384 Reacties
20 dagen geleden
Reactie op IlonaK90
Heel herkenbaar!!
ik heb het als ik naar bed ga heel koud en als ik wakker word onwijs heet ja hahaha
19 dagen geleden
M'n buik is erg onrustig.. dunnere ontlasting en de misselijkheid.. Ik moet m'n hongergevoel voor zijn. Als ik dat niet ben dan kan ik opeens heel erg misselijk worden en een steen op m'n maag krijgen.
Vroeg wakker.. vanmorgen was het 4.45 uur🫣
De menstruatie krampen zijn verdwenen sinds gisteren. Vandaag wel wat steekjes en lichte krampjes rechts in m'n onderbuik/lies.
18 dagen geleden
Ik heb elke ochtend vreselijke hoofdpijn echt tot steken aan toe :(
18 dagen geleden
Iemand last van buikkrampen? Ongesteld pijn? Vooral rechts onderin een beetje? Mijn buik voelt
Opgezet en ik voel me winderig, haha.. verloskundige gaf aan dat dit normaal is, maar de ongesteldheidkrampjes laten mij soms echt schrikken
18 dagen geleden
Veel afscheiding, moe en menstruatiekrampen. Vorige week gevoelige borsten en misselijkheid, maar dat is nu minder☺️
18 dagen geleden
Ik ben bang dat het misgaat... :-( zat digi test gedaan en daarna niet meer want zwanger is zwanger. Voelde me zegmaar donderdag tot zaterdag ook zwanger. Als in; pijnlijke borsten, opgeblazen, sterke reuk etc. Alles nam toe. Maaar plots lijkt alles sinds gister verdwenen. Kon het niet laten en deed een early en gewone test net.. Op de early een zeer licht streepje en de gewone praktisch niks te zien. Het enige wat ik me even voor kan houden nog is dat het nu avond is en ik morgen ochtend nog een keer moet testen. Maar heb een sterk gevoel dat dit zo goed gaat aflopen..
18 dagen geleden
Reactie op June1506
Ik ben bang dat het misgaat... :-( zat digi test gedaan en daarna niet meer ...
Ik heb vandaag een hele goede echo gehad en testte gister zelfs bijna negatief. Op een gegeven moment zit er zo veel HCG in je lichaam dat de testen het niet meer aankunnen, dus testen heeft nu niet zo veel zin meer! Hoelang zou je zijn?
18 dagen geleden
Reactie op Lindsay105
Ik heb vandaag een hele goede echo gehad en testte gister zelfs bijna negat ...
Wat ontzettend fijn voor jou ten eerste, gefeliciteerd! Mijn NOD was zaterdag, dus nu 16DPO. Ik voel echt helemaal niks meer en medio vorige week meteen veel signalen dat het raak was. Ik weet dat ik moet afwachten maar had al geen knaltest in het begin(wel dus digi 1 -2 zwanger) maar nu zou ik verwachten dat testen op zn minst mini beetje opgelopen zijn. Had jij wel al snel kwaaltjes?
18 dagen geleden
Reactie op June1506
Wat ontzettend fijn voor jou ten eerste, gefeliciteerd! Mijn NOD was zaterd ...
Dank je wel!! Ik had na 6 weken pas dat ik echt merkte dat ik zwanger was, het was niet gepland en heb ook toen pas getest, toen werd ik pas misselijk. Dat was een paar dagen en toen was dat ook weer weg. Ik heb nu af een toe een dag dat ik me wat minder goed voel, maar verder voel ik me prima. Symptomen zeggen niet direct wat, misschien toch nog even wachten en over een paar dagen weer testen, zal dit dan in de ochtend doen!
18 dagen geleden
Hi! Dit is mijn 3e zwangerschap (2e kindje) en ik voel nu al met 4+5 alsof alles al trekt en rekt in m’n onderbuik, meer mama’s die daar last van hebben? Alsof alles nu al aan het oprekken is en krijg ook mijn broeken moeilijker dicht met zo’n opgeblazen buik😅
Benieuwd of meer hier last van hebben zo vroeg in de zwangerschap? Heb verder ook krampjes als ik teveel doe op een dag en gevoelige borsten, verder geen misselijkheid nog!
17 dagen geleden
Ik ben vandaag ook 4+5 en exact hetzelfde als SBB13. Alsof alles trekt en rekt aan mn onderbuik, gevoelige borsten, krampjes die lijken op ongesteld moeten worden. En wat hoofdpijn.
Voor mij was het meest opvallend: DORST
Onstilbare dorst en niet eens veel plassen. Waar laat ik t allemaal?
Was overigens mega verrast door positieve test. Voelde zo erg als ‘gewone ongesteldheid komt eraan’
17 dagen geleden
Zou trouwens 12 juli uitgerekend zijn. 20 november eerste echo…