo hebt?

5 dagen geleden

Ik heb met 5 weken een echo gehad en je zag nog niet veel was nog idd te vroeg

5 dagen geleden

Ik heb met 5,2 echo gehad vorige week. Je zag alleen een zwarte kring. nog geen vruchtje ofzo maar volgens de gyn zag alles er goed uit voor 5.2. moet 7.2 weer heen voor hopelijk een mooi hartje. Hartje gaat met 5.4 beginnen met kloppen maar kan je lang niet altijd zien op echo. Kan ook dat je net paar dagen korter bent en dat maakt heel veel verschil met wat je ziet op een echo. Ik zal hem persoonlijk een week verschuiven want mocht je nog niks zien betekend het niks alleen zit jij wel in de stress om misschien voor niks. Maar je moet natuurlijk helemaal zelf weten wat je gaat doen. Succes

5 dagen geleden

Als je heel zeker bent van je termijn zou je het eventueel kunnen doen. Ik heb rond 5 weken een echo gehad en zag toen alleen de vruchtzak met dooier (ik dacht zelf 6+2 te zijn). Ik moet zeggen dat ik toen niet heel fijn naar huis ben gegaan, omdat je eigenlijk niet heel veel informatie meer hebt. Het enige wat je weet is of het goed ingenesteld is of niet. Als je geluk hebt, zie je wel wat meer.. Verschilt natuurlijk per persoon

5 dagen geleden

As donderdag heb ik mn eerste echo dan ben ik 6+6, net geen 7 weken, daarom verwacht ik wel iets te zien..
Ik had een echo met 6 + 1 met een kloppend hartje. Wel inwendig

5 dagen geleden

Dank jullie wel meiden. Ik heb zojuist mijn afspraak verzet naar een week later! Om mezelf toch wat stress en gedoe te besparen 🤭

5 dagen geleden

Wij hadden bij ons eerste kindje een echo met 5+4 ivm uitzending van mijn man. Toen zagen wij een rijstkorrel met kloppend hartje 🤍 zou er niet teveel vanuit gaan dat je al een hartje ziet, dan valt het mee