309 Reacties
23 dagen geleden
Hi,
Ik ben Merel 23 jaar
Datum is ongeveer 13-07
4 jaar samen met mijn partner
22 dagen geleden
Hi allen, ik had gisteren op mijn 29e verjaardag een positieve zwangerschapstest in handen, hoera! Ik ben vijf jaar samen met mijn man en het is ons eerste kindje. We zijn enorm gezegend want ik heb pas 2 maanden geleden mijn spiraal laten verwijderen. Ik ben een beetje bang, maar vooral heel erg blij. Ik verwacht dat ik op 9 juli uitgerekend ben.
22 dagen geleden
🙋🏼♀️ Hi, ik ben Kim. 29 jaar en heb samen met mijn man een dochtertje van 14 maanden. Nu pril zwanger (4 weken) van ons 2e kindje die naar verwachting van m’n laatste cyclus rond 11-7 geboren gaat worden. 22 november de eerste echo. Die weken zullen wel weer voorbij kruipen 🥹
22 dagen geleden
Reactie op FlexibeleVogel724717
Hoi allemaal,
Mijn naam is, Lianne 30 jaar en mijn vriend 35 jaar en zijn ...
Leuk. Ik 31 ook eerst kindje en ook 19 november eerste echo!
22 dagen geleden
Hoi. Ik ben Kim en 34 jaar. Samen met mijn vriend vorig jaar ouders geworden van ons eerste kindje. Ze is nu 16 maanden. 5 juli uitgerekend van ons 2e kindje🥰 19 november de eerste echo 🤞🏻
21 dagen geleden
Hey dames!!
Allereerst allen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap 👶🏻.
Ik ben Britt, 23 jaar en 3,5 jaar samen met mijn partner. Na twee miskramen in februari en juni hoop ik dat ditmaal de kleine mag blijven plakken en op de wereld mag komen rond 8 juli 🩷🩵
21 dagen geleden
Hi, ik ben N 29 jaar en samen met mijn man R 38 jaar ben ik in verwachting van ons 1e kindje. Na 2 jaar onverklaarde infertiliteit was het met IUI ronde 2 raak. Ik ben vandaag precies 4 weken en testen lopen goed op.
21 dagen geleden
Hoi, ik ben Eline, 28 jaar en 10 jaar samen met mijn vriend. Ik vind het erg spannend, maar als alles goed blijft gaan, verwachten we rond 8 juli ons eerste kindje!
21 dagen geleden
Hey! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap allemaal!
Ik ben Sabine, 39 jaar. Bijna 15 jr samen met T waarvan 3 jr getrouwd. We hebben al een dochtertje van 3jr. Op basis van de berekeningen 😉 verwachten we ons kindje rond 7 juli. Spannend is het wel, begin dit jaar was ik ook al zwanger, maar dat liep uit op een miskraam half maart. Maar de start is al heel anders dus ik heb nu meer vertrouwen.