22 Reacties

10 maanden geleden

Nu ben ik als Nederlander wel benieuwd wat een geboortelijst is? Haha

10 maanden geleden

Reactie op Lisanneexv

Een geboortelijst is een lijst waarop je alle artikelen verzamelt die je nodig hebt voor de komst van je baby. Op je geboortelijst kan je jouw favoriete artikelen oplijsten, delen met familie en vrienden, waarna je ze als geschenk kan krijgen of zelf kan aankopen. Het grote voordeel er aan is dat je als ouder zeker bent van wat je gaat krijgen en er hangt ook altijd een mooie korting aan: je krijgt na het afsluiten van je geboortelijst een waardebon van 10% van de lijst. Ik heb bijvoorbeeld onze kinderwagen, tripptrapp en autostoel op de geboortelijst gezet en deze vervolgens zelf gekocht. Omdat deze samen een waarde hadden van 1800 euro krijg ik nu automatisch een waardebon van 180 euro er gratis bij hihi!

10 maanden geleden

Reactie op Lisanneexv

Dit krijg je dan te zien wanneer je naar de lijst gaat!

10 maanden geleden

En dan kan je dus uit een hele lijst die wij hebben samengesteld kiezen wat je oma cadeau wil geven!

10 maanden geleden

Niet met een korting oid. Maar in onze omgeving wordt veel gewerkt met lijstje.nl Kan iedereen zien welke producten je graag zou willen hebben. Dit kan van allerlei sites afkomen.

10 maanden geleden

Reactie op GrandiozeLavendel714552

Niet met een korting oid. Maar in onze omgeving wordt veel gewerkt met lijs ...
Mss een gekke vraag maar als je dit op een geboortejaartje zou zien, zou het dan duidelijk genoeg zijn? 😅

10 maanden geleden

Reactie op GestoofdeBoom305713

Mss een gekke vraag maar als je dit op een geboortejaartje zou zien, zou he ...
Kan inderdaad, kijk wel even wat je omgeving daarin gewend is. Vaak staat dan de complete link bijv. Lijstje.nl/baby2025 Je kunt het 'beveiligen' door er een vraag op te zetten bijv. hoe heet mijn moeder? Wel verschilt het wat mensen ervan vinden dat er een link op een geboortekaartje staat. De 1 vind het ideaal, de ander hebberig😉 Wij maken wel een lijstje, maar sturen die door als er om cadeau-ideeen wordt gevraagd.

10 maanden geleden

Reactie op GrandiozeLavendel714552

Kan inderdaad, kijk wel even wat je omgeving daarin gewend is. Vaak staat d ...
Ja begrijp ik ergens ook wel 😂 ik heb gewoon echt geen zin om allemaal random cadeaus te krijgen die we niet nodig hebben en vind het concept van lijstje wel leuk, maar heb dan liever ook nog eens de 10% korting 😂

10 maanden geleden

Wij wonen ook in Nederland maar een deel van de familie in België. Geen geboortelijst op het kaartje gezet, maar via whatsapp gedeeld als er om gevraagd werd. Of oma deelde het met de Belgische familie. In Nederland idd beetje onbegrip voor.

10 maanden geleden

Misschien een gekke vraag. Wij hebben een grote order staan voor in maart via Baby Dump. Nu wist ik niet van de geboorte lijst af. Stel dat ik dit nog aangeef en de spullen zelf betaal en gedeeltelijk krijg, zou ik toch ook gebruik moeten van de waardebon actie? Hebben nu namelijk al zeker een een aantal orders staan van in totaal €2500

10 maanden geleden

Wij hebben ook een afstreeplijst via verlanglijst.online. Helaas geen korting, maar wel meer kans op cadeaus die je echt nodig hebt.

10 maanden geleden

Reactie op SereneKolibrie465972

Misschien een gekke vraag. Wij hebben een grote order staan voor in maart v ...
Oh wat jammer! Ik zou wel eens durven bellen? Als je ze eerst op de geboortelijst had gezet en dan pas gekocht had je het wel gehad, gezien het om zo veel geld gaat willen ze je mss nog wel tegemoet komen?

10 maanden geleden

Oh wat jammer! Ik zou wel eens durven bellen? Als je ze eerst op de geboort ...
Ik heb op dit moment ook nog niet betaald. Dus ga morgen gelijk even bellen!

10 maanden geleden

Ik heb op dit moment ook nog niet betaald. Dus ga morgen gelijk even bellen ...
Ohja! Mss bestelling annuleren en zo opnieuw doen? 🤞🏻

10 maanden geleden

Inderdaad gewoon bellen! Zou leuk en netjes zijn als ze het voor je regelen!

10 maanden geleden

Ben nu wel benieuwd hoe dit is afgelopen?!

10 maanden geleden

Ben nu wel benieuwd hoe dit is afgelopen?!
Ik heb net gebeld. Ze gaven aan dat de korting in combinatie met de babylijst alleen in België geldt en niet in Nederland. Wel zag ik dat ze online een punten systeem krijgen (zoveel geld staat gelijk aan zoveel punten) die kan je dan weer voor iets inwisselen. Dus heb wel mijn account aan m’n orders laten koppelen voor de punten.

10 maanden geleden

Ik heb net gebeld. Ze gaven aan dat de korting in combinatie met de babylij ...
Nou dan moet ik ook even bellen want ik woon ook in nl 😂

10 maanden geleden

Nou dan moet ik ook even bellen want ik woon ook in nl 😂
Als je belt zou je dan misschien laten weten wat ze tegen jou zeggen?

10 maanden geleden

De chatbot zegt dat het ook in Nederland geldt.