317 Reacties

3 dagen geleden

Welkom allemaal en gefeliciteerd. Op naar een mooie zwangerschap voor iedereen. ❤️🩷⭐️🌈

2 dagen geleden

Hoi, Ik ben Myranda, 41 jaar. Heb al een super leuke zoon van 10. Met mijn man heb ik 2 jaar lang in een icsi traject gezeten, zonder resultaat. Dit boek dicht geslagen toen ik 40 werd. Maar nu blijk ik spontaan zwanger. Hoe lang precies dat weet ik eigenlijk niet. Ik hoop dat ze dat 4 december kunnen zien op de echo

2 dagen geleden

Welkom. Gefeliciteerd. Ik ook 41 en zwanger van de tweede.

2 dagen geleden

Reactie op Rishaya

Welkom. Gefeliciteerd. Ik ook 41 en zwanger van de tweede.
Jij ook gefeliciteerd! Hoeveel weken ben jij zwanger?

2 dagen geleden

Reactie op MyrandaDjoël

Jij ook gefeliciteerd! Hoeveel weken ben jij zwanger?
5 weken

2 dagen geleden

Reactie op Rishaya

5 weken
Spannend he?! Ik ervaar hele andere symptomen dan toen bij mijn zoon. Ik denk dat ik pas een beetje gerust ben als ik die echo gehad heb 4 december

2 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben kayleigh. Voor nu staat de uitgerekende datum op 10 juli maar de exacte uitgerekende datum krijg ik bij de volgende echo te horen ze konden het gisteren niet goed genoeg meten. Ik heb een partner stefan waarmee ik al 11 jaar samen ben en 2 jaar daarvan getrouwd. Wij hebben al 1 kindje (jazzlynn 🩷) van nu 11 maanden ze word 8 dec 1 jaar. Vind het heel spannend 2 kindjes zo kort op elkaar maar natuurlijk super mooi! 🥰

2 dagen geleden

Reactie op MyrandaDjoël

Spannend he?! Ik ervaar hele andere symptomen dan toen bij mijn zoon. Ik d ...
Geldt mij ook net zo. We gaan voor het beste.

2 dagen geleden

Hoi allemaal, Afgelopen dinsdag de eerste echo gehad waarbij ik dacht 7+3 te zijn. Er was alleen een vruchtzak te zien en zij dacht dat ik 5,5 week zou zijn. Had ook een latere ovulatie dus wellicht een verkeerde eigen berekening. Ik zou aanstaande dinsdag de volgende echo krijgen. Helaas is vanmiddag een bloeding begonnen en is het voor mij wel duidelijk. Helaas geen broertje of zusje voor onze dochter. En mijn eerste miskraam. Ik ga dan voor mijn eigen de app tijdelijk verwijderen en hopelijk snel weer hier aan te mogen sluiten. Wie weet wat de tijd toekomst ons brengt 🤞🏻 Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe en hoop voor jullie allen dat alles goed mag blijven gaan en er in juli volgend jaar een wondertje wordt geboren🥰 geniet ervan!

2 dagen geleden

Hoi , ik ben Bo 27. Vorig jaar getrouwd met mijn man Youri 25. Nu sinds mei bezig en afgelopen en dinsdag bleef m’n menstruatie uit , waarna ik woensdag ochtend een positieve test had , na paar keer gekeken en gekeken of ik de test goed gedaan had en extra gedaan had nog steeds positief. 22 oktober was laatste menstruatie dag , dus ben nu ongeveer einde 4 weken . Over 2 weken al redelijk vroeg de eerste echo , super spannend , het is zo onwerkelijk omdat ik me eigenlijk super goed voel gister wat buikkrampen en vandaag rare steek rechts in m’n buik .

2 dagen geleden

Reactie op Bootjuh27

Hoi , ik ben Bo 27. Vorig jaar getrouwd met mijn man Youri 25. Nu sinds mei ...
Gefeliciteerd!!

één dag geleden

Hallo allemaal, Ik ben Damla, en als alles goed verloopt, verwachten we ons eerste kindje halverwege juli. Het is mijn eerste zwangerschap, en alles voelt nog nieuw en ontzettend spannend. Soms kan ik het nog steeds niet helemaal bevatten dat ik echt zwanger ben! Mijn man steunt me in deze bijzondere periode, en daar ben ik hem erg dankbaar voor. We zijn inmiddels vier jaar samen, waarvan twee jaar getrouwd. Het is een prachtig avontuur dat we nu samen beleven, en ik kijk enorm uit naar wat de toekomst brengt. ✨❤️

één dag geleden

Hoi allemaal, Ik ben Alida en hoop op 31 juli eindelijk m'n eerste kindje te krijgen. Afgelopen woensdag had ik een positieve test in mn handen. Ik heb 3 miskramen gehad en vind het erg spannend, maar ik probeer positief te blijven. Ik ben al 16 jaar samen met mijn man en morgen zijn we 4 jaar getrouwd!

20 uur geleden

Hi! Ik ben Fabiënne, 27 jaar en heb een dochter uit een eerdere relatie van 5 jaar. Samen met mijn huidige vriend helaas begin dit jaar een miskraam gehad met 8 weken en nu weer zwanger van ons regenboogje 🌈. Uitgerekende datum zou 21 juli 2025 zijn, mega spannend of het nu wel goed mag gaan.

19 uur geleden

Reactie op SierlijkeFlamingo946826

Hoi hoi, 27 jaar hier woon samen met mijn man😊 Voor het eerst zwanger dus ...
Hey! Ik heb ook een traagwerkende schildklier. Ben je onder behandeling van een internist die de waardes voor je in de gaten houdt? Ben daar na de miskraam in februari meteen mee begonnen en nu is het allemaal goed ingesteld. Moet goed komen! En vooral niet stressen niet goed voor die kleine 😘

19 uur geleden

Reactie op fabiee30

Hi! Ik ben Fabiënne, 27 jaar en heb een dochter uit een eerdere relatie van ...
Wauw ik heb precies het zelfde meegemaakt en ben ook precies op 21 Juli uitgerekend. Wat toevallig! Geniet van je zwangerschap 🥰

9 uur geleden

Hi allemaal, ik ben Michelle, 29 jaar en heb samen met mijn man (31) een dochtertje van 2,5 jaar! Afgelopen woensdag had ik in Disney een positieve zwangerschapstest 🫶🏼(1 dag voor mijn NOD)! Ik verwacht ongeveer uitgerekend te zijn op 31 juli als alles goed mag blijven gaan! Dus op de valreep nog een juli kindje! (Mijn dochter kwam 1 dag voor de uitgerekende datum dus ben heel benieuwd nu)

8 uur geleden

Reactie op Round2baby

Hi allemaal, ik ben Michelle, 29 jaar en heb samen met mijn man (31) een do ...
Wat een perfecte plek voor een positieve test 😍 geniet van je dagen daar

8 uur geleden

Mijn naam is Denise en ik ben 26 jaar, ik ben weer zwanger na een Missed abortion dus alles extra spannend nu. (eerste kindje) Ik denk 27 juli uitgerekend te zijn en ben 7 jaar samen met mijn partner. 😊

7 uur geleden

Hoi, ik ben Marjan. Moeder van 3 kids, nu in verwachting van de 4e. Verwachte datum rond 5juli. Jongste van mij is 8, dus is al weer een tijdje geleden dat ik zwanger was..