395 Reacties
14 dagen geleden
Reactie op Lenn94
Geen symptomen! Ben 1 dag na NOD gaan testen en vanaf toen zijn symptomen ...
Pff ik na mijn test ook symptomen, maar ik sliep al een paar dagen echt onrustig. Normaal slaap ik echt als een baby in een stuk door. Nu dus al bijna een week niet meer. Ben nu 4w en 4d.
14 dagen geleden
Hoi dames!! Ik ben nu 5,5 weken zwanger en merk dat ik sinds een weekje ongeveer hele gevoelige tanden heb.. vooral bij het drinken van iets kouds. Ervaren meerdere dames dit?
14 dagen geleden
Reactie op Brittthekid
Hoi dames!! Ik ben nu 5,5 weken zwanger en merk dat ik sinds een weekje ong ...
Dat kan er zeker bij horen!
14 dagen geleden
Innestelingsbloeding. Daarna steeds lichte hoofdpijn die savonds erger word. En misselijk en moe. Was vorige maand ook heel erg misselijk maar toen helaas niet zwanger. Nu dus gelukkig wel鉂わ笍
13 dagen geleden
Reactie op Nienepien1
Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 馃槀 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Ja dit had ik ook 2 weken geleden! Woensdag positief getest! Dus dan is dat toch ook een symptoom 馃槉
13 dagen geleden
Reactie op Mandy_98
Ik ben nu 5 weken, vorige week was ik misselijk en had ik veel honger. Sind ...
Hier precies het zelfde begin veel honger at echt veel na mijn mening en laaste dagen krijg ik niet eens meer de helft op want dan steekt de misselijkheid weer de kop op 馃様
13 dagen geleden
Ik heb vrijdag een positieve test in handen, op de test ben ik 1-2 weken + 2 馃槆馃槆 ik heb vanaf gisteren last van opgeblazen gevoel en heleweek al gevoelige borsten. Morgen bellen naar de verloskundige. 馃槂
13 dagen geleden
Meer honger in de avond. Heel intense dromen snachts. Na de lunch erg misselijk 1x. Verder niet echt veel symptomen
12 dagen geleden
Ik ben nu 6+3 misselijkheid, opgeblazen gevoel.. en merk dat me maag snel leeg is weer.. ook moe enzo en prikkelbaar