317 Reacties

8 dagen geleden

Hoi, ik ben Lieke, 31 jaar oud en mijn vriend Nick is 34. Ik ben uitgerekend op 26 juli, dus vandaag 4 weken en vanmorgen positieve test gehad! Beide vinden we het super leuk en super spannend want dit is ons eerste kindje en de eerste zwangerschap! Ik vind het vooral spannend dat je inderdaad krampen in de buik hebt af en toe maar dan lees ik dat iedereen dit wel heeft en dat stelt gerust. Vanmorgen ook aangemeld bij een verloskundige! We zijn helemaal blij!

8 dagen geleden

Reactie op Laura Andijk

Hoi allemaal! Ik ben Laura, ik word a.s. dinsdag 28 jaar en nu een jaar s ...
Ik heb precies hetzelfde gevoel! Eerste keer en ben aan de ene kant super blij en aan de andere kant denk je ook aan alle enge dingen! Deze berichtjes lezen helpt wel en voel je je ook minder alleen

8 dagen geleden

Hoi, ik ben Margreet, 24 jaar oud en mijn man is 28 jaar. Ik ben 17 juli uitgerekend van ons eerste kindje ❤️ Na bijna anderhalf jaar in het ziekenhuis met fertiliteitsproblemen had ik vorige week eindelijk een positieve test in handen.

8 dagen geleden

Hi allemaal, Ik ben Monica 29 jaar en mijn partner is 37 Ik ben 14 Juli uitgerekend en zijn al 7 jaar bezig waarvan al 6 jaar via het ziekenhuis. Ook al 6 keer mislukte IUI gehad en al 10 keer IVF waarvan al 4 keer een miskraam

8 dagen geleden

Ola!!! Ik ben Yvonne, 37 jaar, samen met mijn partner van 42! Ons eerste kindje ♥️ ontzettend spannend! Ik zelf ervaar voor alsnog vrij weinig kwaaltjes…wel veel angsten 😉 16 juli uitgerekend volgens de app maar 28 november staat de eerste echo gepland ☺️☺️ hopelijk mag alles goed blijven gaan 🙏🏽

8 dagen geleden

Hoii allemaal, Mijn naam is Kim en ik ben samen met vriend 32 jaar, hij heeft al 2 meiden van 3 en 4 jaar! Dus ons kindje heeft al 2 grote zussen!😁🩷 Ik ben in verwachting van ons eerste kindje! Ik ben 24 juli uitgerekend en ben dus 4+2 zwanger! Gister positief getest! Super spannend allemaal maar helemaal in de wolken! 🩷🩵

8 dagen geleden

Hey allemaal, Mijn naam is Nathalie 25 jaar, ik wordt in december 26. Mijn partner is 36. Vandaag positief getest, 25 juli uitgerekend en ben nu 4+1 weken zwanger! 🥰 Wij hadden al 4,5 jaar een kinderwens. 4 jaar geleden ons eerste kindje verloren en nu na 4 jaar voor de tweede keer zwanger via IVF.🙏🏼🍀🤞🏼

8 dagen geleden

Reactie op Nathalie1337

Hey allemaal, Mijn naam is Nathalie 25 jaar, ik wordt in december 26. Mijn ...
Wauw gefeliciteerd Nathalie!!

8 dagen geleden

Reactie op Laarwens

Wauw gefeliciteerd Nathalie!!
Dankjewel!! Voor jou ook gefeliciteerd😁

7 dagen geleden

Goedemorgen allemaal💘, Zojuist een knaller van een test! M'n cyclus liep een beetje raar na verwijdering spiraal. En dacht vanmorgen ik had al ongesteld moeten zijn, toch 👀. Ja dus haha. Nog geen klachten. Bij m'n dochter had ik gelijk na de bevruchting maagzuur tot het bittere eind. Had het dus echt nog niet verwacht 🥹💗. Ik ben 35 jaar en ben getrouwd. Mijn dochter wordt 19december 3 jaar

7 dagen geleden

Reactie op Gezinvanvier078

Goedemorgen allemaal💘, Zojuist een knaller van een test! M'n cyclus liep ...
Gefeliciteerd❤️

7 dagen geleden

Ik houd het even anoniem voor de zekerheid.... Ik denk rond 16 juli Ik doe het als bam bewust alleenstaande moeder Heb een dochter van net 5 jaar .

7 dagen geleden

Reactie op 2deliefde

Ik houd het even anoniem voor de zekerheid.... Ik denk rond 16 juli Ik ...
Gefeliciteerd. Hier ook een BAM moeder. Dochter van 3 jaar en 3 maanden. Uitgerekende datum 15 juli

7 dagen geleden

Ben 34, als het goed is ben ik uitgerekend op 28 juli 2025. Ik woon samen met mijn partner en we hebben allebei nog geen kinderen. In het verleden heb ik een miskraam gehad met 8 weken dus daarom vind ik die eerste weken denk ik dubbel zo spannend.

7 dagen geleden

Reactie op 2deliefde

Ik houd het even anoniem voor de zekerheid.... Ik denk rond 16 juli Ik ...
Altijd veel respect voor vrouwen die er bewust voor kiezen het alleen te doen 💪🏻 gefeliciteerd met je zwangerschap 🤗

7 dagen geleden

Reactie op Nathalie1337

Hey allemaal, Mijn naam is Nathalie 25 jaar, ik wordt in december 26. Mijn ...
Het is altijd bijzonder en mooi als iemand zwanger is.. maar voor jou/jullie extra bijzonder! 🤗 hopelijk heb je een goede zwangerschap en mogen jullie van de zomer een kindje in jullie armen sluiten. Gefeliciteerd!

7 dagen geleden

Reactie op KLY8

Het is altijd bijzonder en mooi als iemand zwanger is.. maar voor jou/julli ...
Bedankt voor je lieve berichtje!❤️ voor jou hetzelfde gewenst!

7 dagen geleden

Hier ook zwanger, uitgerekend rond 15 juli... Derde keer zwanger, mn zoon en dochter kwamen beide over tijd, dus het zal wel meer eind juli worden ;-) Spannend, maar voel me ook heel anders dan vorige keren. Minder happy, meer twijfels of ik dit echt wel wil... Zullen vast die hormonen zijn ;-) Heb sws een kort lontje momenteel, verder geen klachten.

7 dagen geleden

Hoi! Ik ben Nadia en ben 33 jaar. Ik en mijn man verwachten na 14 jaar samen ons eerste kindje (uitgerekende datum is 22 juli) 💕

7 dagen geleden

Hoi! Ik ben Luca, 28 jaar. Mijn vriend en ik zijn 10 jaar samen en verwachten 26 juli ons eerste kindje! Ik vind het mega spannend. Hopelijk snel de eerste echo plannen.