216 Reacties
4 dagen geleden
Succes aan ieder die vandaag een echo heeft.
Wij hebben zometeen de echo. Onbewust zo gespannen denk ik. Maagpijn, buikpijn, moet om m'n maag te ontspannen zuchten en ben misselijk (maar dat is ook van de zwangerschap🫣)
4 dagen geleden
Reactie op Latish
Succes allemaal 🤍 ik heb m zo om 10u… vorige week te horen gekregen dat he ...
Heel spannend! Ik duim voor jullie.
4 dagen geleden
Reactie op womanesmee
Hoe is het gegaan vandaag?🙏🏽
Lief dat je er aan denkt. Gelukkig goed, echt een enorme opluchting. We hebben ons kleintje mooi kunnen zien en ook het hartje zien kloppen. Echt heel bijzonder en zo fijn. Nu mogen we over twee weken weer voor een extra echo 😊 Ze denken heel fijn mee op de praktijk gezien de laatste zwangerschap. Dus nu leven we daar weer naartoe!
4 dagen geleden
Reactie op Latish
Succes allemaal 🤍 ik heb m zo om 10u… vorige week te horen gekregen dat he ...
Hoe is het gegaan?
4 dagen geleden
Die wacht weken pfff zijn zo zenuw slopend sins vandaag ook misselijkheid er bij
4 dagen geleden
Ik heb hem nu zo. Zit al in de wachtkamer en mijn man kon niet mee. Ben zo gespannen en angstig na mijn AM.
4 dagen geleden
Oh jullie berichtjes allemaal! Wat leven jullie allemaal met elkaar mee, wat mooi om te zien! Ik ben a.s. zaterdag ben ik 7 weken en dan hebben we de 1e echo bij onze ivf kliniek. Ik ben zooo zenuwachtig. De ene dag heb ik best last van kwaaltjes en de andere dag voel ik amper iets. Maakt me zooo onzeker. Gisteren hcg laten meten en die was 47000 (6+3).