312 Reacties
13 dagen geleden
Hoi allemaal! Ik ben Sophie, 30 jaar. 8 jaar samen met mijn partner Rick, waarvan 1 jaar getrouwd.
Volgens mijn berekening (1e dag, laatste menstruatie) ben ik uitgerekend op 8 juli 2025 van ons 1e kindje 🥰
13 dagen geleden
Hoi
Ik ben Ellen, 36 jaar, zwanger van ons 1e kindje.
Volgens de app 16 juli uitgerekend.
Onze trouwdag❤️☺️
13 dagen geleden
Heee! Ik ben Jessica, en als alles goed blijft gaan, ben ik gok ik rond 15 juli uitgerekend? Ik ben al 5,5 jaar samen met mijn vriend en we hebben een zoontje van net 2 jaar. Heel veel zin in de toekomst met zijn viertjes.
13 dagen geleden
Hoi hoi,
Ik ben marcia 38 jaar en al een zoon van net 14 jaar. Met mijn vriend 2,5 jaar samen en 3 miskramen gehad😓 nu vorige week een positieve test en volgende week maandag de eerste echo onder controle in het ziekenhuis. Hopelijk is nu vier keer scheepsrecht🤞🥰
13 dagen geleden
Hi! Ik ben Myrthe, 32 jaar. Ik ben vijf jaar samen met mijn vriend en we wonen samen in ons klushuis (topcombi met vermoeidheid haha!). Ben nu 5w en 4d en dit wordt hopelijk ons eerste kindje. Heb verder eigenlijk geen last van kwaaltjes dus ik probeer vooral te denken: wat chill, ipv dat het betekent dat er iets mis is.
Zijn hier meer mensen die ook nog aan het klussen zijn?
13 dagen geleden
Hoi ik ben Laura 27 jaar, mijn vriend en ik zijn bijna 5 jaar samen en ik heb vorige week positief getest.
Thuis hebben we al twee lieve hondjes en een poesje.
We hebben zin in de toekomst, ik vind het allemaal wel erg spannend!
13 dagen geleden
Hi meiden! Ik ben 33, mijn vriend 27 en we zijn nu bijna 6 weken zwanger van ons eerste kindje. Uitgerekend rond 9 juli. Dit is onze tweede zwangerschap, de eerste liep helaas uit op een miskraam nadat we er bij de echo met 8 weken achter kwamen dat er geen hartje klopte sinds +- 6 weken. Dit maakt het enorm spannend en moeilijk om er echt blij mee te zijn nu.. zeker deze week moeite mee, de week waarin het vorige keer mis ging.
Maar we proberen positief te zijn! Volgende week dinsdagavond onze eerst echo...
Geniet er allemaal van meiden!
13 dagen geleden
Hoi iedereen, ik ben Claudia en ben 33 jaar. Vanmorgen heb ik een test gedaan met DPO van 16 dagen. Samen met m’n man zijn we in verwachting van ons eerste kindje. Zo spannend. Ben uitgerekend rond 18 juli.
13 dagen geleden
Reactie op FARM-mom
Ik ben Femke en ben volgens mijn berekening (bij startdatum laatste menstru ...
Ze zeggen wel eens dat je vooral misselijk bent bij een meisje, misschien nu dus gewoon in verwachting van een jongetje ;)
12 dagen geleden
Hoi ik ben Noortje,
Ik zit al een tijdje in de juni groep omdat als ik het opzoek vanaf de eerste dag van de menstruatie ik 23 juni uitgerekend zou zijn, maar ik heb een lange cyclus. (37 dagen)
Dus ik verwacht dat ik nog een stuk terug gezet ga worden.
Volgens een andere site die wel de cyclus lengte vraagt ben ik 2 juli uitgerekend ☺️
Ik heb een super lieve partner van 32 ik ben zelf 31☺️
We hebben samen 1 zoontje die deze maand 2 jaar word ☺️
Dat was een hele aparte zwangerschap omdat ik er super laat achter kwam en dus een hoop heb gemist.
Dus nu de eerste keer dat ik bewust alles vanaf het begin mee ga maken ☺️☺️
12 dagen geleden
Hoi! Vergeet me steeds voor te stellen, ik ben Eline(28), samen met mijn partner Roy(31) en samen zijn we in verwachting van ons 1e kindje. We vinden het allebei spannend wat er allemaal op ons af komt, vooral wat we allemaal moeten regelen. Maar we zijn ontzettend blij dat we via de natuurlijke weg zwanger zijn geworden ondanks dat ik vorig jaar nog 2 spiralen tegelijkertijd in mijn baarmoeder had zitten(foutje van de arts). Deze app helpt veel voor mijn gemoedsrust! 🤭
12 dagen geleden
Reactie op GedreveneWind273011
Hi! Ik ben Myrthe, 32 jaar. Ik ben vijf jaar samen met mijn vriend en we wo ...
Jep wij ook! Maar ik voel me zo beroerd dat ik niet meer mee kan helpen. Maar in december verhuizen we dus we hoeven niet lang meer. Timing is perfect maar had niet gedacht dat ik me zo slecht zou voelen. Bij mijn dochter helemaal geen klachten gehad dus ik baal nu enorm en hoop echt dat ik me straks beter voel met verhuizen 😅
12 dagen geleden
Heej dames, vandaag ervaarde ik bij t vegen na het plassen wat bruinig bloed (niet zoals menstruatie) is mijn eerste zwangerschap daarom dus heel onzeker. Heb de verloskundige gesproken en die zij dat het een gesprongen haarvaatje kon zijn met wat slijm gemengd. Ik was erg bang en heb gewoon nog n test gedaan. Die is gewoon positief. Meerder meiden last van gehad? Ik wens jullie allen een mooie en vooral gezonde zwangerschap toe❤️
12 dagen geleden
Hoi Allemaal. Ik ben Sylvana 31, zwanger van mijn 2e kindje. Samen met mijn partner hebben wij al een zoontje van bijna 3 jaar. Voor het weekend een dag voor Nod. Had ik een positieve uitslag in handen. Dagen erna mooie oploop. Clearblue gaf gister 2-3 weken aan. Volgens eigen berekening zal mijn uitgerekende datum rond de 18 juli zijn. Ik durf nog niet echt blij te zijn, helaas een half jaar geleden een miskraam gehad met 7/8 weken. Dus ik ben blij als we deze weken doorkomen. Zo spannend!
12 dagen geleden
Reactie op Natass2
Helaas herkenbaar! 1e ook bij 8 weken erachter gekomen dat het niet goed wa ...
Hier ook erg herkenbaar, ook bij de 8 weken echo te horen gekregen dat er sinds 6 weken geen hartje meer klopte en geen groei meer was. Maakt de echo over twee weken zo spannend
12 dagen geleden
Hier vanochtend een positieve test, heb nog een zoontje van ruim 9 maanden. Ik ben 26, mijn man 27. Uitgerekende datum weet ik niet precies, ergens eind juli
12 dagen geleden
Reactie op Natass2
Helaas herkenbaar! 1e ook bij 8 weken erachter gekomen dat het niet goed wa ...
Onwijs spannend he. Voel me deze week erg onzeker, mede doordat het de vorige keer in deze week mis is gegaan denk ik.. Daarnaast ook weer weinig symptomen, net als vorige keer.. ik vind het zo lastig