11 Reacties
10 dagen geleden
Mijn zoontje Juliën is met 22 weken stilgeboren. Daarna nog een zwangerschap met halverwege cerclage omdat ik hen weer bijna verloor. En nu weer 5 weken zwanger. Weer spannend maar wel vertrouwen ominnde gynaecoloog. En toch voelt deze zwangerschap weer anders dan de eerste twee. Miss nu wel een meisje. 😊
10 dagen geleden
Wij zijn ons zoontje Duke verloren met 18 weken, ook door een scheur in het vlies
10 dagen geleden
Ik ben twee jaar geleden een tweeling verloren na 16 weken. Nu meteen eerste ronde dat we het probeerden weer raak. Denk dat ik tot ver na de 16 weken toch niet helemaal lekker zit. We vertellen het ook voor die tijd nog niet aan onze zoon van vijf
10 dagen geleden
Ik ben mijn dochtertje verloren ik had met 24 weken spontaan gebroken vliezen, uiteindelijk is ze met 25 weken geboren.
Na een goede zwangerschap en alle echo's waren goed. Ik snap en begrijp nog steeds niet hoe het heeft kunnen gebeuren.
Ik snap je gevoel,
Ik ben bij mezelf dan ook bang dat het zich weer kan herhalen, ook omdat er geen oorzaak is geweest.
9 dagen geleden
Nog niet, maar krijg wel een vitaliteitsecho met ruim 6 weken in het ziekenhuis en daarna bij de verloskundige met 11 weken weer. Alleen vind ik die 16 weken vooral heel spannend. Ik geloof wel dat het tot die tijd goed gaat.
9 dagen geleden
Wij zijn bijna twee jaar terug ons zoontje verloren door spontane vroeggeboorte door cervix insufficiëntie (zwakke baarmoederhals). Nu is ook duidelijk dat me baarmoeder heel klein is en baarmoederhals ook. Ben vorig jaar geopereerd aan een cerclage. Na weer vele terugplaatsingen van ivf/icsi nu eindelijk weer zwanger. In 6,5 trajecten volgen is dit me tweede keer dat ik zwanger ben. Het is zo spannend maar als we uiteindelijk ons wonderkind in ons armen heeft zal dat zoveel pijn verzachten. Gelukkig word ik goed in de gaten gehouden deze zwangerschap. Ik leef vooral in het nu en kijk niet teveel naar voren. Stel mijlpalen na elke goede echo. Stap voor stap🙏 succes mamas.