404 Reacties
10 dagen geleden
Mijn symptomen voor de positieve test was voornamelijk vaak plassen en kokhalzen, niet eens bij het ruiken van iets maar gewoon heel willekeurig😂
Deze symptomen heb ik nog steeds + heel vroeg moe ‘s avonds en af en toe steken in de liezen, maar misschien is dit al bandenpijn. Ik ben nu 6 weken zwanger van de tweede
10 dagen geleden
Reactie op Babywens24
Ja, het was sinds een week weg maar vanavond was het er weer. Heb pepermunt ...
Oe ga ik ook is proberen
10 dagen geleden
Reactie op Mdb97
Ik heb dit eigenlijk bijna de hele dag in vlagen en dan ook geregeld kokhal ...
Ja zo vervelend, hoop dat het met n paar weken minder word
9 dagen geleden
Vandaag 6 weken zwanger. Sinds vanmorgen best wel neerslachtig en echt 0 energie. Iemand die dat herkent?
9 dagen geleden
Reactie op Mdb97
O ja maar dat verschilt bij mij met de dag
Hopelijk bij mij ook.. echt een heel naar gevoel
8 dagen geleden
Reactie op Juli25
Mijn haar is ook echt suuuper snel vet.. hebben andere dit ook? De rest van ...
Jaaaa hier ook!! Moet het om de dag eigenlijk wel wassen. Eerder bleef het 4/5 dagen mooi
8 dagen geleden
Reactie op Jamelee
Ik ben 4+5 en ik voel mijn borsten niet. Andere die dat ook hebben of komt ...
Ik voel ook helemaal niets aan m’n borsten! Vorige zwangerschap ook geen moment last van gehad. Snap je onzekerheid, heb ik ook. Maar ergens ook wel fijn dat ze geen pijn doen of gevoelig zijn 😂
8 dagen geleden
Reactie op Bysaa
Ik heb veel pijn in m'n bovenste buikspier (alleen rechts). Als ik erop dru ...
Ja! Heb ik rechtsonder. Vooral bij het hoesten, krijg ik een hele scherpe pijn 😣 Misschien de banden? Of ruimte maken.
8 dagen geleden
Hier 4+1 klinkt waarschijnlijk heel gek maar ik voel voor mijn gevoel mijn baarmoeder echt zitten(of misschien toch mijn blaas waar op wordt gedrukt) niet echt pijn maar een soort zeurderig gevoel.
Verder heel licht misselijk maar kan ook komen door de spanning omdat we het pas net weten. Ik wordt normaal ook snel misselijk bij stress
8 dagen geleden
Reactie op Juli25
Mijn haar is ook echt suuuper snel vet.. hebben andere dit ook? De rest van ...
Nou dacht dat ik m’n haar ineens niet meer goed kon wassen 😂 maar dit dus