48 Reacties
23 dagen geleden
Hoi, gefeliciteerd! Hopelijk gaat het dit keer helemaal goed 🍀!
Ik heb nog geen afspraak, maar ik ga met 7 weken ook een echo inplannen. Heb 23 september een miskraam gehad met 6-7 weken en voel me er erg onzeker door. Mijn echo wordt dan 22, 26 of 28 (kan di of vr hier). Maar je zegt dat jullie mogen, je kan toch altijd eerder, maar is op eigen kosten?
23 dagen geleden
Ik heb 17 november de intake en 11 december de termijnecho staan! Ook inderdaad recht op een vroege echo, maar ik denk dat ik dat niet ga doen.. de vorige keer ging het precies na de echo met kloppend hartje toch dezelfde avond mis (ja ik weet ze zeggen geen risico, maar voelt toch wel een beetje zo)
23 dagen geleden
19 november 🍀 bij onze praktijk doen ze bij iedereen rond de 7-8 weken omdat ze begrijpen dat het soms lastig is om nog langer te wachten en dat het hartje klopt☺️
23 dagen geleden
Gefeliciteerd! Spannend dat wachten! Wij hebben ook een vroege echo ivm fertiliteittraject op 11 november dat is 5 weken na de IUI.. Hopelijk blijft alles goed gaan
21 dagen geleden
12 november 1e echo, super spannend. Maar jeeetje wat duurd dat wachten lang
21 dagen geleden
Hallo vanmiddag heb ik om 13 uur de eerste echo zelf heb ik het vermoeden dat ik rond de 17 weken zwanger ben. Vind het heel spannend
21 dagen geleden
Reactie op Rixt303
Jaaa duurt heel lang! Jij moet nog een weekje🍀 dagen maar afstrepen 🤣
Jaaa eindelijk hahaa
21 dagen geleden
Heyhey!! Ik ben vandaag 4+6 en krijg 18 november mijn eerste vroege echo, dit omdat ik dit jaar twee miskramen heb gehad. Daarna krijg ik 27 november nog een echo en 20 december 👶🏻
20 dagen geleden
Hier gisteren een echo gehad met 5 weken en straks met 7 weken weer. Meerdere miskramen en een hele moeilijke zwangerschap gehad.