401 Reacties

12 dagen geleden

5+1 en zivaak honger overdag. Heb net een uur m'n avondeten (1,5 portie) en een bak Griekse yoghurt gegeten en heb nu alweer een hongergevoel. Maar heb niet bepaald trek of zin om te eten😅

12 dagen geleden

Nu 6 weken zwanger, overdag helemaal nergens last van en na het avondeten misselijk en overgeven. En erge krampen.

12 dagen geleden

Nu 5+4, voor ik positief teste hele erge rugpijn! Nu alleen hele pijnlijke/opgezette borsten en een opgezette buik. Vanaf wanneer begint de misselijkheid bij de meeste?

12 dagen geleden

Reactie op Mandy_98

Ik ben nu 5 weken, vorige week was ik misselijk en had ik veel honger. Sind ...
Ja, ik ben nu ook 5 weken en ervaar precies hetzelfde. Vorige week veel meer symptomen, nu weinig tot niks..

12 dagen geleden

Reactie op DoortastendeLotus035820

Ik ben vandaag ook 4+5 en exact hetzelfde als SBB13. Alsof alles trekt en ...
Ik heb ook veel dorst. Ga geregeld naar wc. Maar niet overdreven. Nu ook al twee keer bijna blaasontsteking🥲

12 dagen geleden

Reactie op BriljanteHart573340

Moest gister ongesteld worden niets gezien vandaag positief getest. Maar he ...
Dat heb ik ook idd verder geen last van niks

12 dagen geleden

Ineens geuren heel sterk ruiken, terwijl mijn man niks rook. Dat was wel het eerste signaal waardoor ik dacht: "zou het?" Daarna op wat brood in mijn keel/maag gevoel en minder goed slapen. Vaker plassen vanaf eind week 4. Gevoelige borsten pas eind week 4/begin week 5.

12 dagen geleden

Ik ben verkouden.. Mega keelpijn, straalt uit naar m'n oren en verstopte neus.. Weet iemand of dit kwaad kan? Ben vandaag 5 weken zwanger.

12 dagen geleden

5 weken precies vandaag, opeens erg misselijk en kan bepaalde geuren niet meer hebben of sta bij de wc 🤢

12 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Ik ben verkouden.. Mega keelpijn, straalt uit naar m'n oren en verstopte ne ...
Nee hoor kan geen kwaad, lekker thee drinken, neusspray met zoutoplossing

12 dagen geleden

Reactie op Onbekend12345678

Nu 5+4, voor ik positief teste hele erge rugpijn! Nu alleen hele pijnlijke/ ...
Bij mij begon de misselijkheid bij de eerste vorig jaar pas bij 20 weken tot de eerste nacht na de bevalling🙈

12 dagen geleden

Voor de 6 weken had ik vooral krampen en rugpijn. Nu vorige week zo extreem misselijk 🤢 bij m’n vorige zwangerschap duurde dit tm 20 weken

12 dagen geleden

Ben nu 4-5 weken en ik heb vooral levendige dromen, soms wat misselijkheid en sterkere reuk. Maar voel me over het algemeen nog prima!

12 dagen geleden

Heehee! Ik ben nu 4+4. Heb geen last van misselijkheid alleen heel erge hoofdpijn en 's avonds ineens erg moe. Lees nergens dat hoofdpijn een symptoom kan zijn. Iemand anders ook last van?

11 dagen geleden

Reactie op Juliaa_94

Heehee! Ik ben nu 4+4. Heb geen last van misselijkheid alleen heel erge hoo ...
Ik heb er ook meer last van dan normaal..

11 dagen geleden

Reactie op Juliaa_94

Heehee! Ik ben nu 4+4. Heb geen last van misselijkheid alleen heel erge hoo ...
6+3 en veel hoofdpijn sinds gisteren. Paracetamol werkt

11 dagen geleden

Nu 5 weekjes, begon met hele gevoelige borsten, hele erge honger s’nachts & overdag weer verminderde eetlust.. en nu steeds last van groei bij liezen en harde buik.. duimen dat alles weer goed blijft gaan.

11 dagen geleden

Reactie op Mies-

Pijnlijke onderrug, menstruatie achtige klachten, heftige vermoeidheid, opg ...
En? Hoe is dit afgelopen?

11 dagen geleden

Reactie op anoniembloempje1

En? Hoe is dit afgelopen?
Positief gelukkig na 2 clear blue testen, 6 weken zwanger ongeveer. Lief dat je het vraagt 😘

11 dagen geleden

Reactie op BetrouwbareVuurvogel984485

Ik heb hele gevoelige borsten en klinkt raar, maar rommelige darmen o.a. wi ...
Dit heb ik precies ook