19 Reacties

vorige week

Ik denk huisarts bellen morgen als hij geen koorts heeft, en anders wellicht huisartsenpost. De meesten van ons zijn geen arts en kunnen hier dus geen zinnig woord over vertellen.

vorige week

Reactie op ZyheMeadows

Ik denk huisarts bellen morgen als hij geen koorts heeft, en anders wellich ...
Dit wou ik precies ook zeggen. "ik denk huisarts bellen"

vorige week

Reactie op Bysaa

Dit wou ik precies ook zeggen. "ik denk huisarts bellen"
Yap. Wil heel graag zeggen 'oooh is dit en dat' maar zelfs als ik het zou 'herkennen' zou ik er nog geen uitspraak over durven doen want veel dingen lijken zoveel op elkaar.

vorige week

Maandag idd HA afspraak staan.

6 dagen geleden

Dit heeft mijn zoontje 5mnd, ook al weken sinds we groente geven, consultatiebureau zei smeren met vaseline parrafine nog n week en anders huisarts voor creme, dacht lichte vorm voor aanleg eczeem, jeuk en krabben wss van de hapjes

6 dagen geleden

Reactie op Serena.s

Dit heeft mijn zoontje 5mnd, ook al weken sinds we groente geven, consultat ...
Oh wat gek. Hier idd ook met groente hapjes begonnen. Ook nu 2 dagen met vaseline aan het smeren en dat werkt !!!

6 dagen geleden

Reactie op Juli25

Oh wat gek. Hier idd ook met groente hapjes begonnen. Ook nu 2 dagen met va ...
Fijn! Toch n reactie op groente wellicht..

5 dagen geleden

Onze zoon had precies dit alleen nog erger, je mag mij wel even berichten. Wellicht kunnen we elkaar helpen!

5 dagen geleden

Reactie op Maanen

Onze zoon had precies dit alleen nog erger, je mag mij wel even berichten. ...
Wat had je zoontje als ik vragen mag!

5 dagen geleden

Reactie op Mommyb93

Wat had je zoontje als ik vragen mag!
?*

4 dagen geleden

Ik ga straks naar de HA. het is inmiddels echt tot bloedens toe zo sneu

3 dagen geleden

5e ziekte start met koorts daarna komen vlekjes, 6e ziekte precies andersom . Het kan ook nog warmte uitslag zijn of een allergische reactie op iets (voeding/ wasmiddel/douchegel/ nieuw kledingstuk etc)

3 dagen geleden

Reactie op Juli25

Ik ga straks naar de HA. het is inmiddels echt tot bloedens toe zo sneu
Hoe is het met je kindje en hoe was het bij de huisarts?

3 dagen geleden

Reactie op Tessa🩵

Hoe is het met je kindje en hoe was het bij de huisarts?
De HA had mn afspraak verzet naar morgen maar mij niet over gebeld. Dus morgen poging 2🥹

3 dagen geleden

Reactie op Juli25

De HA had mn afspraak verzet naar morgen maar mij niet over gebeld. Dus mor ...
Pff jeetje wat erg zeg! Heb je al een beetje een idee waardoor deze reactie gekomen is trouwens? Mijn zoontje zat van het weekend ook ineens weer helemaal onder de uitslag. Had voor het eerst een paar mini hapjes doperwtjes op. Kom er via een vriendin achter dat dit dus peulvruchten zijn, en pinda’s ook daaronder vallen ofzo. Heb vandaag gelijk de huisarts gebeld en een verwijzing voor de kinderarts gekregen. Ben me echt rot geschrokken ervan 😨

2 dagen geleden

De HA zegt dat het eczeem is dus nu moet ik eerst 3x pd gaan smeren met koel zalf om te kijken of het weg gaat. Pas daarna willen ze verder kijken. Ik ben de laatste dagen maar gestopt met de groente hapjes en beginnen met fruit om te kijken of dat ook verschil maakt en heb het idee van wel!

2 dagen geleden

Reactie op Tessa🩵

Pff jeetje wat erg zeg! Heb je al een beetje een idee waardoor deze reacti ...
Oh jeetje ja daar zou ik ook van schrikken!! Hopen dat het loos alarm is!!!

2 dagen geleden

Eczeem is een reactie van binnen uit dus moet je eigenlijk ook van binnen behandelen ben zelf alles aan het uitzoeken hoe je dat doet met kleine babys en peuters maar schijnt dus vanuit binnen te moeten met voedings supplementen

gisteren

Reactie op Mom2025

Eczeem is een reactie van binnen uit dus moet je eigenlijk ook van binnen b ...
Wil je laten weten wat hier uit komt ? Ik ben benieuwd !