367 Reacties

één maand geleden

Hele gevoelige borsten! Ik had dit denk al op 4DPO. Ben nu 5 weken en is er nog steeds.

één maand geleden

Ik ben heel moe en ‘s ochtends misselijk. Gisteren positief getest maar moest zondag anders pas ongesteld worden.. dus ben er vroeg bij haha

één maand geleden

Reactie op rosalie x

Ik ben heel moe en ‘s ochtends misselijk. Gisteren positief getest maar moe ...
Gefeliciteerd!! 🤍

één maand geleden

Reactie op Alies1999

Hele gevoelige borsten! Ik had dit denk al op 4DPO. Ben nu 5 weken en is er ...
Dit hoor ik idd vaak ! Gefeliciteerd 🤍

één maand geleden

Moest gister ongesteld worden niets gezien vandaag positief getest. Maar heb wel lichte buikkrampen en lichte pijnen in de rug is het normaal?

één maand geleden

Reactie op Oemm🤍

Dit hoor ik idd vaak ! Gefeliciteerd 🤍
♥️

één maand geleden

Reactie op BriljanteHart573340

Moest gister ongesteld worden niets gezien vandaag positief getest. Maar he ...
Heb precies hetzelfde, ben nu 4w4d. Heb mij laten vertellen dat dit er helemaal bijhoort!

één maand geleden

Mijn puist die ik een week voor mijn menstruatie heb, op mijn voorhoofd, kwam maar niet. Mijn vriend vertrouwde het al niet 😅 gevoelige borsten, geuren wat sterker. Op 9DPO teste ik al positief, 5 dagen voor 1NOD.

één maand geleden

Ik heb al ongeveer een week gewoon een apart gevoel 🙈 weet niet precies hoe te omschrijven maar een soort misselijk moeier dan normaal ‘s nachts rond 4 uur telkens wakker met trek maakt niet uit hoeveel ik ervoor heb gegeten

één maand geleden

Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 😂 Volgens mij zweet ik dus ook meer. Dit had ik ook als symptoom bij mijn eerste zwangerschap. Geen idee of meerdere dit hebben, heb nooit iemand erover iets horen zeggen

één maand geleden

Ik ben volgens de apps vandaag 4 weken en 1 dag zwanger. Merk nog niet heel veel behalve weinig trek en een opgeblazen gevoel. Afgelopen dagen soms een korte vlaag misselijkheid

één maand geleden

Al een week lang misselijk met vlagen, gevoelige borsten en een opgeblazen buik (nu pas 2w6d)

één maand geleden

Ik had het erg koud en lichte menstruatieachtige krampjes. Verder geen symptomen. Ik heb nog steeds geen symptomen

één maand geleden

Het is misschien iets te veel informatie… maar ik wil de graag toch stellen… 😳 als je ongesteld word dan voel je dat het uit je komt.. dat gevoel heb ik nu maar dan met wat meer slijm… hebben anderen daar ook last van?

één maand geleden

Reactie op missjoy89

Al een week lang misselijk met vlagen, gevoelige borsten en een opgeblazen ...
4 +6 neem ik aan? De eerste 2 wekennkrijg Je cadeau . Dus op de dag dat je anders ongesteld was geworden ben je 4 weken

één maand geleden

Gevoelige borsten, moe, koud en opgeblazen gevoel

één maand geleden

Pijnlijke onderrug, menstruatie achtige klachten, heftige vermoeidheid, opgeblazen gevoel.. en positieve early test 8DPO van de kruidvat. Test (ook early) van de action gaf negatief aan.

één maand geleden

Ik heb hele gevoelige borsten en klinkt raar, maar rommelige darmen o.a. winderigheid en niet zo zeer meer trek in koffie. Terwijl ik normaal niet zonder mijn kopje koffie kan in de ochtend

één maand geleden

Reactie op Femke338

4 +6 neem ik aan? De eerste 2 wekennkrijg Je cadeau . Dus op de dag dat je ...
Ik zit nog een week voor m’n ongesteldheid.

één maand geleden

Ik heb soms last van misselijkheid en moet ook veel boeren 🫠 In de nacht ook zweten en heel veel dromen