3 Reacties

23 dagen geleden

Hoii ik begrijp je heel erg goed. Ik had hetzelfde ik ben zelf 21 jaar. Ik heb het aan mijn zus verteld en sindsdien voel ik me zo rustig en kan ik meer genieten van de zwangerschap. Aan 1 iemand vertellen die dicht bij je staat kan echt al helpen! Ook al begrijp ik je gevoel met het vertellen na de eerste echo maar voor jezelf zou ik het wel tegen iemand vertellen die dicht bij je staat.

23 dagen geleden

Het zou heel goed kunnen dat het komt doordat je het verder niet kan delen. Misschien toch 1 iemand in vertrouwen nemen en het vertellen een goede vriendin ofzo? Of eventueel in een whatsapp groepje gaan met vrouwen die ook zwanger zijn.. begreep dat er hier meerdere groepen zijn en dat dit zeker helpt! Wellicht dat dat een idee is voor je.. succes meid en je staat er nooit alleen voor hè! Anders gewoon hier lekker van je af praten! 🍀

22 dagen geleden

Ik zou het zeker delen. Extra emotioneel zijn kan door de hormonen en dit moet je ventileren. Hoe uit je normaal graag emoties? Praten, sporten etc? Doe zoiets en zorg goed voor jezelf!🍀