295 Reacties
茅茅n maand geleden
Hoi! Ik ben Gaby, 34 jaar en had gisteren een positieve test. In juli een miskraam gehad. Het is ons eerste kindje en ik weet niet of ik in deze groep hoor want de uitgerekende dag is 30 juni of 1 juli 馃槈 heel benieuwd wat er straks uit de echo komt qua datum.
Door de miskraam was mijn cyclus nog wat wisselend dus is lastig te berekenen.
茅茅n maand geleden
Hi Happiness hier
Volgens de app kan ik 3 juli mijn baby verwachten
Ik heb een partner en nog geen kindjes
Ik kijk zo uit naar dit bijzondere proces 馃グ
茅茅n maand geleden
He! Kim hier, ik heb een vriend en vanmorgen op 12 DPO positief getest 馃グ ons eerste kindje. Zo spannend allemaal!
茅茅n maand geleden
Ik ben Sarah en ik ben getrouwd, wij hebben 5 kindjes waarvan 2 stilgeboren zijn. Wij zijn begint okt op intakegesprek geweest bij fertiliteitsarts om een traject te beginnen... Tot onze grote verbazing hadden we maandag een positieve zwangerschap test in handen ... Dit hadden we helemaal niet verwacht omdat we ervan uit gingen dat we een traject in gingen voor een zwangerschap! Echt een wonder. Mijn baby de uitgerekende datum is 9 juli 鈾ワ笍馃帀 gefeliciteerd aan iedereen!!馃ぐ馃徑馃珎鈾ワ笍
茅茅n maand geleden
Heey vanochtend een positieve test gehad. Ben 21 en woon samen met mijn vriend. Dit is ons eerste kindje en wil het hem vanavond gaan vertellen heeft iemand hier nog leuke idee毛n voor ? Ik ben 8 juli uitgerekend
茅茅n maand geleden
Hi allemaal:)
Hier ook een positieve test, ik ben 5 juli uitgerekend zoals het nu lijkt. Heel spannend allemaal. Ik woon samen met mijn vriend en dit wordt ons eerste kindje. Zo fijn om een groepje te hebben die in de zelfde fase zitten 馃挍
茅茅n maand geleden
Hallo, ik ben Karin, 33 jaar en samen met mijn verloofde van 34 jaar. Ik heb pcos, dus een onregelmatige cyclus en net begonnen met een traject en afgelopen woensdag voor het eerst een positieve test in handen. Begin juli ergens uitgerekend maar uit de echo moet de datum nog blijken. 11 nov een 7 weken echo.
茅茅n maand geleden
Hoi lieve meiden,
Mijn naam is Melanie, 31 jaar oud. Afgelopen zomer heb ik helaas een missed abortion gehad bij mijn eerste zwangerschap. Bij de tweede echo klopte het hartje al 2 weken niet meer, het heeft daarna nog 2 weken geduurd voordat alles natuurlijk opgang kwam. Ontzettend verdrietig.
Maar met positieve moed gingen we weer verder. Vlak na mijn miskraam ongesteld geworden en daarna direct weer zwanger! We zijn ontzettend blij. Maar het is ook ontzettend spannend. 4 juli staat de uitgerekende datum, duimen jullie mee voor poging twee? 馃崁馃馃徏
Ik wens jullie allen een hele fijne, mooie en gezonde zwangerschap toe. Liefs 鉂わ笍
茅茅n maand geleden
Hi, ik stel me ook maar even voor. Weet niet of ik heel actief ga zijn maar wel erg leuk! Ik ben 36 jaar en voor de 3e keer zwanger. De eerste werd een miskraam en daarna een gezonde zwangerschap van een dochter, inmiddels 7 jaar. Ik ben niet meer samen met haar vader maar met mijn nieuwe partner verwachten wij dus samen ons kindje. Mijn uitgerekende datum is 2 juli 2025. Hoop dat alles goed gaat dit keer :).
25 dagen geleden
Hai allen,
Heel voorzichtig zijn we ontzettend blij 馃槵 Afgelopen woensdag voor het eerst positief getest; toen nog een streepje om te turen, de dagen erna steeds duidelijker.
Wij zullen waarschijnlijk voor lange tijd voorzichtig enorm blij zijn; na ons eerste kindje hebben we een miskraam gehad en na de bevalling van ons zoontje bleef het ruim een week spannend of hij het zou overleven. Inmiddels is hij 17 maanden en een echte doerak. Onze dochter van 4 is nieuwsgierig naar alles en speelt al maanden dat zij zwanger is. Volgens mij heeft zij onze enthousiaste gesprekken nog niet ontrafeld en weet ze nog niet dat er op dit moment een kindje in mijn buik groeit. Ik ben benieuwd naar haar reactie als ze erachter komt.. Volgens eigen berekeningen zouden we 2 juli ons kindje verwachten.
25 dagen geleden
Hoi allemaal!
Afgelopen dinsdag heb ik een vroege test gedaan, omdat ik mij niet lekker voelde. Uit verbazing zag ik ineens een licht 2e streepje.. kon het niet geloven en heb nog een test gedaan. Weer een licht 2e streepje.. nog steeds vol ongeloof en daarom een vroege clear blue test gekocht. Daar stond op 1-2 weken en zwanger. Het begon toen pas echt in te dalen.. Ik ben 30 jaar en zwanger van mijn eerste kindje. Als het goed is ben ik 1 juli uitgerekend. 11 november hebben wij onze eerste echo. Ik denk dat als wij het zien pas echt gaan geloven..
25 dagen geleden
Goedemorgen allemaal,
Ik ben een mama van 4 en 34 jaar jong. Deze week erachter gekomen dat ik zwanger ben van de 5de.
Ik heb het bekend gemaakt door een stukje van ons gesprek, toen hij in het buitenland was, uit te printen met de drie testen erin 馃グ
Bij mij moet het besef nog even inslaan 馃槀 maar ik ben in ieder geval super blij