312 Reacties

12 dagen geleden

Hoi iedereen, en gefeliciteerd🥰 Mijn naam is Joyce, en ik kom er net achter dat ik weer zwanger ben (denk rond 21/07/25 uitgerekend) na een “zwangerschap op onbekende locatie” in augustus. Dat was echt een hele nare periode, dus ik merk dat mijn vriend en ik nu ook veel voorzichtiger blij zijn dan de vorige keer. Verder gaan we over 3 weken trouwen en op huwelijksreis, en kan de echo net 3 dagen voor onze trouwdag plaatsvinden. 🤞🏻🤞🏻🤞🏻

12 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben Manon, 29 jaar. Ik ben bijna 3 jaar samen met mijn vriend (25 jaar). Afgelopen zondag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ik vind het enorm spannend en hoop dat alles goed gaat (ook i.v.m. hypothyreoïdie). Mijn uitgerekende datum is nu volgens de app 22 juli.

12 dagen geleden

Hallo allemaal, Ik ben katja 34jaar oud. 7jaar samen met mijn man en ongeveer 5weken zwanger. Vanmorgen een echo gehad omdat ik vorige week bloedverlies had maar het ziet er allemaal prima uit. Volgende week vervolg echo met hopelijk een hartje mogen horen kloppen. Zo spannend maar ohh zo welkom.

12 dagen geleden

Hoi allemaal, Ik ben 33 jaar en ik ben er zojuist achtergekomen dat ik zwanger ben van ons 3e kindje. Wij hebben al 2 kinderen van 9 en 6. Ietwat ingewikkelde relatie, maar ik super blij met deze zwangerschap. Mijn vriend weet het nog niet en vind t ook wel spannend te vertellen, omdat hij wel een beetje twijfels had of de timing nu al goed zou zijn ..

12 dagen geleden

Reactie op Pluk 17

Onwijs spannend he. Voel me deze week erg onzeker, mede doordat het de vori ...
De ene zwangerschap is de ander niet. Dat je net als vorige keer weinig symptomen hebt hoeft niks te zeggen! Maak je daar niet te druk om. Wij hebben vorige week gelukkig een goede eerste echo gehad, maar toch blijft het spannend of de volgende nog steeds goed is..

12 dagen geleden

Reactie op Eva0892

Hier ook erg herkenbaar, ook bij de 8 weken echo te horen gekregen dat er s ...
Ik snap je helemaal! Ik vond die 2 weken wachten de 2 langste weken ooit.

12 dagen geleden

Hai, mijn naam is Tessa en ben 24 jaar. Samen met mijn partner ondertussen 8 maanden in een fertiliteitstraject omdat ik pcos heb. Wij zijn er deze week achter gekomen dat ik zwanger ben🥰 heel spannend hoor. Bij elke toiletgang checken of ik niet bloed, herkenbaar?

12 dagen geleden

Reactie op tsj

Hai, mijn naam is Tessa en ben 24 jaar. Samen met mijn partner ondertussen ...
Herken ik!

12 dagen geleden

Hey hey, Mijn naam is Fenya. Ik ben 22 jaar, en ik ben in verwachting van mijn eerste kindje. ♥️ Mijn uitgerekende datum is 19’07’2025. Mijn vriend woont bij me, wij vinden het allebei super prachtig maar ook spannend om papa en mama te worden 🥰

11 dagen geleden

Hi, Ik ben Nienke, 25 jaar, en in verwachting van mn eerste kindje. Mijn man en ik waren ontzettend blij toen we vorige week de eerste positieve test in handen hadden! ❤ Inmiddels ook wel wat spanning, hopelijk gaat alles goed. Het wachten op de eerste echo duurt veel te lang wat mij betreft 😅 M'n uitgerekende datum is (volgens de app) 11 juli

11 dagen geleden

Reactie op Pluk 17

Onwijs spannend he. Voel me deze week erg onzeker, mede doordat het de vori ...
Mijn laatste zwangerschap was vorig jaar, nu zwanger van de 4e. Bij allen pas vanaf zo'n 7 weken echte symptomen als vermoeidheid en misselijkheid, etc. Niet druk maken en vooral genieten!

11 dagen geleden

Reactie op Mommylove12

Hoi! Mijn naam is Amaya. Ik heb 2 zoontjes en ben momenteel zwanger van onz ...
Leuk, ik ook van de 3de in verwachting en 2 zoons💙

10 dagen geleden

Hoi hoi. Marjolein hier. Begin Juli uitgerekend. Heb al een zoontje van 2.5 ❤️ Vorige week opeens een positieve test in handen en vandaag de echo. Blijk ik al 7 weken zwanger te zijn. Complete verrassing. Ik dacht gewoon een menstruatie te hebben gehad maar was innesteling achteraf... Dit is m'n 3e zwangerschap dit jaar dus hopelijk blijft deze plakken🤞

10 dagen geleden

Hoi allemaal, leuk om alles te lezen op dit forum. Ik ben 33 en mijn vriend is 29 jaar. We zijn bijna 9 jaar samen en nu voor het eerst zwanger. Ik kan bijna niet geloven dat het al na ronde 2 gelukt is, omdat ik ruim een half jaar geleden ben uitgevallen op werk met een burnout en nog steeds herstellende ben. Vaak gelezen/gehoord dat dat een negatief effect kan hebben op je vruchtbaarheid. Ik ben dus in de wolken dat het zo snel al gelukt is en voel mij sinds de positieve testen zoooveel lichter (in mijn hoofd dan😜). Ookal vind ik het ook wel spannend allemaal natuurlijk! Volgens de berekeningen ben ik 22 juli 2025 uitgerekend.

10 dagen geleden

Hi, ik ben 29 en woon samen met mijn vriend. We zijn al meer dan jaar bezig voor ons eerste kindje, maar een positieve test. Ik weet nog niet in welke groep ik hoor als je datum uitrekent; zit ik op eind juli, begin augustus

10 dagen geleden

Reactie op Rosalie8

Hoi allemaal, leuk om alles te lezen op dit forum. Ik ben 33 en mijn vriend ...
Ik ook 22 juli! Spannend 😁

10 dagen geleden

Reactie op Hocuspocus

Hi, ik ben 29 en woon samen met mijn vriend. We zijn al meer dan jaar bezig ...
Zo fijn dat het nu wel gelukt is!! Ik leef sinds gister ook echt op wolken omdat het ook na langer dan jaar gelukt is

10 dagen geleden

Dag allemaal, Mijn naam is Amber en ik ben 29 jaar. Ik ben getrouwd met mijn man en samen hebben wij een prachtige dochter van 3 jaar. Inmiddels voor de 3de keer zwanger nu waarbij we helaas in april/mei een heftige miskraam hebben gehad die niet zelf op gang kwam. 2 maal medicatie gekregen en toen dat niet hielp zelfs geopereerd in juli. Hierna veel onzekerheid en verdriet of alles nog goed zou komen. En nu toch eindelijk weer zwanger mogen worden. Het blijft wel spannend maar dat zal voorlopig nog zo blijven. Uitgerekende datum voor nu is 24 juli ❤️

10 dagen geleden

Hoi ik ben Juliet 35 ,getrouwd met Ron en wij hebben een zoon van 8 jaar en ik ben nu 6 weken zwanger en uitgerekend op 12/07/2025. Erg spannend🙏🏾 Succes allemaal❤️

10 dagen geleden

Reactie op fennnnnn

Hey hey, Mijn naam is Fenya. Ik ben 22 jaar, en ik ben in verwachting van ...
Hey, gefeliciteerd, ik heb dezelfde uitgerekende datum volgens de app! Spannend!!