11 Reacties

één dag geleden

Sterkte de komende tijd Katja🩷

één dag geleden

Sterkte🥹💔

één dag geleden

Ach wat heftig.. Veel sterkte komende week🤍

één dag geleden

Wat een heftig verhaal zeg🥲. Ik had bij mijn tweede zwangerschap ditzelfde verhaal maar dan rond de 6 weken, er was ook geen hartactie te zien. Volgens hun berekening moest ik 7 weken zijn en ook een kloppend hartje hebben. Uiteindelijk ook een week later terug omdat ik het niet geloofde. Toen was er toch een kloppend hartje te zien. Uiteindelijk is deze zwangerschap later alsnog niet goed gelopen. Maar het kan dus zeker dat ze verkeerd inschatten hoe ver je bent. Ik wist toen ook zelf zeker wanneer ik zwanger was geraakt.. waardoor ik ook zeker wist dat hun fout zaten.. Ik wil je geen valse hoop geven.. Maar ik hoop dat ze het verkeerd hebben voor jou. Het is in ieder geval een super spannende week nare week voor je. Heel veel sterkte 🥹❤️

één dag geleden

Hoi Katja, Wat een verdrietig nieuws. Wij hebben helaas april/mei hetzelfde meegemaakt. Eerste echo bij de VK met 8 weken geen kindje en geen hartactie. 2 dagen later echo bij GYN ivm afbreken zwangerschap toen toch een kindje te zien (8+2 zou ik zijn) maar werd geschat op 6+6 met het idee dat ik mogelijk toch later een eisprong had ondanks de ovulatietesten. Tevens hartactie maar te traag voor het aantal weken. Wij moesten 2 weken wachten op de volgende echo. Bij deze echt met 10 weken helaas al bijna niets meer over van het kindje en was dus ook al een tijdje gestopt. Dus bij ons liep het helaas niet goed af. Ik hoop ontzettend dat het voor jullie anders zal zijn 🍀 veel sterkte de komende week met de spanning en onzekerheid

één dag geleden

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Woensdag een echo gehad en de embryo werd op 6+1 geschat, terwijl ik verwachtte 7+1 te zijn. Er was wel hartactie, passende bij 6+1 ook. Het kan een late ovulatie en/of innesteling zijn geweest. Maar ik ben er niet gerust op. Er is gezegd dat we rekening moeten houden met een (nieuwe miskraam). Gisteravond een sliertje rood bloed, daarna niet meer. Wel wat steken en krampjes in mijn onderbuik vandaag. We moeten komende donderdag terug voor een nieuwe echo. De onzekerheid is gekmakend. Sterkte, ik duim op een goede afloop voor je.

20 uur geleden

Heftig Katja 😔 Ik zit in een vergelijkbare situatie op dit moment.. Wij hebben gisteren een echo gehad en helaas geen goed nieuws gekregen. Op de echo was een embryo te zien, maar er klopt geen hartje en hij is te klein voor de aantal weken dat ik zwanger ben. De embryo is waarschijnlijk gestopt met groeien met 6 weken en 3 dagen, terwijl ik 8 weken zwanger ben. Waarschijnlijk wordt dit opnieuw een miskraam 💔 Er is nog een hele kleine kans dat de innesteling heel laat was waardoor ik minder ver ben dan verwacht, maar merk dat ik daar niet helemaal in geloof.. Volgende week een nieuwe echo. Heel veel sterkte 🍀

20 uur geleden

Reactie op Sabine85

Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Woensdag een echo gehad en de embr ...
Tjonge! Ik ben ook een week terug gezet. Maar de vk heeft niet gezegd dat ik mij zorgen moet maken. Ik herken wel dat het mij ook niet helemaal lekker zit.

7 uur geleden

Hadden jullie nog wel zwangerschapssymptomen?

7 uur geleden

Dankjewel voor jullie berichtjes en lieve woorden. Voor degene in dezelfde situatie of dit ook mee gemaakt hebben veel sterkte. Ik zal jullie op de hoogte houden.

7 uur geleden

Reactie op beautym2b

Hadden jullie nog wel zwangerschapssymptomen?
Ja, geurtjes was ik heel gevoelig voor,snel licht in me hoofd en duizelig,en heel erg moe.