20 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben een uppababy vista v3 aangeschaft. Wij vonden deze heel fijn, omdat die gemakkelijk in te vouwen is, niet zwaar en de ventilatie vonden wij ook erg belangrijk omdat zij in de zomer wordt geboren. Ik had altijd een maxy cosi in mijn hoofd, maar vergeleken met de uppababy vonden wij de maxi cosy erg onhandig en zwaar.

10 maanden geleden

Wij hebben deze ook getest, maar zijn uiteindelijk voor de Joolz Day 5 gegaan. Zelfde features, maar al iets langer bekend in NL, waardoor je bijv. alle onderdelen los kunt kopen om te vervangen wanneer nodig. Heeft een knop onderop waarmee je hem eerst losklikt en vervolgens kun je hem eraf tillen. Dus je hoeft niet te klikken en tillen tegelijkertijd, zoals bij eerdere modellen. Vond zelf de zonnekap van de Uppababy wat matig ontwikkeld tov andere wagens

10 maanden geleden

Wij willen waarschijnlijk ook voor deze gaan. Er was nog een kleine twijfel omdat we de joolz geo 3 mooier vinden, maar die vond ik erg onprettig sturen. De Vista reed daarentegen top tijdens de testrit. Ze hebben gewoon een kantoor voor de Benelux met klantenservice dus maak me geen zorgen over de afhandeling bij enige gebreken. Wat ik alleen jammer vind zijn de kleuren geen van allen vind ik echt "wauw". De V2 heeft een soort blauwe jeansstof en ook een rode variant die ik beide prachtig vind maar die zijn er niet voor de V3.... hoop eigenlijk dat ze op korte termijn nog aan het assortiment worden toegevoegd. Anders gaan wij voor de groene versie

10 maanden geleden

Fijne wagen en kwalitatief beter dan een Joolz. (Wij hebben de visa 2)

10 maanden geleden

Reactie op R94

Fijne wagen en kwalitatief beter dan een Joolz. (Wij hebben de visa 2)
Gewoon even benieuwd waar baseer je dat op? 😊

10 maanden geleden

Bij meerdere winkels nast elkaar vergeleken en geadviseerd door de medewerkers. Wanneer je kijkt naar stevigheid en materiaal springt de uppa baby eruit. Wij hadden voorheen de joolz geo.

10 maanden geleden

Wij hebben de V2 van m’n oudste dochter nog. Altijd blij mee geweest en al m’n vriendinnen aangeraden. Ik weet het verschil niet met de V3 maar ik ga er vanuit dat die ook heel goed is!

10 maanden geleden

Reactie op bl0207

Wij hebben de V2 van m’n oudste dochter nog. Altijd blij mee geweest en al ...
Wij ook. Kan nu ook zeker mee voor de 2e. Enige nadeel vind ik nu is dat alleen het meerijdplankje van het merk zelf erop past..

10 maanden geleden

Wij hebben ook de Uppababy Vista V3 besteld (nog niet binnen). Het enige waar wij lichtelijk over twijfelen is dat de reiswieg kleiner lijkt dan bij andere wagens maar dat kan aan mijn ruimtelijk inzicht liggen haha. Ben benieuwd of dit ook echt zo is of dat ik het mij verbeeld. Verder zijn we helemaal overtuigd van de Vista 3!

10 maanden geleden

Wij hebben hem 2 jaar geleden aangeschaft en zijn er erg tevreden over. Ook omdat wij nu een tweede krijgen en met accessoires er tweezits van kunnen maken! Wij hadden een vakantie met een buggy vorige week, dan merk je pas echt hoe licht en fijn de uppababy is.

10 maanden geleden

Reactie op Celinejaap

Wij hebben hem 2 jaar geleden aangeschaft en zijn er erg tevreden over. Ook ...
V2 hebben wij trouwens *

10 maanden geleden

Wij hebben nu een joolz geo 3 maar hebben een uppababy vista v3 gekocht (nog niet binnen) ivm de komst van een tweede kindje. De v3 vonden we veel prettiger tov de joolz geo 3 als je er een duo wagen van maakt. Ook veel makkelijker in en uit te klappen etc. Nu al blij met de keuze!

10 maanden geleden

Wij hebben de Vista V2 in 2021 gekocht. Nog steeds heel blij mee, onze peuter zit er nog regelmatig in en straks kunnen wij hem voor peuter en baby gebruiken. Is heel makkelijk in gebruik en heeft een groot maandje (handig voor boodschappen)

10 maanden geleden

Wij hebben ook de Vista, toen nog model 2 in 2022! Briljant - krijg je geen spijt van.

10 maanden geleden

Wij hebben ook de Uppababy Vista V2 en zijn er heel blij mee! Je kunt de kinderwagen ook met zitje eraan dichtklappen.

10 maanden geleden

Ik heb hem nu ruim 4 jaar in gebruik en m’n zoontje zit er nog wel is in. Wagen rijdt soepel en je kunt er heel veel boodschappen in gooien en ook een loopfiets of iets dergelijks. Ideaal. Nu ga ik de wagen weer gebruiken voor z’n zusje.

10 maanden geleden

Wat is jullie ervaring met de grootte van de reiswieg? Als ik de wagen zie in de winkel, dan lijkt de reiswieg wat kleiner dan bij andere wagens. Ik ben benieuwd wat jullie ervaring is en hoe lang jullie kindje er ongeveer in heeft gelegen!

10 maanden geleden

Wij hebben de v2 en zijn daar heel tevreden over. Gaan hem nu dus ook uitbreiden met adapters om straks beide kindjes ermee te kunnen vervoeren. Voordeel vind ik ook dat de wagen heel compleet is, met zowel wieg als zitje. Regenhoezen en muskietennetten erbij. Hele grote boodschappenmand was voor ons ook echt een pre. Makkelijk in te klappen en rijdt heel soepel. Wat betreft de grootte van de reiswieg had ik het idee dat deze vergelijkbaar is met andere merken, maar weet niet of dat voor de v3 anders is, misschien even de maten checken online? Mijn zoontje was best lang en kon er gewoon in liggen tot hij kon zitten met 6,5 maand. Weet van vrienden van ons dat hun dochtertjes er nog wel langer in hebben kunnen liggen.

10 maanden geleden

Reactie op ilse_t

Wij hebben de v2 en zijn daar heel tevreden over. Gaan hem nu dus ook uitbr ...
Dankjewel voor je reactie! Dan zal het inderdaad optisch bedrog zijn met mijn gebrek aan ruimtelijk inzicht😆 Dan nu helemaal overtuigd!

10 maanden geleden

Wij hebben in de 1e zwangerschap de vista v2 gekocht en nog steeds super blij mee. Kan niet wachten hem te gebruiken voor baby 2😊 rijd soepel, grote mand, licht makkelijk in de klappen. Echt een topkoop. En wat betreft de reiswieg, hier erin gelegen tot dik 6 maanden en toen was er nog ruimte over. Hoorde van vriendinnen met een joolz ook van goh wat een kleine reiswieg ivm die van ons maar puntje bij paaltje is elk kind in het zitje gegaan rond de 6 maanden haha. Nu gaan we de adapters kopen dat je het zitje en de wieg beiden kunt gebruiken. Voordeel bij uppababy is dat je dan de volledige boodschappenmand nog kan gebruiken. Bij andere merken lukt dat vaak niet meer