391 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op Nienepien1

Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 馃槀 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Ik ben nu zes weken zwanger en sinds een week heb ik dat mijn rechter oksel sneller naar zweet ruikt, heel vreemd.

16 dagen geleden

Reactie op Elodya

Ik ook rechts onderin steken/krampen, vooral in de avond!
Ik had net ook krampen, na een stukje wat sneller lopen. Linksonder, waar ik denk dat m'n eierstok ongeveer moet zitten. En rechtsbovenin m'n buik. Fijn om te horen dat meer meiden er last van hebben, stelt gerust

15 dagen geleden

Reactie op mommytobe-30aug

Ik vraag me af, hoe meet je of het HCG hormoon blijft stijgen?
Ik heb vanwege de 4 eerdere miskramen een bloedtest mogen doen. Dus hierdoor heb ik gezien dat mijn HCG mooi door stijgt.

15 dagen geleden

Reactie op BriljanteHart573340

Moest gister ongesteld worden niets gezien vandaag positief getest. Maar he ...
Had ik ook. De innesteling kan ook kramp geven. De groei van je baarmoeder ook. De hormonen kunnen ook deze pijnen geven

15 dagen geleden

Reactie op Geeb89

Mijn borsten doen zo gigantisch veel pijn. Vooral 鈥榮 avonds als ik mijn bh ...
Ik vind het fijn om met een sporttopje aan te slapen.. daardoor blijft alles wat compacter en doet het echt veel minder pijn

15 dagen geleden

Reactie op Bysaa

Ik had net ook krampen, na een stukje wat sneller lopen. Linksonder, waar i ...
Me to hoor. Onderbuik

15 dagen geleden

Hebben jullie ook dat de symptomen per dag kunnen verschillen? Dus de ene dag misselijker of vermoeider dan de andere dag?

15 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Hebben jullie ook dat de symptomen per dag kunnen verschillen? Dus de ene d ...
Ja heb ik ook heel erg, ene dag voel ik me top en de andere dag hartstikke beroerd

15 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Ja heb ik ook en als het dan een dag minder is vertrouw ik het meteen al niet

15 dagen geleden

M'n broeken zitten nu al minder lekker. Gelukkig vrij flexibele broeken van Halara dus kan ze wel nog een poosje aan omdat de mee rekken maar als ik een beetje voorover zit, voelt het al niet lekker

15 dagen geleden

Vanochtend de eerste positieve testen ( heel licht streepje dus een clearblue met venster gehaald. 馃槀. 2 dagen overtijd. Maar ik heb al een week extreem pijnlijke borsten. 馃槺

15 dagen geleden

Ik begin nu ook gevoelige borsten te krijgen, word al ge茂rriteerd als mn vriend eraan zit 馃槀 wat helpt hier tegen? 馃槴

14 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Klopt! Afgelopen dagen soms een beetje misselijk en gevoelige borsten. Vandaag nog helemaal geen symptomen. Het voelt elke dag weer anders. Ik ben nu 4+5 Voordat ik een positieve test had, had ik ook last van gevoelige borsten, opgeblazen gevoel en een aantal dagen achter elkaar buikkrampen, alsof ik ongesteld moest worden. Erg verwarrend, want ik moest die week ook ongesteld worden. Tot 1 avond, waar de krampen zo erg waren, alsof ik al ongesteld was. Tot mijn verbazing (de volgende ochtend) had ik geen bloeding. 1 week daarna had ik een positieve test, met een heel licht streepje! Ik denk dat die heftige(re) buikkrampen die avond van de innesteling waren..

14 dagen geleden

Reactie op Bysaa

M'n broeken zitten nu al minder lekker. Gelukkig vrij flexibele broeken van ...
Dit heb ik ook馃馃ゴ echt ongelofelijk.. vooral in de avond!

14 dagen geleden

Reactie op Mdb97

Ja heb ik ook en als het dan een dag minder is vertrouw ik het meteen al ni ...
Ja dat heb ik dus ook.. zeker met de menstruatiekrampen die op en af komen..

14 dagen geleden

Reactie op Fabi毛nneS

Klopt! Afgelopen dagen soms een beetje misselijk en gevoelige borsten. Vand ...
Zo herkenbaar! Ik ben vandaag 4+4 weken. De dagen voor de test menstruatiekrampen gehad. Ook was ik de dagen voor en tijdens de test mega misselijk. Sinds halverwege deze week zijn de menstruatiekrampen weer terug en ben ik er wel onzeker over..

14 dagen geleden

Ik heb ze inderdaad ook die menstruatiekrampen, maar met vlagen niet de hele dag,maakt me soms ook onzeker, bij mijn dochter van 10 had ik daar tot zeker 16 weken last van

14 dagen geleden

Reactie op Frannyvm

Ik heb ze inderdaad ook die menstruatiekrampen, maar met vlagen niet de hel ...
Oh dat is een lange tijd! Voelde het bij jou ook echt als die typische menstruatiekrampen? Wat was de verklaring van de verloskundige?

14 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Oh dat is een lange tijd! Voelde het bij jou ook echt als die typische mens ...
Ja klopt, ja toch de groei van de baarmoeder toendertijd

14 dagen geleden

Reactie op Frannyvm

Ja klopt, ja toch de groei van de baarmoeder toendertijd
We associ毛ren alle krampen direct met menstruatie. Terwijl dat dus niet zo is. De week voor m'n nod ook krampen gehad en wist zeker dat ik ongesteld zou worden want precies die krampen had ik ook altijd voor m'n menstruatie.