404 Reacties

12 dagen geleden

Reactie op GulleBries265600

Hebben jullie ook last van jeukende hoofdhuid? 🫣
Ja!

12 dagen geleden

Reactie op Juliaa_94

Heehee! Ik ben nu 4+4. Heb geen last van misselijkheid alleen heel erge hoo ...
Ja had ik ook en is heel normaal bij 5 weken. Wie weet is je hcg al wat hoger. Maar die hoofdpijn bij mij ging heel snel weg als ik 2 happen eten naar binnen werk. Ik at blijkbaar te weinig denk ik dus ben nu overgestapt naar 4 maaltijden p dag 🙈

12 dagen geleden

Dames ook last van bloedend tandvlees?

12 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Ja ik heb dit elke keer als ik mijn tanden poets!

12 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Oh wauw ja, dat had ik rond week 4. Morgen ben ik 6 weken en mn tandvlees is een stuk minder gevoelig gelukkig

12 dagen geleden

Reactie op Juli25

In de loop van de dag (vooral avond) begin ik telkens het gevoel te krijgen ...
Ja same here! Zo fijn mensen met dezelfde dingetjes haha

12 dagen geleden

Reactie op Poca82

Oh wauw ja, dat had ik rond week 4. Morgen ben ik 6 weken en mn tandvlees i ...
Oh haha, ik ben al 9+5 ben begint nu pas. Nou hopen dat ik er snel vanaf ben

12 dagen geleden

Reactie op Nienepien1

Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 😂 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Wowwww dat was waar ik het meest last van had rondom de 4 weken. Wat een lucht zeg! Echt veel transpiratie haha. Morgen ben ik 6 weken en moet zeggen dat dat een stuk minder is. Kwaaltjes veranderen bij mij per week. Hoe is het inmiddels bij jou?

12 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Oh haha, ik ben al 9+5 ben begint nu pas. Nou hopen dat ik er snel vanaf be ...
Bij mij is het vanzelf verdwenen gelukkig. Succes haha

12 dagen geleden

Bij de eerste met 4 weken al pijnlijke borsten opgezet echt kanonnen waren het en ziek en nu 2 maanden zwanger ben er net 2 dagen achter gekomen omdat geen symptomen had dus zegt niet zoveel elke zwangerschap is anders 🫣

12 dagen geleden

Hier overgeven sinds 3 dagen weer, weinig eetlust en ook nog eens (wel door eten niet de zwangerschap wss ) diarree. In 1 week tijd 3 kilo afgevallen, kan ik dat gelukkig wel hebben aangezien ik teveel weeg maar leuk is anders

12 dagen geleden

Sinds twee dagen een mega opgeblazen gevoel! M’n broeken gaan nog met moeite dicht, waar ze twee dagen geleden prima zaten. Verder af en toe licht misselijk en ‘s avonds erg moe, maar mag dus absoluut niet klagen 💕

11 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Gynaecoloog vertelde mij dat ontstoken tandvlees gelinkt is aan vroeggeboorte. Ik gebruik nu iedere dag ragertjes en het gaat al een stuk beter!

10 dagen geleden

Ik heb dus de laatste paar dagen dat ik ontzettend last heb van misselijkheid in de avond. Ik voel me dan zo beroerd, meer hier last van?

10 dagen geleden

Ik ben de hele dag door misselijk, moet ook veeeel naar de wc voor een nummer 2… en veel dorst! Allemaal dingen die ik bij mn vorige zwangerschap niet (op deze manier) had.

10 dagen geleden

Zere borsten en ik heb de neus van een speurhond. Waar ik niet zo blij mee ben met een klas vol met pubers 😬 heb van de week een paar keer gedacht wat stinkt het overal zo en toen dacht ik ohja ik ben zwanger.

10 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Ik heb dus de laatste paar dagen dat ik ontzettend last heb van misselijkhe ...
Ja, het was sinds een week weg maar vanavond was het er weer. Heb pepermuntjes gegeten en toen zakte het volledig.

10 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Ik heb dus de laatste paar dagen dat ik ontzettend last heb van misselijkhe ...
Ik heb dit eigenlijk bijna de hele dag in vlagen en dan ook geregeld kokhalzen

10 dagen geleden

Hormonaal as fuck 😪

10 dagen geleden

Reactie op Mamaatjechocolaatje

Voor de dames die voor de tweede keer zwanger zijn, voelt iemand de banden ...
Ik ben nu 5 weken en wordt de afgelopen 2 dagen ‘s nachts wakker van de banden pijn. Maar ook al de hele week last van.