216 Reacties

4 dagen geleden

12 december dan ben ik 8+2

4 dagen geleden

Reactie op Somaia

Ik ben volgens mijn eigen berekening op 21 juli uitgerekend 馃 toch 2 dagen ...
Inderdaad! Kan ook te maken hebben met de duur van je cyclus. Maar leuk dat we het toch zo onderling met elkaar kunnen delen. Alleen mijn man weet het voor nu, dus heel fijn en leuk dat we er via hier toch over kunnen hebben馃

4 dagen geleden

26ste dan 8+3 :)

4 dagen geleden

Reactie op Sinem馃巰

Inderdaad! Kan ook te maken hebben met de duur van je cyclus. Maar leuk dat ...
Ja dat kan ook inderdaad! Wel super leuk dat het zo dicht bij elkaar zit en dat we het kunnen bespreken met elkaar! Ben ook echt benieuwd naar je echo de 11e 馃挄

Reactie op fredkroket123

Hier op 13 december eerste echo met 8+1. Duurt voor m鈥檔 gevoel nog een eeuw ...
Dit heb ik ook! Daarom heb ik de eerste echo een weekje eerder verplaats en krijg ik het nu 6 december met 7+1

4 dagen geleden

Reactie op Mariebrown

Ooh wat spannend! Heel veel succes!
Laat je ons weten hoe het gaat?馃檹馃徑

4 dagen geleden

Reactie op Valerievanmanen

Succes, komt vast goed 馃寛
Dankjewel!

4 dagen geleden

Reactie op Mariebrown

Ooh wat spannend! Heel veel succes!
Dankjewel

4 dagen geleden

Net de echo gehad en er was helaas nog niets te zien dan alleen de vruchtzak en wat kleins tegen de zijkant aan. Als mijn berekening klopt (7+3) betekend dit niet veel goeds. Tenzij de ovulatie en de bevruchting later hebben plaatsgevonden. Ik had namelijk 1 langere cyclus. Volgende week terug. heel dubbel. Tenzij ik een bloeding krijg dan is het wel duidelijk. Gaat helaas een lange week worden.

4 dagen geleden

2 december op 7+6 馃槉

Reactie op Jansjuni23

Net de echo gehad en er was helaas nog niets te zien dan alleen de vruchtza ...
Spannende tijd, hopelijk is het gewoon een late eisprong geweest 馃崁

4 dagen geleden

Reactie op Somaia

Ja dat kan ook inderdaad! Wel super leuk dat het zo dicht bij elkaar zit en ...
Ik ook naar die van jou! Hoop zo dat het allemaal goed gaat! Ik laat het je wel weten馃巰

4 dagen geleden

Morgen meet 7 weken! Vind het zo zo spannend. In juni had ik met 7 weken een echo, toen bleek er niets te zitten behalve een lege vruchtzak :( 馃崁

4 dagen geleden

Vandaag een sterk kloppend hartje ! Morgen 6 weken 馃

4 dagen geleden

Hoi hoi, is de eerste echo inwendig geweest of via de buik bij jullie? Ben benieuwd. Ik heb de eerste echo volgende week dinsdag 26 nov en dan ben ik acht weken 馃グ

4 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeDroom718382

Hoi hoi, is de eerste echo inwendig geweest of via de buik bij jullie? Ben ...
Ik moet mijn eerste echo inwendig doen zei de verloskundige zo zie je meer omdat het nog te diep in de buik zit voor een gewone echo

4 dagen geleden

Reactie op Sinem馃巰

Ik ook naar die van jou! Hoop zo dat het allemaal goed gaat! Ik laat het je ...
Jaa dat hoop ik ook! Vind het ook echt zo spannend.. maar alleen maar positieve energie voor onze baby鈥檚 haha 馃挏 Jaa let me know hoe het is gegaan! Hoelaat heb je hem?

4 dagen geleden

Reactie op Somaia

Jaa dat hoop ik ook! Vind het ook echt zo spannend.. maar alleen maar posit ...
10:45 moet ik er zijn鉂わ笍

4 dagen geleden

Reactie op Somaia

Jaa dat hoop ik ook! Vind het ook echt zo spannend.. maar alleen maar posit ...
Zo is dat! Ja, echt super spannend, vooral omdat het mijn eerste keer is! Ook jouw eerste zwangerschap? Het is allemaal zo nieuw en eng, maar tegelijk ook zo bijzonder. Inderdaad veel positiviteit馃馃ス Ik heb het 鈥檚 ochtends om 08:15. En jij?

4 dagen geleden

9 december, 7+5 ben ik dan 馃馃徎