7 Reacties
8 maanden geleden
Hoi hoi,
Met de Gazelle S geen ervaring maar ik heb de Cybex Balios S Lux en deze wagen bevalt super goed!
Echt met 1 hand in en uit te klappen. Past prima in een normale kofferbak. En wat vooral heel belangrijk was voor mij was veel ruimte in de opbergmand. Deze is 10kg.
Op de cybex website kan je de wagens vergelijken in opties. Je hebt bijv ook de Cybex Eos Lux maar deze heeft een kleinere opbergmand en is minder stevig en gaat sneller stuk.
Maar Cybex heeft vind ik voor elke portemonnee wel opties en dat maakt het een interessante keuze.
8 maanden geleden
Hoi! Ik heb de Cybex Gazelle S en de Joolz Geo3. Ik heb de Cybex gekocht omdat ik dat een ruimere duo wagen vind en je dan ook nog een boodschappenmand hebt. De Geo3 had ik al en lijkt me maar niets om als duo wagen te gebruiken. Ik merk wel dat ik ze steeds met elkaar vergelijk. Een groot voordeel vind ik dat de gazelle s compact in te klappen is, ongeacht welke kant het zitje op staat. Hij rijdt ook lekker. Ik merk wel dat de Geo3 een luxere kinderwagen is. Dit merk ik aan het rijden, de zitjes en de afwerking (zoals het leer op het handvat). Verder heeft de Gazelle S ook een vrij grote zonnekap wat een grote plus is en de riempjes zijn makkelijk. Het stoeltje is wat kleiner dan bij de Geo3. Ook is de boodschappenmand open van voren, wat ik nog even wennen vind. Bij de ligbak vind ik dat de gazelle S weinig ventilatie heeft, waar de ligbak van de Geo3 helemaal open kan en heel veel ventilatie heeft. Bij het zitje vind ik het verschil in ventilatie niet zo groot. Verder is de Gazelle S ook een stuk goedkoper, vooral als je hem online uit Duitsland besteld (zelf gekocht via baby-garage). Als ik niet 2 kindjes dicht op elkaar zou krijgen zou ik zelf de Geo3 boven de Gazelle S verkiezen. Maar als een mooie, betaalbare kinderwagen zoekt met alles er op en eraan dan is de Gazelle S een goede optie! Vooral als je mogelijk meer kindjes wilt dan is het een groot voordeel dat het een ruime duowagen is, waarbij je geen adapters nodig hebt. Hierdoor is hij heel snel te wisselen van enkel naar duo. Ik ben tot zover in ieder geval erg tevreden over de Gazelle S. Maar denk dat ik misschien toch de Geo3 ook bewaar voor de zekerheid (heel stom maar kan er geen afscheid van nemen haha). Hopelijk heb je er wat aan en is dit bericht niet te chaotisch 😂
8 maanden geleden
Reactie op Mimibaby
Hoi! Ik heb de Cybex Gazelle S en de Joolz Geo3. Ik heb de Cybex gekocht om ...
Nee heel duidelijk ik waardeer je bericht enorm met je uitgebreide uitleg. Ik vind het zelf gewoon super moeilijk aangezien het me eerste kindje is. We willen zeker meer kindjes in de toekomst mocht dat ons gegund zijn. Maar het blijft zo een moeilijke keuze
8 maanden geleden
Wij hebben de Cybex Gazelle S, de Joolz Geo3 en de Uppababy Vista V3 vergeleken in de winkel en zijn uitgekomen op de Uppababy. Deze was verreweg de makkelijkste om (met 1 hand) te sturen (voor ons van belang met hond uitlaten). Hij voelde heel soepel om mee te lopen. Heeft ook veel ventilatie mogelijkheden. En een grote mand onderin. De Cybex Gazelle S vonden we minder prettig rijden en minder degelijk aanvoelen.