Ik zit nu op 4+4. Al paar dagen last van gevoelige borsten, en bij mij is de lichte misselijkheid ook een beetje begonnen. Had van 3+2 tot 4+2 ook lichte krampen/trekkend gevoel, maar dat is nu weer voorbij
Ik was heel erg misselijk en had erg veel last van maagzuur. Mn borsten zijn ook wel een cupmaat gegroeid denk ik. Ben nu 7 weken en 4 nov eerste echo!
Hier totaal geen symptomen. Het is dat ik positief test
Herkenbaar haha! De krampjes zijn verdwenen heb het wel ineens veel kouder, maar het is maar dat ik een positieve test heb want ik voel mij verder totaal niet zwanger 馃槀
Geen symptomen! Ben 1 dag na NOD gaan testen en vanaf toen zijn symptomen gekomen. Moe, misselijkheid, hoofdpijn en opgeblazen gevoel. Zijn er meer mensen die ook ineens lichter slapen en meer dromen?
Morgen mijn NOD. Spannend. Last van krampen, maar kan ook mijn komende ongesteldheid zijn. Al heb ik geen rugpijn zoals anders. Normaal gesproken heb ik de week vooraf een onrustige huid, nu praktisch niet. En de hele week al kouwelijk! Maar of het zwangerschapssymptomen zijn zal morgen moeten blijken 馃馃徏
Misselijk en gevoelige borsten ongeveer 9/11 dpo (had wisselende cyclus..) .. heel herkenbaar.. over paar dagen pas testen maar voelt presies hetzelfde als bij de eerdere twee zwangerschappen 馃 dus ben benieuwd