309 Reacties
25 dagen geleden
Hi,
Kyra 20 jaar hier uitgerekende datum 06-07-2025 🩷🩵 partner van 23 en geen verdere kinderen 🤭
24 dagen geleden
Heey,
Mijn naam is Anouk, vorig weekend stond ik met een positieve test in me handen 3 weken gaf het aan… eerste keer dat ik moeder hoop te worden. Een keer in april een miskraam gehad na 5 weken. Vind alles super spannend.
24 dagen geleden
Reactie op k1995j
Hi! Ik ben 29, mijn man 31. Wij zijn in mei begonnen en waren vol verbazing ...
Ohh bijzonder ik ook 8 juli 2025, verjaardag van mijn moeder ook!
24 dagen geleden
Reactie op Gigieeeee
Hahahaha same! Wij mogen het precies met kerst vertellen dus dat word een l ...
Leuk!! Hoe veel weken ben je dan? Lukt het je het voor die tijd stil te houden?
24 dagen geleden
Hi! Ik ben 30 jaar en getrouwd met de papa van mijn jongste. Mijn oudste van 11 jaar heeft een andere papa. Wij hebben in juni een miskraam gehad helaas en weten sinds een paar dagen dat het weer “gelukt” is. Het zwanger worden was deze keer een stuk moeilijker, zou te maken kunnen hebben met m’n man z’n zaadbalkanker 3 jaar geleden, of omdat we gewoon wat ouder zijn ondertussen.. We hopen dat het deze keer wel goed gaat en hebben stiekem heel erg voorkeur voor het geslacht, ik vind dat dit gewoon besproken moet kunnen worden in deze tijd dus als er meer mama’s zijn, let me know!
24 dagen geleden
Reactie op MiniA
Hi! Ik ben 30 jaar en getrouwd met de papa van mijn jongste. Mijn oudste va ...
Gefeliciteerd! Hier ook een voorkeur hoor! Beide super gewenst, maar een meisje lijkt me toch wel erg leuk.
24 dagen geleden
Hoi, ik ben Yente en samen met mijn vriend ben ik in verwachting van ons eerste kindje. Dit is mijn derde zwangerschap dus dat is erg spannend. Ik dacht 7 weken en 6 dagen te zijn en vandaag hadden wij onze eerste echo en ben ik terug gezet op 5 weken en 1 dag wat mijn uitgerekende datum op 1 juli is. Het is erg spannend allemaal maar voor nu staat de volgende echo gepland op 12 november!
24 dagen geleden
Reactie op Mdb97
Aller eerst gefeliciteerd!
Misschien stel ik een domme vraag maar hoe kan e ...
Ik had dit ook mijn vorige zwangerschap. Ik had toen een onregelmatige en cyclus en geen ovulatie test gebruikt dus mijn app had toen een gemiddelde gebruikt en de verloskundige meette de baby wat natuurlijk betrouwbaarder is :)
24 dagen geleden
Hoi Allemaal🙋🏼♀️
Ik ben 27 jaar! Na een aantal ziekenhuis afspraken bleek ik een oestrogeen tekort te hebben waardoor de kans op een zwangerschap wat kleiner zou zijn zonder “hulp”. Afgelopen vrijdag had ik ongesteld moeten worden en zou ik ook gaan beginnen met medicatie vanuit het ziekenhuis. Gezien ik mijn temperatuur bij hield en deze bleef stegen & 2 dagen korte bloedingen gehad heb toch besloten afgelopen maandag te testen. Het voelt super onwerkelijk, vooral omdat ik deze week had moeten starten met m’n medicatie! Maar voorzichtig zijn we wel heel blij💕 22 november de eerste echo (nu waarschijnlijk 4 weken & 5 dagen)
24 dagen geleden
Hoi allemaal,
Mijn naam is, Lianne 30 jaar en mijn vriend 35 jaar en zijn nu 7 jaar samen. We verwachten ons eerste kindje. 19 november staat de echo gepland. Volgens mijn eigen berekening zijn we uitgerekend op 3 juli. Spannend allemaal!
24 dagen geleden
Hoii allemaal. Ik ben Anouck en ben 30 jaar oud. Ik ben al mama van een jongen die bijna 2 jaar is. Ik ben getrouwd en kom uit Eemnes. En nu 4weken en 1 dag zwanger van ons wondertje. Beide zijn met ivf.
23 dagen geleden
Hallo allemaal, ik ben Liza 21 jaar oud en nu 5 weken zwanger van mijn eerste kindje ❤️ het was even schrikken maar ik en mijn partner staan er nu volledig achter