378 Reacties

25 dagen geleden

Pijnlijke borsten en tepels. Heel vaak een enorm opgeblazen buik. Verminderde eetlust en vaak plassen. Heb gister voor het eerst positief getest, zou de 30 normaliter ongesteld zijn geworden.

25 dagen geleden

Reactie op holaaaa

Pijnlijke borsten en tepels. Heel vaak een enorm opgeblazen buik. Verminder ...
Gefeliciteerd 🤍

25 dagen geleden

Met vlagen misselijk, vooral pas na de middag en avond. Ontzettend opgeblazen maar ook constant soort hikken/lucht uit mijn buik. Niet meer veel willen eten.

25 dagen geleden

Hier posi getest. Zou vandaag ongesteld worden. Heb meer afscheiding en heeeel opgeblazen

25 dagen geleden

Is er nog iemand die last heeft van pijn in de bovenbenen ?

24 dagen geleden

Ik ben 2-3 weken getest en heb ontiegelijk last van pijnlijke borsten. Veel plassen en krampjes. opgeblazen gevoel met weinig eetlust tot af en toe misselijke vlagen vooral rond de prullenbak en eten koken

24 dagen geleden

Ik had vooral de gevoelige borsten want dat had ik nooit en ook niet voor een menstruatie.

23 dagen geleden

Vandaag positief getest op 15dpo. Erg gevoelige en gegroeide borsten, veel plassen, meer afscheiding. Daarnaast savonds erg moe, heel vroeg wakker en levendige dromen!

23 dagen geleden

Reactie op Eva0892

Vandaag positief getest op 15dpo. Erg gevoelige en gegroeide borsten, veel ...
Ik merk ook dat ik savonds erg moe ben en weer vroeg wakker. Kon altijd goed uitslapen op vrije dagen, maar kom gewoon niet meer in slaap

23 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Ik merk ook dat ik savonds erg moe ben en weer vroeg wakker. Kon altijd goe ...
Heel erg herkenbaar! Ik hou mijn ogen vanaf 20:00uur al bijna niet meer open en rond 06:00 weer klaar wakker😂

23 dagen geleden

Reactie op Eva0892

Heel erg herkenbaar! Ik hou mijn ogen vanaf 20:00uur al bijna niet meer ope ...
Vreselijk he

23 dagen geleden

Reactie op anoniem452

Is er nog iemand die last heeft van pijn in de bovenbenen ?
Ja ik 🙋‍♀️ zeurende benen

23 dagen geleden

Reactie op Femezz

Morgen mijn NOD. Spannend. Last van krampen, maar kan ook mijn komende onge ...
Ennn ben je zwanger ?🥰

23 dagen geleden

Reactie op Oemm🤍

Ennn ben je zwanger ?🥰
Ongesteld. Maar gister wel een soort van bloedprop/zakje verloren, zo leek het. Dus mogelijk heeft mijn lijf wel iets geprobeerd maar is het niet gelukt 🫤 ook veel meer krampen dan anders. Maargoed, door naar de volgende! 🫶🏻

23 dagen geleden

Reactie op Oemm🤍

Ennn ben je zwanger ?🥰
En jij?

23 dagen geleden

Reactie op Femezz

Ongesteld. Maar gister wel een soort van bloedprop/zakje verloren, zo leek ...
Ahhhw wat jammer ! Hoop dat t wel lukt binnenkort 🤍, ik wacht tot ik op 11dpo zit en dan ga ik testen !

23 dagen geleden

Vanochtend positief getest, heel raar maar ik wist het gewoon. Ik voelde me heel kalm. Meeste last van maagzuur/misselijk. Daarnaast zijn mijn borsten al paar dagen anders. Oh en slaap sinds zondag al slecht!

23 dagen geleden

Reactie op Nienepien1

Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 😂 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Ik heb dit ook!

22 dagen geleden

Sterk ruiken, koffie stonk weer enorm. En dromen. Hele levensechte dromen de hele nacht door. Moodswings Dat alle 3 en toen zei m’n man, toch maar even testje doen? 🙃

22 dagen geleden

Vanochtend met 11 DPO positief getest 🥹. Vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Ik had sinds 7 DPO last van menstruatiekrampen en gevoelige borsten. Af en toe ook ineens een lichtelijke misselijkheidsvlaag. Sinds vandaag voel ik me echt zwanger. Geen krampen meer maar een ander soort gevoel in mijn buik, borsten zijn nog gevoeliger en misselijkheid ook wat meer aanwezig in vlagen.