Hi lieve mama鈥檚
Onze kleine man slaapt al een aantal weken niet meer door. Denk dat dit door slaapregressie komt en dus proberen we het positief te bekijken en te bedenken dat dit maar een fase is en weer goed komt. 馃コ
Nu waren we afgelopen week een paar nachten weg, en tot onze verbazing sliep hij elke nacht van 11 tot 7 door!馃槷
Nu weer thuis en meteen afgelopen nacht weer 3 gekomen voor voeding ( borstvoeding)
Wij snappen er even niks van 馃
Uit gewoonte ? Of was het puur toeval? Herkennen andere ouders dit ?
Liefs
Zou het kunnen dat hij door de nachtjes weg veel andere prikkels/indrukken heeft gehad waardoor hij deze moest verwerken?
En heeft hij in de nacht echt honger if is hij gewoon wakker?
Ik voede mijn zoontje uit gewoonte snachts als hij wakker werd maar hij was eigenlijk niet hongerig. Ik liet hem dan gewoon alleen in zn bed en dan sliep hij weer door na 30 min ongeveer 馃槃
Zou het kunnen dat hij door de nachtjes weg veel andere prikkels/indrukken ...
Wel echt hongerig, namelijk al geprobeerd uit te stellen met speen / wiegen. Maar dit wilt niet helpen. En indd wel veel prikkels misschien daarom dan ..
Ik heb dat wel vaker gehoord, zelf niet meegemaakt. Maar dat ouders dan dus maar hun kind in campingbedje gingen proberen omdat ze daarin op vakantie wel doorsliepen etc. Maar vaak hielp dat thuis toch niet meer
Andere omgeving, andere energie van de ouders, kan allemaal.