317 Reacties

7 dagen geleden

Hoi hoi, in sept heb ik een miskraam gehad. Afgelopen woensdag een licht positieve early test terwijl ik 3 dagen over tijd was. Zaterdag een normale test gedaan en die was heel duidelijk. Heel voorzichtig begin ik wat hoop te krijgen. Ik ben 34 jaar oud en zwanger van de 2e. Mijn eerste is 10 jaar dus zit flink leeftijdsverschil tussen, wel andere vader. Ik vind het mega spannend en elk krampje of steekje denk ik ohnee het gaat mis… morgen de verloskundigepraktijk bellen. Hopelijk mag ik wat eerder terecht, is het goed en krijg ik wat rust in mijn hoofd. Als alles goed gaat ben ik half juli uitgerekend. Liefs!

7 dagen geleden

Reactie op Secondchild

Hoi hoi, in sept heb ik een miskraam gehad. Afgelopen woensdag een licht po ...
Gefeliciteerd! Duimen voor een goede echo op korte termijn! Mijn kids zijn 18,5, bijna 12, net 1 en ben nu zwanger van de 4e. Verschil kan altijd groter🤭

6 dagen geleden

Daphne Tot nu toe 10 juli (moet nog echo krijgen) Samen met partner Heb al 1 zoontje van bijna 3.

6 dagen geleden

Hoi hoi, 27 jaar hier woon samen met mijn man😊 Voor het eerst zwanger dus super spannend. Vandaag had ik ongesteld moeten worden maar normaal heb ik al wel een dag of 2 last van spotting wat nu ook niet kwam. Vrijdag had ik een early test die nog negatief was. Vannacht droomde ik dat ik een positieve test had, dat was daarna ook zo😍 Ik heb al sinds 2018 een traagwerkende schildklier daardoor vind ik het extra spannend. Heb begrepen daardoor meer kans te hebben op een miskraam..... Maar ik heb een super positief voorgevoel. 28 juli uitgerekend denk ik

6 dagen geleden

Hoi allemaal, 33 jaar en samenwonend, in maart ‘25 gaan wij trouwen Inmiddels 7 weken zwanger van onze eerste, heel spannend! Volgende week dinsdag hebben we de termijn echo! Ik denk zelf rond 5 juli uitgerekend te zijn. Ik vind het echt heel spannend allemaal en mijn vriend ook. Ik had in de eerste weken best wel wat klachten oa van misselijk, maagzuur, sterke reuk, hoofdpijn. Maar nu sinds vorige week is dat eigenlijk allemaal weg en ben ik voornamelijk alleen nog erg moe en mijn pijnlijke borsten zijn ook aanwezig, hierdoor kreeg ik ook het vermoeden dat ik zwanger was. Maar heeft iemand daar ervaring mee uit bijvoorbeeld een eerdere zwangerschap want het maakt mij ergens ook weer een beetje onzeker dat de symptomen weg zijn. Groetjes Do

6 dagen geleden

Hallo allemaal! Ik ben Linniepinnie, 31 jaar oud en momenteel 5.4 weken zwanger van mijn eerste kindje. Helaas hebben we in mei een missed abortion gehad en daarvan hadden we veel verdriet. Mede daardoor durfde ik nu niet goed de verloskundige te bellen, ik weet al een week dat ik weer zwanger ben. Vandaag toch gebeld en 10 december hebben wij onze eerste echo. Ik heb deze bewust later gepland ivm onze vorige ervaring, ik wil nu niet meer zo lang wachten tot de termijn echo.

6 dagen geleden

Hoi allemaal, ik ben Margo, 27 jaar. Mijn man en ik verwachten ons eerste kindje rond 11 juli. Zoooo veel zin in deze tijd 🥰 Iedereen veel liefde en succes gewenst!

6 dagen geleden

Reactie op Linnniepinnnie

Hallo allemaal! Ik ben Linniepinnie, 31 jaar oud en momenteel 5.4 weken zwa ...
Heel herkenbaar. Ik heb deze zomer een miskraam gehad met 11 weken en durf nu dus ook de vk niet te bellen. Ik ga me hechten aan het kindje zodra het ‘zichtbaar’ is dus dat moment probeer ik nu maar uit te stellen, mocht het weer mis gaan. Ik ben nu 6+1 maar ga denk ik volgende week ook maar bellen

6 dagen geleden

Hoi hoi, mijn naam is Charlotte. Ik heb vandaag een positieve test gehad jippie 🎉🎉 helaas wel een miskraam gehad vorig jaar dus ben wel erg zenuwachtig. Mijn uitgerekende datum volgens apps is 21 Juli(zelfde dag als mijn moeder haar verjaardag) ik heb een relatie van 2 jaar en mijn vriend is 27, ik 28. Ik heb ooit een gastric bypass operatie gehad. Meer dames hier die dat gehad hebben? Ik ben namelijk niet misselijk maar na alles wat ik heb gegeten moet ik rennend naar de wc(al was het een soepje) iemand tips hier voor? Groetjes Charlotte en geniet van jullie zwangerschap ❤️

6 dagen geleden

Reactie op meandmymonkeys

Heel herkenbaar. Ik heb deze zomer een miskraam gehad met 11 weken en durf ...
Ik zou bellen. Ik mag met 6+4 al voor een echo komen, omdat ik.voordat onze dochter van 2 een miskraam heb gehad. Grote kans dat het een vaginale echo dan is, maar kunnen ze wel.een hartje zien kloppen.

6 dagen geleden

Reactie op meandmymonkeys

Heel herkenbaar. Ik heb deze zomer een miskraam gehad met 11 weken en durf ...
Ja heel lastig he.. ik heb dus precies hetzelfde. Aan de ene kant wil ik mijn kindje heel graag zien en aan de andere kant ben ik zo onzeker dat het weer mis gaat. Een kloppend hartje is helaas geen garantie..

6 dagen geleden

Reactie op yvett89

Ik zou bellen. Ik mag met 6+4 al voor een echo komen, omdat ik.voordat onze ...
Ik wil juist niet zo'n vroege echo, maar liever rond 8 a 9 weken.. omdat het de vorige keer iets daarvoor is misgegaan en ik anders "te lang" moet wachten op de termijn echo.

5 dagen geleden

Reactie op yvett89

Ik zou bellen. Ik mag met 6+4 al voor een echo komen, omdat ik.voordat onze ...
Mijn laatste miskraam had ik al twee echo’s gehad met kloppend hartje, bij de termijnecho hoorde ik dat het hartje niet meer klopte. Net wat Linnniepinnnie zegt, ik ga liever wat later nu zodat die termijnecho er wat sneller achteraan komt.

5 dagen geleden

Hoi hoi, Ik ben 31 en mijn vriend 39. We zijn er nu een week achter dat we zwanger zijn. Als alles goed gaat verwachten wij 22 juli ons eerste kindje. Echt heel spannend!😊 Heb weinig symptomen alleen erg moe een hele gevoelige borsten. Onze eerste afspraak bij de verloskundige is gemaakt 😁

5 dagen geleden

Hi! Vandaag positief getest na twee jaar. Vier jaar terug na mijn eerste zwangerschap een kwaadaardige poliep en daarvoor 3 keer operatie gehad. Daarom onzeker of het nog wel wilde lukken. Vandaag eindelijk een positieve test (kan het nog steeds niet geloven). Morgen nog een test voor de zekerheid. Denk 17-7 uitgerekend. Spannend! Heb een zoontje van net 4 en een hele lieve partner!

VRIEND

5 dagen geleden

Hoi allemaal, Vandaag hebben mijn man (36) en ik (32) positief getest na onze 13e terugplaatsing in een ICSI traject. Sinds 2018 bezig onze kinderwens en we zitten inmiddels ruim 4.5 jaar in het traject (IUI, IVF en ICSI gehad) en meerdere hysteroscopieen ondergaan. We hopen dat het geluk nu aan onze zijde staat na een miskraam vorig jaar augustus en dat wij 27 juli ons eerste wondertje mogen verwachten 🩷💙

4 dagen geleden

Hoi, Ik ben Wendy (29) en woon samen met mijn partner (38). Ik heb een bonuszoon van bijna 10. En samen met mijn partner zijn wij vanaf augustus 2018 bezig om een kindje te krijgen. Vanaf 2019 zijn wij in de medische molen terecht gekomen i.v.m. miskramen. Er is bij mij endometriose geconstateerd en daar ben ik aan geopereerd, maar het is helaas allemaal weer terug... Sinds 2021 zitten wij in een fertiliteitstraject. (Eerst 6x IUI gehad, zonder resultaat en daarna zijn wij gestart met IVF). Ik ben nu 5,1 week zwanger van onze 4e terugplaatsing. Uitgerekend op 22 juli 2025!♡ Super spannend! Helemaal omdat ik hiervoor 3 miskramen heb gehad... (Allemaal rond de 5 weken) 10 dec hebben wij onze eerste echo, ik zou dan precies 8 weken zwanger zijn. Bij onze vorige zwangerschappen hebben wij dit termijn niet eens gehaald, dus dit is wel onwijs spannend! Ik wens iedereen echt alle goeds en allemaal een hele fijne en gezonde zwangerschap gewenst!🍀

4 dagen geleden

Hi allemaal, mijn naam is Suzanne en samen met mijn man Shen verwachten wij 14 juli ons eerste kindje. Wij zijn 21 en 23 jaar jong hihi. Eind augustus zijn wij getrouwd en al voor onze bruiloft heeft God erover gesproken dat wij 14 juli een kindje zouden krijgen. Het is zo mooi dat wanneer Hij iets zegt, dat gebeurt. Veel zegen allemaal in jullie zwangerschap 🤍

4 dagen geleden

Hi allemaal! Ik ben Tamara, 33 jaar. Mijn man en ik verwachten ons eerste kindje 👶🏽. Zelf dacht ik rond 30 juni uitgerekend te zijn, maar vandaag bij onze eerste echo bleek het net 2 dagen verschil te zijn, dus begin juli! ☀️ Over 3 weken heb ik de termijnecho en dan hoor ik de exacte datum.

3 dagen geleden

Hallo allemaal. Mijn naam is Anne, 30 jaar en ik ben 8 weken zwanger. Uitgerekende datum is: 2-7-2025. Ik ben getrouwd met melvin sinds augustus 2022. Na de bruiloft waren we toe aan de volgende stap, maar dit ging helaas niet zo gemakkelijk. Wij kwamen uiteindelijk in een medische molen terecht en zijn heel gelukkig dat het uiteindelijk toch gelukt is! Dit wordt ons 1e kindje en kunnen niet wachten om hem/haar te mogen ontmoeten ❤️ Ik wens iedereen een fijne zwangerschap toe! Liefs van mij.