378 Reacties
25 dagen geleden
Met vlagen misselijk, vooral pas na de middag en avond. Ontzettend opgeblazen maar ook constant soort hikken/lucht uit mijn buik. Niet meer veel willen eten.
24 dagen geleden
Ik ben 2-3 weken getest en heb ontiegelijk last van pijnlijke borsten. Veel plassen en krampjes. opgeblazen gevoel met weinig eetlust tot af en toe misselijke vlagen vooral rond de prullenbak en eten koken
23 dagen geleden
Reactie op Eva0892
Vandaag positief getest op 15dpo. Erg gevoelige en gegroeide borsten, veel ...
Ik merk ook dat ik savonds erg moe ben en weer vroeg wakker. Kon altijd goed uitslapen op vrije dagen, maar kom gewoon niet meer in slaap
23 dagen geleden
Reactie op Eva0892
Heel erg herkenbaar! Ik hou mijn ogen vanaf 20:00uur al bijna niet meer ope ...
Vreselijk he
23 dagen geleden
Vanochtend positief getest, heel raar maar ik wist het gewoon. Ik voelde me heel kalm. Meeste last van maagzuur/misselijk. Daarnaast zijn mijn borsten al paar dagen anders. Oh en slaap sinds zondag al slecht!
23 dagen geleden
Reactie op Nienepien1
Heel gek maar ik ruik heel erg mijn zweet 😂 Volgens mij zweet ik dus ook m ...
Ik heb dit ook!
22 dagen geleden
Sterk ruiken, koffie stonk weer enorm.
En dromen. Hele levensechte dromen de hele nacht door.
Moodswings
Dat alle 3 en toen zei m’n man, toch maar even testje doen? 🙃
22 dagen geleden
Vanochtend met 11 DPO positief getest 🥹. Vannacht gedroomd dat ik zwanger was. Ik had sinds 7 DPO last van menstruatiekrampen en gevoelige borsten. Af en toe ook ineens een lichtelijke misselijkheidsvlaag. Sinds vandaag voel ik me echt zwanger. Geen krampen meer maar een ander soort gevoel in mijn buik, borsten zijn nog gevoeliger en misselijkheid ook wat meer aanwezig in vlagen.