315 Reacties
10 dagen geleden
Hi! Ik ben Nienke! Uitgerekende datum weet ik nog niet zeker, maar zal rond 20 juli zijn. Ik ben samen met mijn man Chris. Dochter Maeve van 2 en sterrenkindje Louca, geboren in mei. We gaan een hele spannende tijd te gemoed door wat we mee gemaakt hebben. Maar heel blij dat zwanger worden gelukt is 鈾ワ笍
10 dagen geleden
Hoi, ik ben Brittany. 26 jaar en 5 weken zwanger. Ik ben samen met mijn lieve vriend en dit wordt ons eerste kindje. Ik ben 17 juli uitgerekend.
10 dagen geleden
Hoi dames, ik ben Rishaya 41 jaar oud en vandaag positieve zwangerschapstest gehad. Ik heb samen met mijn man een zoon van 2 jaar oud. Mijn tweede zwangerschap was een miskraam, nu hopen dat deze blijft. Ik heb heel laat een relatie gehad. We zijn nu 3 jaren bij elkaar en getrouwd. Eerste zwangerschap ging heel snel en bij deze duurde het even.
Iedereen die zwanger is gefeliciteerd en ik hoop het beste voor iedereen.
10 dagen geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Daisy 30jr, 4 jaar samen met vriendlief! En nu opnieuw in verwachting!
Helaas is het al 2x misgegaan dus fingerscrossed dat het deze keer goed gaat馃馃徏
9 dagen geleden
Hoihoi!
Ik ben rachel, 19 jaar jong. Ben er 4 daten geleden achter gekomen dat ik mama word! Ik heb gewn partner en na wel even nadenken kies ik ervoor om dit wondertje te houden. Mijn leven staat even op de kop maar ik hoop dat het allemaal goed komt鉂わ笍
9 dagen geleden
Hey hoi!
Ik ben Kaiya, bijna 27, ik heb een verloofde waar ik al twee zoontjes mee heb van 3,5 en 1,5 en ik had nu onverwachts een paar dagen terug 2 positieve testen in mijn handen 馃槄
9 dagen geleden
Hoi allemaal
Ik ben deze week achter gekomen opnieuw zwanger te zijn na een mk in september met ongeveer 7 weken. Ik ben 37 en we hebben al een kindje.
Uitgerekende datum voor nu 24 juli maar dit kan nog veranderen natuurlijk na de termijn bepaling. Ik ga komend weekend / week nog even testen om de oploop in de gaten te houden (door de mk wat angstig) en dan de vk bellen voor de intake en eerste echo
9 dagen geleden
Hi Dames,
Mijn naam is Femke (23 y) en ben 1,5 jaar getrouwd met mijn man. Gisteren hadden we een positieve test in handen. Ik gok dat de baby eind juli komt!
Dit wordt ons eerste kindje en we moeten dit goede nieuws echt nog even verwerken en laten landen. Ik heb zelf als klein meisje enorme beval angst gehad zonder reden. Nu komt alles best wel op me af en vliegt het me soms aan.
We zijn super blij maar vinden deze nieuwe periode ook heel erg spannend! 馃馃徏
9 dagen geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Kirsten, 32 jaar en 5 jaar samen en 1 jaar verloofd. 1,5 week erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben zwanger geworden door een IUI traject bij de 5 poging. Ik ben nu 4 weken en zal rond 22 juli uitgerend zijn.
Een erg spannende periode en hopen dat voor iedereen alles goed mag blijven gaan.
9 dagen geleden
Hoi allemaal,
Ik ben Daphne, 37 jaar en 1.5 jaar samen met mijn partner. Ik ben nu 5+6 en de uitgerekende datum volgens de app is 12-07-2025 dit wordt ons 1e kindje. Afgelopen weken verschillende kwaaltjes ervaren, maar de afgelopen dagen juist bijna niks wat ik best spannend vind. 28 november staat de 1e echo gepland! Daar kijken wij beide heel erg naar uit!馃槉
9 dagen geleden
Hallo allemaal!
Ik mag me ook toevoegen aan dit groepje.
Ik ben daniek en ben 30 jaar oud. Ik ben uitgerekend op 27 juli en 20 juli ben ik 2 jaar samen met mijn vriend.
Dit was onze tweede ronde en ben nu 3+5 weken馃グ erg spannend allemaal!
Vandaag onszelf aangemeld bij de verloskundige, dus moeten nog een datum plannen. Maar hoop dat het al snel is! We willen het met kerst gaan vertellen aan de fam. 馃ぉ
Mijn beste vriendin die ook zwanger is ga ik het wel al eerder vertellen denk ik, moet namelijk iemand hebben om dit mee te delen buiten mijn partner om! 馃槏
8 dagen geleden
Reactie op Daniek0061
Hallo allemaal!
Ik mag me ook toevoegen aan dit groepje.
Ik ben daniek en ...
Hoi Daniek,
Wat leuk. Gefeliciteerd. Ik loop ook tegelijk met jou. 3+5 馃グ
8 dagen geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Laura, ik word a.s. dinsdag 28 jaar en nu een jaar samen met mijn vriend van 30 jaar. Ik had gister onverwachts een paar positieve zwangerschapstesten in mijn hand. En ik moet eerlijk zeggen dat dit zo onwerkelijk voelt. Ik voel ook meteen de angst voor een miskraam of andere enge dingen. Volgens de berekeningen ben ik 25 juli uitgerekend.
Fijn dat we elkaar hier wat op de hoogte kunnen houden met dames die in dezelfde weken zitten!
Groetjes, Laura
8 dagen geleden
Hoi! Ik ben Fee, 24 juli uitgerekend. Ben pas 4 weken zwanger dus alles nog heel pril. Ik ben een lieve partner en een kindje van 7 maanden. Die 2 schelen straks 15 maanden. Onwijs gelukkig dat het zo mag zijn maar vind het ook heel spannend!