7 Reacties

4 dagen geleden

Dat is in het begin nog heel moeilijk inschatten je kunt dan het beste de termijn echo afwachten ☺️

4 dagen geleden

Gefeliciteerd! Heb je de echo inwendig gehad of via de buik? Ik heb zelf volgende week mijn eerste echo en ben benieuwd wat ik kan verwachten 😊

4 dagen geleden

Reactie op PrikkelendeDroom718382

Gefeliciteerd! Heb je de echo inwendig gehad of via de buik? Ik heb zelf vo ...
Dankjewel!!🥰 Jij ook gefeliciteerd! Ik heb de echo inwendig gehad. Je voelt het wel maar niet pijnlijk😃

4 dagen geleden

Ik heb het zelfde als ik van mijn menstruatie uit zou moeten gaan zou ik vorige week donderdag 8 weken zijn. Echter vorige week donderdag de eerste echo gehad en toen pas 6w 4. Wel een kloppend hartje gezien en gehoord. De gynaecoloog maakt zich geen zorgen en zegt dat dit wel vaker voor komt. Echter vind ik het wel spannend omdat het 10 dagen scheelt. Dinsdag weer een nieuwe echo in het ziekenhuis hopelijk krijg ik er dan meer vertrouwen in.

4 dagen geleden

Reactie op mdb1995

Ik heb het zelfde als ik van mijn menstruatie uit zou moeten gaan zou ik vo ...
Ja ik maak me ook geen zorgen eigenlijk vind het alleen heel vreemd. Dan zou mijn cyclus 33 dagen zijn geweest maar dat heb ik dus nooit het is altijd tussen de 25 a 28 dagen. En zoals ik al zei 3 dpo positief testen lijkt mij toch ook echt onmogelijk. Maar goed ze zeiden dan ook wel erbij dat ze er een aantal dagen naast kunnen zitten maar 9 a 10 dagen in zo vroeg stadium is toch wel veel je wilt natuurlijk zo snel mogelijk op de 12 weken zitten zodat het voor je gevoel “ veilig” zit.

2 dagen geleden

Reactie op WonderlijkeParel000923

Ja ik maak me ook geen zorgen eigenlijk vind het alleen heel vreemd. Dan zo ...
Ik had /heb dit ook. Ik zou bij de eerste echo eigenlijk 8.2 zijn maar ze meetten toen 6.5 Ik vind het heel appart want ik heb ovulatoetesten gedaan dus weet wanneer mijn ovulatie was. Late innesteling dan ? Ik vind het ook nogal een verschil en inderdaad wat je zegt je wilt liever al verder zijn. Nu heb ik ook al 3 weken bloedverlies dat maakt het er ook nou niet fijner op

2 dagen geleden

Mijn VK zei dat het nog lastig te meten is. Je embryo kan net even ineen kruipen of zich juist uitrekken op het moment van meten. Dat scheelt zo een paar mm en dus een paar dagen in uitgerekende termijn.