404 Reacties
12 dagen geleden
Reactie op GulleBries265600
Hebben jullie ook last van jeukende hoofdhuid? 🫣
Ja!
12 dagen geleden
Reactie op Juliaa_94
Heehee! Ik ben nu 4+4. Heb geen last van misselijkheid alleen heel erge hoo ...
Ja had ik ook en is heel normaal bij 5 weken. Wie weet is je hcg al wat hoger. Maar die hoofdpijn bij mij ging heel snel weg als ik 2 happen eten naar binnen werk. Ik at blijkbaar te weinig denk ik dus ben nu overgestapt naar 4 maaltijden p dag 🙈
12 dagen geleden
Reactie op Poca82
Oh wauw ja, dat had ik rond week 4. Morgen ben ik 6 weken en mn tandvlees i ...
Oh haha, ik ben al 9+5 ben begint nu pas. Nou hopen dat ik er snel vanaf ben
12 dagen geleden
Reactie op Nienepien1
Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 😂 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Wowwww dat was waar ik het meest last van had rondom de 4 weken. Wat een lucht zeg! Echt veel transpiratie haha. Morgen ben ik 6 weken en moet zeggen dat dat een stuk minder is. Kwaaltjes veranderen bij mij per week. Hoe is het inmiddels bij jou?
12 dagen geleden
Bij de eerste met 4 weken al pijnlijke borsten opgezet echt kanonnen waren het en ziek en nu 2 maanden zwanger ben er net 2 dagen achter gekomen omdat geen symptomen had dus zegt niet zoveel elke zwangerschap is anders 🫣
11 dagen geleden
Reactie op Lindsay105
Dames ook last van bloedend tandvlees?
Gynaecoloog vertelde mij dat ontstoken tandvlees gelinkt is aan vroeggeboorte. Ik gebruik nu iedere dag ragertjes en het gaat al een stuk beter!
10 dagen geleden
Ik heb dus de laatste paar dagen dat ik ontzettend last heb van misselijkheid in de avond. Ik voel me dan zo beroerd, meer hier last van?
10 dagen geleden
Reactie op Lindsay105
Ik heb dus de laatste paar dagen dat ik ontzettend last heb van misselijkhe ...
Ja, het was sinds een week weg maar vanavond was het er weer. Heb pepermuntjes gegeten en toen zakte het volledig.