385 Reacties

17 dagen geleden

Reactie op DoortastendeLotus035820

Zou trouwens 12 juli uitgerekend zijn. 20 november eerste echo…
Ik ben 4+3 maar ook 12juli uitgerekend 😂

17 dagen geleden

Ik had cravings in minestrone, couscous, en Turkse linzensoep😝

17 dagen geleden

Krampen, met vlagen misselijk en gevoelige borsten. Ik wist het zaterdag al en moest morgen eigenlijk ongesteld worden.

17 dagen geleden

Reactie op wishuponastar

Het is misschien iets te veel informatie… maar ik wil de graag toch stellen ...
Dit herken ik 🫣. Daarnaast krampjes die op ongesteldheid lijken en erg moe ‘s avonds

17 dagen geleden

Nu 5 wkn, vooral heel moe (anders dan anders), hongerig, winderig, gevoelige buik, en merk dat ik wat korter van adem ben nu 2 weken.

16 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Sommige dames ook minder klachten dan eerst? Heb al een paar dagen alleen b ...
Ja dat heb ik ook! Ik begon met krampen en gevoelige borsten, maar dat is afgenomen. Nu vooral in de avond af en toe krampen maar een stuk minder dan rond het testen. Ik ben nu 4 + 6

16 dagen geleden

Reactie op Rakkertje

Ja dat heb ik ook! Ik begon met krampen en gevoelige borsten, maar dat is a ...
Ik had te vroeg gejuicht haha, nu de hele dag door misselijk en beroerd

16 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Ik had te vroeg gejuicht haha, nu de hele dag door misselijk en beroerd
O jemig, plotseling dan! Hoe ver ben je?

16 dagen geleden

Reactie op Nienepien1

Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 😂 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Dit heb ik nu ook! Vond het al zo raar. Werkt mijn deo ineens niet meer dacht ik? Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben ☺️

16 dagen geleden

Reactie op Nienepien1

Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 😂 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Haha dit herken ik dus ook!😂 Net nog aan m'n man gevraagd of hij even aan mij wilde ruiken of ik stonk😂 Ik heb het idee dat ik ook meer zweet. Bij mij wisselt het warm en koud hebben sowieso snel en sterk af. Zo kan ik in bed liggen met een raam open en het nega heet hebben tot aan zweten toe. Zo kan ik in huis het ijskoud hebben terwijl het binnen 21,5 tot 22 graden is..

16 dagen geleden

Oh dames, hebben jullie ook zo'n laat van jullie darmen? Bij mij met name in de avond na het eten en de nacht.. Zo'n buikpijn🥲

16 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Oh dames, hebben jullie ook zo'n laat van jullie darmen? Bij mij met name i ...
Heel herkenbaar. Ook vooral in de ochtend last van ik. Echt krampen

16 dagen geleden

Iets bruinige afscheiding (sinds gisteren). Ook gisteren na ontlasting een paar bloeddruppels gehad, wat ik zelf erg beangstigend vond. Had wel gelezen dat dat vaker voor komt bij lastige stoelgang. Zo lang je maar niet zoveel gaat bloeden als een ongesteldheid. Moet ook zeggen dat het alleen bij die druppels gebleven is.

16 dagen geleden

Ik heb vreselijke last in m’n rug langs m’n ruggen wervel. Ook m’n maag is aan het rommelen, honger dan weer misselijk. Ik ben vandaag 4 wkn, is dit normaal?

16 dagen geleden

Reactie op ondeugend2022

Heel herkenbaar. Ook vooral in de ochtend last van ik. Echt krampen
Ja verschrikkelijk he! Heb het vanmorgen in bed tot 2 keer toe moeten wegpuffen. Twijfelde of het m'n baarmoeder was of m'n darmen.. Maar merk sowieso dat heel m'n buik van slag is..

16 dagen geleden

Ik heb mega pijnlijke borsten, ik draag nu al meegroei bh's. Daarnaast 's avonds super opgezette buik en darmen. 'S ochtends echt beroerd aan het worden, misselijk. Nog net niet kotsen zeg maar.. daarnaast echt heel moe overdag en super vaak moeten plassen

16 dagen geleden

Met de dag krijg ik steeds meer symptomen en ik vind het super lastig om niet met mijn beste vriendinnen dit te bespreken! Ik app alles naar mijn man, maar heb toch de behoefte om dit met mn meiden te bespreken. Zo moeilijk, want het is nog super vroeg en wil het eigenlijk ook nog niet vertellen. Gelukkig is hier dan een forum en kan ik even doen of jullie mijn vriendinnen zijn. Ik ben nog maar 4 weken maar elke dag merk ik meer en meer. Ik ben nu al een paar dagen misselijk en heb ook een opgeblazen buik. Vandaag zit ik op werk en doen mijn borsten op eens veel pijn. Het is zo raar om blij te worden van misselijkheid en pijn. Deze symptomen had ik bij mijn miskraam niet waardoor ik het heel positief ervaar dat ik deze symptomen heb ondanks dat ze natuurlijk ook wel vervelend zijn. Alleen krampen in onderbuik en bruine afscheiding vind ik heel erg spannend maar de rest maakt me zo enthousiast.

16 dagen geleden

Heel gek misschien.. maar ik heb het idee dat m’n haar sneller vet wordt🙈

16 dagen geleden

Zweet en vet haar kan natuurlijk gewoon. Je hormonen zijn aan het veranderen en daar kan het mee te maken hebben. Denk maar aan je puberteit 😊

16 dagen geleden

Ohja en ik snel last van een hoge hartslag waar ik mezelf helemaal gek van kan maken