384 Reacties

21 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

En enorm snel geïrriteerd.
Ik ook! Baal gewoon van mezelf. Alles is teveel en niets is goed pff.

21 dagen geleden

Ik wist eigenlijk al heel snel dat ik zwanger was, hoewel dit mijn eerste zwangerschap is. Ik kan het niet goed onder woorden brengen, maar mijn lijf deed 'anders'. Vorige week pakte ik een tweede gebakje en kreeg daar een (liefhebbende) opmerking over van mijn oma, en toen ging er door mijn hoofd 'maar ik eet ook voor twee' zonder dat ik die gedachte zelf forseerde zeg maar haha. De laatste dagen ook mega gevoelige borsten, toen wist ik het eigenlijk zeker. Gisteren 1NOD getest en inderdaad positief :)

21 dagen geleden

Heel raar misschien, maar ik had het idee dat ik al rond de bevruchting mijn baarmoedermond voelde, alsof die hard was, gesloten en een soort van vol gevoel. Dat had ik de vorige keer ook. De volgende week voelde ik mijn borsten en nu dan misselijk, koud voelen en moe.

21 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Heel raar misschien, maar ik had het idee dat ik al rond de bevruchting mij ...
ik had dit precies t zelfde en derest ervaar ik ook 🙈

21 dagen geleden

Ik heb ook zo last van een opgeblazen buik. Lijkt soms wel een ballon zoveel lucht. Ook wat krampen gehad. Darmen maken ook steeds lawaaai. Herkenbaar?🤣

21 dagen geleden

Sommige dames ook minder klachten dan eerst? Heb al een paar dagen alleen buikkramp gehad, verder geen bloed of iets, maar geen misselijkheid meer…

21 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Sommige dames ook minder klachten dan eerst? Heb al een paar dagen alleen b ...
Hier ook geen klachten. Test loopt tot nu toe wel oo

21 dagen geleden

Reactie op Anno27

Hier ook geen klachten. Test loopt tot nu toe wel oo
Maar had je die eerst wel?

21 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

Maar had je die eerst wel?
Ik ben al een keer eerder zwanger geweest en toen had ik wel meteen klachten dus t.o.v. toen eel

21 dagen geleden

Reactie op Anno27

Ik ben al een keer eerder zwanger geweest en toen had ik wel meteen klachte ...
Ah oke, ja maak me er best zorgen over

21 dagen geleden

Heeft iemand nog tips om de pijn van darm krampen tegen te gaan? Douche, hete kruik doe ik wel, maar kan moeilijk de hele dag onder de douche staan😅

21 dagen geleden

Reactie op Eevje4

Heeft iemand nog tips om de pijn van darm krampen tegen te gaan? Douche, he ...
Ohhhhh zo herkenbaar vooral dat opgeblazen gevoel heb jij dat ook? Ik doe ook douche kruik. Voel krampen gwn boveninbuik in darmen jij dan

21 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

jaa vandaag ook bijna nergens last van 😬

21 dagen geleden

Reactie op Lindsay105

ik heb vandaag ook minder klachten, vanochtend wel opgestaan met wat buikkrampen, soort menstruatiegevoel, dus was hier een beetje bang voor, rest van de dag geen last meer van gehad, eind van de middag wel weer meer last van mijn borsten.. dus het schommelt heel erg met wat ik voel

21 dagen geleden

Reactie op DoortastendeHart996747

ik heb vandaag ook minder klachten, vanochtend wel opgestaan met wat buikkr ...
Ja heb ik ook hoor, krampen, maar hoort er bij!

21 dagen geleden

Reactie op wishuponastar

Het is misschien iets te veel informatie… maar ik wil de graag toch stellen ...
Ik heb dit ook! Verder gevoelige tepels en afgelopen maandag ietwat bruinige afscheiding gehad en verder niks. Af en toe een klein steekje rechts onderin. Hoop dat het goed blijft gaan deze keer, dit was onze 5e en laatste terugplaatsing van onze 1e ivf ronde. 🍀 nu 4+3 weken zwanger. Vandaag mocht ik officieel testen maar ik test al sinds dinsdag knal positief en de testen liepen mooi op dus ik probeer vertrouwen te hebben dat het deze keer goed komt.

21 dagen geleden

Reactie op wishuponastar

Het is misschien iets te veel informatie… maar ik wil de graag toch stellen ...
Jaaa mega veel afscheiding. Hier ook!

21 dagen geleden

Reactie op ondeugend2022

Ohhhhh zo herkenbaar vooral dat opgeblazen gevoel heb jij dat ook? Ik doe o ...
Jaa enorm! Afgelopen nachten ook wakker geworden van de kramp.. hopelijk houd dit snel op😅

21 dagen geleden

Reactie op Blessed25

Is er nog iemand die heel erg zweet in haar slaap? Ik droom zoveel en wordt ...
Heel herkenbaar!!

20 dagen geleden

Reactie op Eevje4

Heeft iemand nog tips om de pijn van darm krampen tegen te gaan? Douche, he ...
Ik geloof dat je uit moet kijken met hitte direct op je buik, mag bijv wel op je rug maar daar heb je denk weinig aan ;) ik zou veel bewegen (wandelen) dat activeert je darmen en kan dan ontspannen. Of je buik masseren met olie. Weet je trouwens zeker dat het darm krampen zijn?