6 Reacties
13 uur geleden
Een baby zelfstandig in slaap laten vallen is denk ik wel heel gevraagd. Zelfs ik slaap liever naast mijn partner dan alleen, waarom zo'n klein hummeltje niet helpen? 🥲 Een baby leer je niet slapen. Je ondersteunt hem om voor hem te zijn. Daar heb je geen coach voor nodig.
& Nee ik ben geen voorstander van een slaapcoach...
13 uur geleden
Ik weet niet of het voor jullie werkt, maar wij hebben soms muziek op staan in de nachten tommys lullabies op spotify. Het klinkt allemaal hetzelfde en door de herhaling pakt onze dochter der slaap dan weer sneller op🤷🏼‍♀️
12 uur geleden
Een baby moet gewoon voedingen als hij erom vraagt. Denk je eens in dat jij die baby was. Hoe leuk is het om in die wieg te liggen, alleen... Beetje bij beetje jou laten uithuilen. Dat is echt niet goed voor de hechting en het vertrouwen.
Ik zou eerder hulp zoeken om je heen. Of night shift met je partner doen.
19 minuten geleden
Geen voorstander van. Hier lig ik al 3 weken met m'n zoontje op de arm in bed. Hij heeft het nodig. Mijn slaap is belabberd, zijne beter. Maar we slapen allemaal en er is liefde en geborgenheid. Anders zou hij veel overstuur alleen in z'n bedje liggen en blijf ik er naartoe moeten gaan. Zo is het goed. En als hij wel weer lekker in z'n bedje slaapt straks, is het ook goed.
Dochter kwam van ongeveer een jaar tot 2,5jaar elke nacht wel bij ons. Dan werd ze ontroostbaar wakker en sliep alleen bij ons verder. Zo gelaten en op een gegeven moment ging ze zelf doorslapen of verder slapen in eigen bed. Nu komt ze af en toe nog als ze niet fit is of er veel gebeurt on haar heen (feestdagen, verjaardagen etc)