404 Reacties

15 dagen geleden

Reactie op Juliaa_94

Heehee! Ik ben nu 4+4. Heb geen last van misselijkheid alleen heel erge hoo ...
Ik heb ook hoofdpijn.. ik heb dit normaal nooit!

15 dagen geleden

In mijn vorige zwangerschap was ik zoveel misselijk, elke dag overgeven. Hoopte dat deze keer niet te hebben maar helaas was het vandaag net toch zover.

15 dagen geleden

Gevoelige borsten

14 dagen geleden

Hebben jullie ook last van jeukende hoofdhuid? 🫣

14 dagen geleden

Reactie op GulleBries265600

ohhh hell yeah heel me lichaam jeukt word er gek van en die krampen in me benen en voeten vooral savonds als ik op de bank languit lig 😅 verder mag ik niet klagen 😊

Reactie op GulleBries265600

Wow… dacht dat ik de enige was.

14 dagen geleden

Reactie op OptimistischeTijgeroog455229

Wow… dacht dat ik de enige was.
en dan ook zo jeuk bij je billen als je zit 😆

14 dagen geleden

Ik heb buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden op sommige momenten (anderen dit ook?) verder warmte aanvallen, pijnlijke borsten en sokken zitten strak.

14 dagen geleden

Reactie op Juli25

Ik heb buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden op sommige momenten (ande ...
Ik ben 5wk 3 dagen trouwens. Kwam er achter met 5 wk. (afgelopen maandag)

14 dagen geleden

Reactie op Juli25

Ik heb buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden op sommige momenten (ande ...
Jazeker! Vandaag 5+2 en heb het ook iedere dag. Schijnt een goed teken te zijn..

14 dagen geleden

Sinds gisteren (10dpo) gevoelige borsten, helemaal buiten adem als ik de trap oploop en buikkrampen. En het meest opvallende symptoom was dat ik m’n vriend niet irritant vond 🙈 Normaal vind ik alles en iedereen (en vooral m’n vriend 😅) irritant vlak voordat ik ongesteld moet worden haha. Vanmorgen met 11dpo positief getest! 🥰

14 dagen geleden

Ik begin te herkennen wat ik bij mn vorige zwangerschap (die uitliep op een miskraam) ook voelde: licht in mn hoofd, enorm gespannen borsten die al pijn doen als je ernaar kijkt, gevoeliger voor prikkels, beter reukvermogen, en geen trek meer in eten. Ben nu 4+2 😅

14 dagen geleden

Reactie op Babywens24

Jazeker! Vandaag 5+2 en heb het ook iedere dag. Schijnt een goed teken te z ...
Gelukkig maar! Dankje!😊

13 dagen geleden

Meer mensen die al last hebben van mood swings?🫣 Ben nu 5+1 weken en vandaag irriteert alles me. Ben zo chagrijnig en net opeens ook in huilen uitgebarsten. Hoop dat dit niet nog maanden zo blijft want dan schrik ik iedereen af ben ik bang 🙈

13 dagen geleden

Reactie op Laura_WW

Meer mensen die al last hebben van mood swings?🫣 Ben nu 5+1 weken en vanda ...
hier ook hoor vreselijk vind ik mezelf dan ook maar we hebben der weinig grip op merk ik zelf t is what it iss 😅🤣

13 dagen geleden

Reactie op Joycester

Ik begin te herkennen wat ik bij mn vorige zwangerschap (die uitliep op een ...
Ik heb ook een miskraam gehad. Vind jij het ook zo eng allemaal? En heb jij ook steeds spanning als je naar de wc gaat of er geen bloed zit op het wc papier? Vind het echt heel spannend. Hoe ga jij daar mee om? 🙈

13 dagen geleden

Reactie op Esmee915

Ik heb ook een miskraam gehad. Vind jij het ook zo eng allemaal? En heb jij ...
Hier ook een missed abortion gehad :(( dus ook super bang. Ik probeer toch alles zo positief mogelijk te benaderen. Zeg elke dag een positieve affirmatie. En ik weet dat het heel belangrijk is om je onderlijf voldoende warm te houden. Dus heb meestal een kruik in me rug en vaak een voetenbad, slaap met een broek en sokken aan!! En ik geniet nu vooral van het gevoel dat hrt toch wel weer gelukt is. Als het toch wel een miskraam wordt zien we het wel!! Maar is makkelijker gezegd dan gedaan hoor! Net ook snel naar de wc gerend omdat ik dacht bloed te voelen, was veel meeer afscheiding...

12 dagen geleden

In de loop van de dag (vooral avond) begin ik telkens het gevoel te krijgen dat ik een steen in mn buik heb en ‘s ochtends merk ik niks. Hebben meerderen dit?

12 dagen geleden

7 weken en nog niet misselijk, hier en daar een beetje buikramp en af en toe wat moe 😅

12 dagen geleden

Voor de dames die voor de tweede keer zwanger zijn, voelt iemand de banden alweer steken? Ik ben nu 4 weken en 1 dag. Gister een positieve test in mijn handen.❤️ Verder misselijk, weinig eetlust maar wel moeten eten om er vanaf te komen, korter lontje (nu al🙈), en ik merk dat mijn scherpte qua zien ineens anders is. Iemand die weet wat dit is? 😅