108 Reacties
6 maanden geleden
Bij mijn eerste heeft het 2 keer niks gedaan ( helaas )
Ik ga het volgende week proberen met 39 weken.
Hoe ver ben jij?
6 maanden geleden
Reactie op angela070
39+1 vandaag. Ze kon wel strippen maar verder nog geen ontsluiting. Ben ben ...
Ga er dan maar niet van uit, ik zat met strippen ook nog dicht 馃槀馃き.. ik hoop het voor je!!
6 maanden geleden
Bij mijn tweede gestript met precies 40 weken rond 16:00 had toen 2cm ontsluiting. Om 20:00 wist ik wel dat het aan het doorzetten was en ze is 6:00 volgende ochtend geboren
VRIEND
6 maanden geleden
Bij m'n dochter met 40+2 gestript met 3cm. Ook gelijk krampen en bloed. Net 40+4 nog een keer gedaan in zhuis (niet zo erg want was al aardig losgestript de 1e keer). Had toen nog steeds 3cm. 40+5 braken m'n vliezen savonds laat. 40+6 geboren om 06.55.
Hoop voor jou dat het wel gewoon doorzet 馃崁馃馃徎
6 maanden geleden
Ohja voor degene die benieuwd zijn, ik was woensdag dus gestript met 39+1 en had toen nog geen cm ontsluiting maar ze kon wel iets doen en vanaf toen dus krampen, donderdag overdag werden het wat pijnlijkere krampen maar echt nog prima te doen, 2x slijmprop verloren, en uiteindelijk voor zekerheid naar zkh gegaan om iets voor 20u om te checken of het toch iets dees, daar braken mijn vliezen toevallig gelijk en iets voor 22u ben ik bevallen 馃グ
Dusss het had effect 馃ぃ
VRIEND
6 maanden geleden
Reactie op angela070
Ohja voor degene die benieuwd zijn, ik was woensdag dus gestript met 39+1 e ...
Gefeliciteerd 馃馃徎
6 maanden geleden
Reactie op angela070
Ohja voor degene die benieuwd zijn, ik was woensdag dus gestript met 39+1 e ...
Wat goed ! Gefeliciteerd, ik heb ook gevraagd of ik bij 39 weken gestript mag worden. Maandag met 38+5 een gesprek over een plan. Hoop ook zoooo dat het effect krijgt net als bij m鈥檔 vorige dochter
6 maanden geleden
Hier bij mn 2e gestript (bij de 3e poging, want andere 2x geen ontsluiting) rond 12u. Daarna begon het te rommelen. Slijmprop verloren en meer gerommel. Vliezen gebroken onder de douche in het ziekenhuis (kwamen we later achter). Dochter is toen om. 5:01 geboren.
6 maanden geleden
Reactie op Happiness91
Doet het strippen geen pijn??
Is heel persoonlijk denk ik. Ik vind van niet maar ken ook mensen die het niet prettig vinden
VRIEND
6 maanden geleden
Reactie op Happiness91
Doet het strippen geen pijn??
Ik vond het echt enorm pijnlijk. Ben echt geen watje en heb een hoge pijngrens maar vond het echt erg. Ga liever bevallen 馃ぃ
6 maanden geleden
Bij mijn eerste met 41.1 gestript rond middaguur, ik had toen 1 cm ontsluiting en ben met 41.2 rond 10.00 bevallen. Nu bij de tweede overweeg ik om te kijken of eerder strippen mogelijk is vanaf week 40
6 maanden geleden
Vandaag gesprek gehad over strippen voor 40 weken. Ik word vrijdag met 39+2 gestript en als die poging niet werkt maandag nog een keer met 39+5. & anders word ik woensdag met 40 weken ingeleid.
Ik hoop zoooo dat het vrijdag meteen effect heeft, bij mijn vorige dochter met 40 weken precies gestript en dat kwam 2u later meteen op gang dus ik heb hoop ..
VRIEND
6 maanden geleden
Reactie op Sampie. 馃憖
Vandaag gesprek gehad over strippen voor 40 weken. Ik word vrijdag met 39+2 ...
Ik duim met je mee 馃崁馃馃徏
6 maanden geleden
Zo spannend die wisselende verhalen! Ik ben vanochtend met 39+2 ook gestript en voel tot nu toe nog niks.. als ze niet zelf komt wordt ik zaterdag ingeleid, maar hoop toch dat er iets gaat gebeuren (ook al is het 33 graden 馃槄)