216 Reacties
3 dagen geleden
Ik heb hem met 8+5, maar vanwege eerdere miskraam wilde ik hem zelf bewust niet eerder.
2 dagen geleden
Reactie op womanesmee
Oh wat spannend maar gaat helemaal goed komen! Laat je het ons weten?🙏🏽
De echo was gelukkig goed! Wat een opluchting! Termijn klopte helemaal (6+6/7+0) en een kloppend hartje. Zo opgelucht geen lege vruchtzak dit keer te hebben gezien! Het besef dat ik echt zwanger ben en er een (heel klein) kindje in mijn buik groeit komt steeds meer nu!
2 dagen geleden
Reactie op DeniseHoogerwaard
Vandaag 😁 met 8 weken zwanger
Alles goed gegaan gisteren?
2 dagen geleden
Reactie op Loes2311
Wij hebben de eerste echo op 12 december met 7+4. Nog zo lang wachten 😅
Jaaaa ik ook en die spanningen is gewoon niet leuk 🤣🤣🤣
2 dagen geleden
Komende dinsdag met 8+2 de eerste echo. Afgelopen weken duurde lang, maar oooh deze laatste dagen al helemaal
2 dagen geleden
Zojuist de echo gehad en helaas opnieuw geen goed nieuws ontvangen 😔 Op de echo is een embryo te zien, maar er klopt geen hartje en hij is te klein voor de aantal weken dat ik zwanger ben. De embryo is waarschijnlijk gestopt met groeien met 6 weken en 3 dagen, terwijl ik vandaag bijna 8 weken zwanger ben. Waarschijnlijk wordt dit opnieuw een miskraam 💔 Er is nog een hele kleine kans dat de innesteling heel laat was waardoor ik minder ver ben dan verwacht, maar merk dat ik daar niet helemaal in geloof..
2 dagen geleden
Reactie op Ande34
Zojuist de echo gehad en helaas opnieuw geen goed nieuws ontvangen 😔 Op de ...
Alsjeblieft zolang je geen bloed verliest blijf hoop houden! Het beste is om echt je rust te nemen. Veeeeeeeel rusten want dan groeit de baby het beste! 🙏🙏
VRIEND
2 dagen geleden
Reactie op MoedigeBos070040
Jaaaa ik ook en die spanningen is gewoon niet leuk 🤣🤣🤣
Haha echt hoor. Ik hoop dat de tijd snel voorbij is. Vind deze dagen sowieso extra spannend, omdat het vorig jaar mis ging tussen week 5 en 6. Blij als ik die periode eerst voorbij ben 🍀
2 dagen geleden
Reactie op Loes2311
Haha echt hoor. Ik hoop dat de tijd snel voorbij is. Vind deze dagen sowie ...
Jaa we gaan gewoon hopen voor het beste natuurlijk, maar is wel grappig zijn wij waarschijnelijk ongeveer even ver wat is jou uitgerekende datum tot nu toe? de mijne 29 juli 🙈
2 dagen geleden
Reactie op Ande34
Zojuist de echo gehad en helaas opnieuw geen goed nieuws ontvangen 😔 Op de ...
Sterkte! Ik heb ook slecht nieuws gehad. Volgens echoscopiste 5 weken, max 6, maar geen kloppend hartje. Ik weet mijn ovulatie dag en ik ben 7 weken en 1 dag. Kan gewoon niet. Echoscopiste vroeg om toch over een week nog langs te komen om te zien hoe/of dit vruchtje zich ontwikkelt. Ik heb geen bloedverlies, maar er klopt hier gewoon niets aan. Ik heb zelf echt geen hoop, kan het niet goedpraten met misschienetjes. Ik hoop voor jou op een goede afloop. Voor mezelf dat het bloedverlies snel mag starten want ik kan er niet tegen dat ik nu weer moet wachten, weer ovulatiedag moet vinden, weer zwanger worden en weer al die weken in spanning of het goed gaat. Vreselijk toch dit? En de timing was zo perfect. Een zomerbaby, zo leuk. Een extra lang verlof door zomervakantie die er nog bij zou komen (onderwijs). Met kerst het goede nieuws kunnen delen. Bah.
2 dagen geleden
Vandaag de eerste echo gehad in het ziekenhuis✨ 7+6 en alles zag er goed uit!!
2 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Sterkte! Ik heb ook slecht nieuws gehad. Volgens echoscopiste 5 weken, max ...
Echt vreselijk dit voor je. Het is zo verdrietig en rot! Sterkte💔