11 Reacties
vorig jaar
Die wagen klinkt wel heel aantrekkelijk, omdat die ook zo handig mee kan in handbagage van een vliegtuig.
Ergens denk ik… vroeger waren die wagens nog veel minder comfortabel en dat hebben we zelf ook doorstaan.
Maar ben benieuwd of iemand hier ervaring heeft met deze wagen met reiswieg!
vorig jaar
Reactie op elise7777
Die wagen klinkt wel heel aantrekkelijk, omdat die ook zo handig mee kan in ...
Nou precies, dat denk ik dan ookn Hij is ook echt heel licht en daardoor makkelijk te tillen, dat vind ik ook een groot pluspunt. Het belangrijkste vind ik natuurlijk dat de wagen veilig is voor je kindje, maar ik neem aan dat de reiswieg niet verkocht zou worden als die onveilig zou zijn..
vorig jaar
De wagen zelf wel ervaring mee... Wat een aanrader, daar heb je echt heel lang plezier mee. Vooral ook omdat je hem in 1 geheel kan in en uit klappen.
Hier geen reiswieg erbij omdat de aer nog niet bestond bij onze eerste.
Dus wij gebruiken de 'oude' wandelwagen met dikke banden, die is dan met zit ook weer fijner in het bos ed.
Uiteindelijk gebruiken we die beide. Maar zelf zou ik meer investeren in de aer en een tweedehands wandelwagen met reiswieg.
vorig jaar
Ik heb geen ervaring met de reiswieg maar de buggy is echt een aanrader. Zo makkelijk met boodschappen, vakantie etc. Daarbij rijd hij makkelijk, wielen bewegen goed mee. Als mijn huidige stuk zou gaan dan bestel ik dezelfde
vorig jaar
Wij hebben bij ons eerste kindje de Joolz aer + reiswieg gebruikt (woonden klein, stond daardoor niet in de weg) en heel goed bevallen! Als je in een stad woont zijn de kleine wielen geen enkel probleem. Als je echt een bos in gaat, zou ik eerder een draagzak gebruiken dan deze Joolz.
Verder echt ideaal dat je hem zo in kan klappen zonder de reiswieg er eerst af te moeten halen, daardoor pak je hem ook zo uit bijv. de kofferbak van de auto en klap in 1 beweging op!
vorig jaar
Ik gebruik hem al buggy, door de kleine wieltjes blijf je geregeld ergens steken en ram je hem als ware. Met een peuter niet zo’n probleem. Maar ik zou dat met een baby in een losse bak niet fijn vinden. Hij is door licht gewicht ook makkelijk te kantelen dus niet zo veilig met mini baby. Evt voor een vakantie zou ik het wel overwegen maar niet als vaste kinderwagen. Dan wil je liever een degelijke veilige wagen denk ik.
vorig jaar
Ik heb ze beide, joolz ear met reiswieg en kinderwagen joolz geo. Wat verkoopster zegt, joolz ear is wel minder stabiel en kans op omvallen
vorig jaar
Ik heb een joolz geo via marktplaats gekocht en vrij snel nieuwe joolz aer gekocht als ze in buggy mogen