Meerdere baby’s die eenkennig zijn? Ik weet niet of het überhaupt kan op deze leeftijd, ze is bijna 5 maanden.
Ineens merken we dat ze bij anderen sneller huilt, ook continu mama (ik) in het vizier houden. Ook bij neerleggen in de box snel huilen als ik niet in de buurt ben..
Jupp dat kan zeker al! Hier ook. Nu weer wat minder gelukkig maar ze had het heel erg rond de 3 maand. Ze hebben heel goed door wie hun mama is en wie niet
Ja hier ook! Bij mij huilt ze bijna niet, maar blijkbaar als ze bij anderen is zoals opa en oma gaat ze krijsen. Als ik dan terug ben en haar over pak is het over. Ze huilt gelukkig niet de hele tijd maar zij moeten echt moeite doen om haar tevreden te houden
Ja hier ook, eerder kon ik haar bij papa of oma laten met afgekolfde melk. Maar nu krijst ze alles bij elkaar en weigert te drinken. Zodra ik er weer ben is niks aan de hand en drinkt ze ook gewoon uit de fles.
Hier ook! Eigenlijk al een aantal weken, en ze is nu 20 weken.. huilen of zelfs krijsen als ze vreemde gezichten ziet, zelfs als oma oppast huilt ze heel veel. Bij mij eigenlijk nooit, en bij haar vader gaat het nu ook goed..
Wij hebben het net gehad, 20 weken is ze, vanaf 9 weken al eenkennig, bij iedereen huilen behalve papa en mama, gaat gelukkig nu ze naar de gastouder gaat steeds wat beter, dus ja het kan zeker al op die leeftijd
Hier ook al vanaf 11/12 weken 🫤🫤 nu begonnen met oefenen bij oma met oppassen maar gaat nog niet echt van harte.. bij de opvang leek het wennen iets beter te gaan maar was het afgelopen week ook minder.. echt heel rot!