404 Reacties

8 dagen geleden

Reactie op SierlijkeFlamingo946826

Hier 4+1 klinkt waarschijnlijk heel gek maar ik voel voor mijn gevoel mijn ...
Dit heb ik ook! Zo vreemd, en alles maakt mij onzeker. Zelfde met de misselijkheid.

8 dagen geleden

Reactie op GeestigeKlank952196

Dit heb ik ook! Zo vreemd, en alles maakt mij onzeker. Zelfde met de missel ...
Ik ook als ik even 2 seconden nergens last van heb ga ik me al weer zorgen maken. Dit worden nog een paar laaaange maanden zo tot ik uit de ""gevarenzone" ben

8 dagen geleden

Reactie op SierlijkeFlamingo946826

Ik ook als ik even 2 seconden nergens last van heb ga ik me al weer zorgen ...
Ja zelfde schuitje.. Wanneer heb je de eerste echo gepland staan?!

8 dagen geleden

Reactie op GeestigeKlank952196

Ja zelfde schuitje.. Wanneer heb je de eerste echo gepland staan?!
Nog niet vandaag het contact formulier van de verloskundige ingevuld dus hoor vandaag of morgen een belletje te krijgen

8 dagen geleden

Hier vooral hartkloppingen en veeeeeeel honger. Nu 5+1. Voor de mensen met klachten en de wens om bijvoorbeeld etherische oli毛n te gebruiken (welke niet allemaal kunnen tijdens de zwangerschap), heeft de Groene Linde een New Mom lijn die wel veilig is! Voor o.a. misselijkheid en griep verschijnselen.

8 dagen geleden

Reactie op Bieriet

Hier vooral hartkloppingen en veeeeeeel honger. Nu 5+1. Voor de mensen me ...
Wat doe je dan met die olie? Gebruik je in bad?

8 dagen geleden

Reactie op Jamelee

Ik ben 4+5 en ik voel mijn borsten niet. Andere die dat ook hebben of komt ...
Ik heb het nooit gehad bij mijn zwangerschappen en nu ook niet 鈽猴笍 7+4 nu

8 dagen geleden

Hier 5+4 en alleen gevoelige borsten en ZO moe. Maar dus geen misselijkheid ofzo. Dat had ik bij mijn vorige zwangerschap wel, maar kan niet meer herinneren vanaf wanneer. Ik kan gewoon nog echt vergeten zwanger te zijn. Maakt me wel onzeker, hebben meerdere dit?

8 dagen geleden

Eerste symptoom was twee dagen voor de positieve test, mijn kipfilet op brood smaakte vies. Die op het brood van m'n vriend smaakte prima aldus vriend, maar als ik daar een hap van nam was die net zo vies 馃ぃ Toen dacht ik al goh apart.

8 dagen geleden

Ik ben zo misselijk dat het niet lukt om genoeg te eten en drinken. Normaal drink ik veel water, maar zodra ik nu een slokje neem komt er meteen een kotsgevoel. Ik probeer nu thee te drinken, maar gaat ook met moeite. Hebben jullie tips? Ik drink echt veel te weinig. Is het handig om hiervoor de verloskundige of de huisarts te bellen?

8 dagen geleden

Reactie op AccurateKers932604

Ik ben zo misselijk dat het niet lukt om genoeg te eten en drinken. Normaal ...
Ik zou contact met de huisarts opnemen. Er is medicatie als je echt niets binnen houdt. Je kan zelf eventueel al pilletjes met gember bij de drogist kopen. Hielp bij mij al iets.

8 dagen geleden

Gember thee?
Ik word ook veel wakker 鈥榮 nachts, terwijl ik normaal altijd doorslaap. Herkennen jullie dit?

7 dagen geleden

Reactie op NieuwsgierigeReiger623460

Ik word ook veel wakker 鈥榮 nachts, terwijl ik normaal altijd doorslaap. Her ...
Jep, ben zeker 3 a 4 x wakker.

7 dagen geleden

Zit geloof ik bijna op 6 weken maar gevoelige borsten opgeblazen buik en super moe! Ik had geen idee dat je al zulke klachten had zo vroeg en 2 kg aangekomen馃構

7 dagen geleden

Zelf ben ik ook erg misselijk! Ik drink kamille thee dat gaat erg goed en heeft een neutrale smaak. Ook probeer ik om de 1.5 uur iets kleins te eten, zodra m鈥檔 maag weer leeg is wordt de misselijkheid erger馃あ

7 dagen geleden

Lichte misselijkheid, pijn aan mn borsten, moe en hartkloppingen

6 dagen geleden

Hoi hoi, Ik ben benieuwd vanaf welke week jullie ongeveer misselijk werden? Ik ben nu 5 weken. Vooral heel moe, en pijnlijke borsten... maar nog niet misselijk. Ben zo bang dat ik dan te weinig hsg aanmaak.

6 dagen geleden

Ik heb vooral last van vermoeidheid, snel buiten adem, hoofdpijn, emotioneler en veel scheetjes 馃槄

6 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Hoi hoi, Ik ben benieuwd vanaf welke week jullie ongeveer misselijk werden? ...
Ik ben m'n vorige zwangerschap geen seconde misselijk geweest. Nu 6+5 en ook nog niet misselijk. Sommigen onder ons hebben geluk馃槄