309 Reacties

23 dagen geleden

Reactie op Mdb97

Hoi allemaal! Ik ben 27 en mijn vriend 28. Dit is ons eerste kindje. Zover ...
Hier hetzelfde

23 dagen geleden

Hi, Ik ben Merel 23 jaar Datum is ongeveer 13-07 4 jaar samen met mijn partner

23 dagen geleden

Hoi hoi, Sanne, 32 jaar Getrouwd De uitgerekende datum is 2-7 Hiervoor miskraam gehad dus heel erg spannend.

23 dagen geleden

Hoi Ik ben Kim 39, getrouwd met Martin, we hebben 3 kinderen “in de wereld”, 1 sterrendochter, 1 missed abortion, 1 miskraam. Uitgerekend op 4-7

22 dagen geleden

Hoi! Ik ben Marissa, volgens de berekening begin juli uitgerekend van ons 1e kindje na 8 maanden proberen! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan.. Ik ben 30 jaar en en mijn man is 35, we zijn nu 3,5 jaar getrouwd en bijna 9 jaar samen.

22 dagen geleden

👋 Daphne, 34 jaar. Twee zoontjes, een daarvan een sterrenkindje en ons andere ventje in inmiddels 13 maanden. Ik verwacht rond 12-07 uitgerekend te zijn🩵🩷

22 dagen geleden

Hi allen, ik had gisteren op mijn 29e verjaardag een positieve zwangerschapstest in handen, hoera! Ik ben vijf jaar samen met mijn man en het is ons eerste kindje. We zijn enorm gezegend want ik heb pas 2 maanden geleden mijn spiraal laten verwijderen. Ik ben een beetje bang, maar vooral heel erg blij. Ik verwacht dat ik op 9 juli uitgerekend ben.

22 dagen geleden

10 juli uitgerekend! Ik ben 11 jaar samen met mijn man (2j getrouwd) en we hebben een dochtertje van 1,5 jaar. :)

22 dagen geleden

Reactie op DaphneA

👋 Daphne, 34 jaar. Twee zoontjes, een daarvan een sterrenkindje en ons and ...
Wij hebben ook een zoontje van 13 maanden 🥰

22 dagen geleden

🙋🏼‍♀️ Hi, ik ben Kim. 29 jaar en heb samen met mijn man een dochtertje van 14 maanden. Nu pril zwanger (4 weken) van ons 2e kindje die naar verwachting van m’n laatste cyclus rond 11-7 geboren gaat worden. 22 november de eerste echo. Die weken zullen wel weer voorbij kruipen 🥹

22 dagen geleden

Reactie op FlexibeleVogel724717

Hoi allemaal, Mijn naam is, Lianne 30 jaar en mijn vriend 35 jaar en zijn ...
Leuk. Ik 31 ook eerst kindje en ook 19 november eerste echo!

22 dagen geleden

Hoi. Ik ben Kim en 34 jaar. Samen met mijn vriend vorig jaar ouders geworden van ons eerste kindje. Ze is nu 16 maanden. 5 juli uitgerekend van ons 2e kindje🥰 19 november de eerste echo 🤞🏻

22 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Mijn brein slaat trouwens al helemaal op met aankondigingen aan familie en ...
Wij kunnen het met kerst vertellen. Vind zo leuk! Mij man is kerstdag jarig🥰

22 dagen geleden

Hi, ik ben Marijke. Ik ben 39 jaar. Zwanger van ons eerste kindje. Twee miskramen gehad in 2020 en 2023. Net 4 jaar getrouwd. Uitgerekend 9-7. Eerste echo 21 november. Best spannend!

22 dagen geleden

Hi hi, Samantha hier🙋🏼‍♀️ 36 jaar oud. Ben er vandaag achter gekomen dat ik 5 wkn zwanger ben van mijn 4e kindje. Ik heb 2 dochters, 18 en bijna 12 jaar oud, en een zoon die over 3 dagen zijn 1e verjaardag viert☺️ Als het goed is, ben ik in de 1e week van juli uitgerekend

21 dagen geleden

Hey dames!! Allereerst allen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap 👶🏻. Ik ben Britt, 23 jaar en 3,5 jaar samen met mijn partner. Na twee miskramen in februari en juni hoop ik dat ditmaal de kleine mag blijven plakken en op de wereld mag komen rond 8 juli 🩷🩵

21 dagen geleden

Hier 34 jaar. Samen met mijn vriend vorig jaar september ouders geworden van ons eerste kindje. Op 5 juli uitgerekend. Erg spannend, want voor ons eerste kindje duurde het twee jaar en nu meteen zwanger. Daarom nog wat onwerkelijk, maar zo welkom. 🥰

21 dagen geleden

Hi, ik ben N 29 jaar en samen met mijn man R 38 jaar ben ik in verwachting van ons 1e kindje. Na 2 jaar onverklaarde infertiliteit was het met IUI ronde 2 raak. Ik ben vandaag precies 4 weken en testen lopen goed op.

21 dagen geleden

Hoi, ik ben Eline, 28 jaar en 10 jaar samen met mijn vriend. Ik vind het erg spannend, maar als alles goed blijft gaan, verwachten we rond 8 juli ons eerste kindje!

21 dagen geleden

Hey! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal! Ik ben Sabine, 39 jaar. Bijna 15 jr samen met T waarvan 3 jr getrouwd. We hebben al een dochtertje van 3jr. Op basis van de berekeningen 😉 verwachten we ons kindje rond 7 juli. Spannend is het wel, begin dit jaar was ik ook al zwanger, maar dat liep uit op een miskraam half maart. Maar de start is al heel anders dus ik heb nu meer vertrouwen.