23 Reacties

15 dagen geleden

Hoihoi , mijn naam is Tess 31 jaar samen met mijn partner hebben wij 28 september de 1e terugplaatsing ivf gehad. Wij hebben geen kinderen & hiervoor 5 miskramen doorgemaakt met o.a 1 bb zwangerschap . Stiekem vandaag toch al getest ipv komende zaterdag & deze was positief 🙏🏼💝

14 dagen geleden

Hoi mijn naam is Marlou. Vorige week positieve test na eerder 2 negatieve en al een week niet ongesteld. Ook 2 miskramen gehad. En heel eerlijk kijk ik niet uit naar een echo ik vind het te eng. Dit is ons eerste kindje en vertrouwen in m’n lichaam heb ik door 2 miskramen niet zo. Wij kunnen dan ook nog niet heel blij zijn en er te veel aan denken of mee bezig zijn hoe graag we dat wel wille doen we uit zelfbescherming niet al heb ik door wat kwaaltjes niet altijd een keus. Ik ben nu 6+ 1 en ga binnenkort toch maar voor echo bellen. Bewust ga ik pas na een goeie echo een verloskundige zoeken. Jeetje had niet verwacht dat ik het zo spannend en eng zou vinden

13 dagen geleden

Hallo meiden, Mijn naam is Melissa, 27 jaar oud en ik kom uit Hoogvliet. Ik ben bijna 7 jaar samen met mijn grote liefde en samen hebben wij een zoontje van 5 jaar. Na lang wachten hebben wij samen de beslissing genomen om voor een tweede liefdes baby te gaan❤️💕 Na een hele moeilijke zwangerschap bij mijn zoontje, vind ik het echt mega spannend…

13 dagen geleden

Hi! Mijn naam is Elisa ik ben 28 jaar heb een zoontje van 3 jaar en 3 maanden. Ik mag vrijdagochtend zwangerschapstest doen. Ben opzicht best nuchter, maar van ene kant ook weer bang omdat ik paar maanden geleden miskraam heb gehad. Maar wens iedereen en mij zelf natuurlijk het allerbeste 💕

12 dagen geleden

Hoi! Mijn naam is Esmee. Op 02-05-2023 ben ik mama geworden van ons dochtertje Roos. Vanmorgen stond ik weer met een positieve zwangerschapstest in mijn handen, welk 2-3 weken aangaf. ♡ Een spannende, bijzondere en leuke tijd. Leuk om jullie te leren kennen en ik wens jullie al het mooi toe! 😘

12 dagen geleden

Reactie op Esmeexx95

Hoi! Mijn naam is Esmee. Op 02-05-2023 ben ik mama geworden van ons docht ...
Van harte gefeliciteerd meid💕

12 dagen geleden

Reactie op babylove23

Hallo meiden, Mijn naam is Melissa, 27 jaar oud en ik kom uit Hoogvliet. Ik ...
❤️ Gefeliciteerd. Ik hoop dat je volop van deze zwangerschap kan genieten!

12 dagen geleden

Reactie op Marlou2023

Hoi mijn naam is Marlou. Vorige week positieve test na eerder 2 negatieve e ...
❤️ Gefeliciteerd! Een spannende tijd voor jullie. Hopelijk kan je er over een tijdje écht van gaan genieten.

9 dagen geleden

Hoi! Sanne hier. Moeder van 4, een zoontje overleden toen hij bijna 1 was plotseling. Andere kids zijn 8,5 en 1.5. Nu zwanger voor de 5e keer echt net getest en vind het enormmm spannend

9 dagen geleden

Reactie op DiscreteFontein247703

Hoi! Sanne hier. Moeder van 4, een zoontje overleden toen hij bijna 1 was p ...
De onderste was vanmiddag

9 dagen geleden

Hoi! Mijn naam is Soraya , 25j(bijna26j) en samen met mijn man verwachten wij na 3jaar waarvan 9 maanden natuurlijk en 2.5jaar medische molen via onze 2e icsi terugplaatsting eind juni begin juli (tussen 26/6 en 1/7) ons eerste kindje🤰🤍 In 2019 een miskraam gehad en in april’24 ons kindje met 13 weken zwangerschap verloren. Vanmorgen meerdere positieve testen gehad!

9 dagen geleden

Heehee! Mijn naam is manuela en ik ben 26 jaar oud. Mijn partner heet Bennie en die is 22 jaar oud wel wat jongen maarja 🤷🏼‍♀️ Dit word ons eerste kindje onze uitgerekende datum is 2 juli. Heel spannend allemaal maar we zitten er met veel positiviteit in. Ik ben nu 7 weekjes en we hebben de 22e onze eerste echo hopelijk is alles goed 🙏🏼 ❤️

5 dagen geleden

Hoi! Mijn naam is Amaya. Ik heb 2 zoontjes en ben momenteel zwanger van onze 3e kindje. Mijn uitgerekende datum is 2 juli 2025. Ik vind het onwijs spannend allemaal.

4 dagen geleden

Hoi! Ik ben Sarah en ik ben 24 jaar. Ik ben moeder van een zoontje die ik gekregen heb op mijn 23ste verjaardag 😊 een heel mooi cadeau dus! Ik denk dat ik op 1 juli uitgerekend ben. Ik ben verloofd met een super lieve man van ook 24 jaar oud en hij is de papa van allebei mn wondertjes!

4 dagen geleden

Hey ik ben kelly, 24 jaar. Heb een zoontje van bijna 4 en momenteel 3,5 week zwanger van me 2de kindje ❤️

4 dagen geleden

Hoi hoi! Mijn naam is Lindsay, en ik heb vandaag een early test gedaan! Vind het super spannend, volgens de app ben ik 3 weken (terwijl de eisprong vorige week was). Super pril nog, en ik ben bang dat ik iets doe waardoor het mis kan gaan 😅 zit nu nog in de innestelingspijnen, hoop dat het snel over is... Ik ben trouwens 30 jaar, en dit is de eerste zwangerschap 😊

3 dagen geleden

Hallo, mijn naam is Sanne, ik ben 29 jaar en net een half uurtje geleden achtergekomen dat wij een regenbogbaby mogen krijgen🌈. Ik heb in maart een miskraam gehad en ben er voor gecurreteerd. Mijn vriend heet Jim-Bob en we zijn 8 jaar samen. Ik heb één sterrenkindje 🤍

2 dagen geleden

Reactie op Lindsay2024

Hoi hoi! Mijn naam is Lindsay, en ik heb vandaag een early test gedaan! Vin ...
Hey hey! Ik ook net 2 weken! Succes met de innestelingpijn ❤️

één dag geleden

Hoi! Mijn naam is manuela, uitgerekend op 2 juli 2025 💖💙👶🏼 voor ons eerste kindje. Gisteren, op 11 dpo, voor het eerst een positieve test! Nu heel moe en veel honger 🫢

10 uur geleden

Hi, mijn naam deel ik liever niet ivm herkenbaarheid 🫢 Ik ben 27 jaar en mijn vriend 29. Wij zijn 6 jaar samen. Vanochtend een positieve digitale test van CB op 10DPO. Dit was de 3e ronde na miskraam in juni. De (tot nu toe) uitgerekende datum is 4 juli. Ik heb uit een eerdere relatie al een zoon van 8, dit wordt het eerste kindje van mijn huidige vriend en mij samen. We zijn voorzichtig heel erg blij!!! 🍀❤️