309 Reacties

21 dagen geleden

Hallo dames, Ik ben Chantal zit sinds drie weken in een vrouwenopvang en sinds donderdag er achter gekomen dat ik zwanger 🤰🏿 ben. En als je het mij vraag al een aardig eindje op weg. Van de week kijken wanneer ik de eerste ego kan gaan maken. De vader in kwestie weet van niks. Ben 41 jaar en heb al een prachtige zoon van 11 jaar. En ja heb de baby al een paar keer gevoeld in me buik.

21 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben Zoe, 29 jaar. 3,5 jaar samen met mijn vriend en 2 dagen geleden had ik een mooie positieve test in handen. Ongelofelijk blij. Onze uitgerekende datum (volgens de app) is 15 juli. (Nu 4 weken)

21 dagen geleden

Hoi meiden! Ik ben Lisa, net 27 jaar, getrouwd & moeder van een dochtertje van 1 jaar oud. :) 9 juli is mijn uitgerekende datum! 😍

20 dagen geleden

Hoi allemaal! Ik ben Daisy en ben 23 jaar, ben afgelopen mei getrouwd en ben nu zwanger van ons eerste kindje. Volgens de berekeningen ben ik 14 juli uitgerekend. Het is nog steeds onwerkelijk om het te geloven en ben heel benieuwd naar de eerste echo!

20 dagen geleden

Hi allemaal, Ik ben Alicia, 28 jaar oud. Ik ben 9 jaar samen met mijn man en inmiddels alweer 4 jaar getrouwd. Wij hebben een zoontje van 10 maanden en ik ben nu 5 weken zwanger van ons 2e wondertje. Na eigen berekening uitgerekend op 3 juli, we hebben 21 november de eerste echo. Dus nog even geduld.. ❤️

20 dagen geleden

Hi allemaal, Ik had vanmorgen de allereerste positieve test in handen. Het was 6.15 uur in de ochtend en na een tweede positieve test heb ik mijn partner gebeld (in een andere tijdzone op dit moment!) Ik ben 29 en hij 33 en we zijn 10 jaar samen. 5 weken zwanger, uitgerekende datum 6 juli. Helemaal door het dolle van blijdschap!

20 dagen geleden

Hoi allemaal. Ik ben Larissa, 27 jaar en 4 jaar samen met mijn partner. Volgens de berekeningen begin juli uitgerekend van ons 1e kindje na de 4e inseminatie. Het begon allemaal zo onzeker want ik had drie dagen bloedverlies. Afgelopen vrijdag bij het ziekenhuis geweest en ik heb op 18 november weer een echo.

20 dagen geleden

Reactie op 𝓐.

Hi allemaal, Ik ben Alicia, 28 jaar oud. Ik ben 9 jaar samen met mijn man e ...
Wij hebben ook 21 november de eerste echo. Spannend!

20 dagen geleden

Hoi allemaal. Ik ben Teffany 19 jaar en ik en mijn vriend verwachten ons kindje 07-07-2025 ik ben nu 4 week en 6 dagen.
Hi iedereen! Ik ben Lisa 34 en ik weet niet precies hoe ik het moet rekenen.. de clearblue test zei gister 1-2 weken maar mijn laatste ongesteldheid was een maand geleden.. dus wij verwelkomen onze zeer gewenste eerste eind juli. Het is allemaal heel erg nieuw sinds we gister pas erachter zijn gekomen maar we kijken nu al uit naar alles wat er gaat komen

20 dagen geleden

Hallo alemaal, Ik ben Rianne 30 jaar. Uitgerekende datum :10 juli. Vind het momenteel erg spannend heb hiervoor miskraam en een molazwangerschap gehad. Woon samen met mijn man en wij hebben een kindje van bijna 3 jaar.

20 dagen geleden

Reactie op AanmoedigendeSprankel756928

Hi iedereen! Ik ben Lisa 34 en ik weet niet precies hoe ik het moet rekenen ...
Gefeliciteerd! Je telt bij de 1-2 weken 2 weken op. Aangezien je ongesteldheid een maand geleden was zou ik uit gaan van nu ongeveer 4 weken zwanger :)

20 dagen geleden

Hallo iedereen, ik ben Cherllyne ik ben 23 jaar. Ik ben al 3 jaar (bijna 4) samen met mijn vriend. Ik heb een dochter van 5 een tweeling (jongens) van 10 maanden en ben gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben van de 4e heel onverwachts maar zeker welkom😊

20 dagen geleden

Hallo allemaal!Ik ben Manu, 34 jaar. Deze week kwamen we erachter dat ik zwanger ben! De uitgerekende datum lijkt 7 juli te zijn. Dit is ons tweede kindje, mei dit jaar verloren we onze eerste zoon Noah, met 22 weken. Hij had een ernstige hartafwijking, dus met pijn in ons hart hebben we de zwangerschap afgebroken. Ik kom oorspronkelijk uit Brazilië, maar woon al 10 jaar in Nederland. Mijn partner en ik zijn 10 jaar samen. We zijn deze keer erg bang, dus het is heel fijn om deel uit te maken van deze groep 😊

19 dagen geleden

Hi, Mijn naam is Dounia en ik ben 38 jaar oud. Ik kom uit Rotterdam. Dit is mijn eerste zwangerschap en vind het superspannend. Oh en ik ben 5 weken zwanger en m’n uitgerekende datum ( zelf uitgerekend) is 3 juli 2025.

19 dagen geleden

Hi! Mijn naam is Amber. Ik woon samen met mijn man Jos. In augustus heb ik een miskraam gehad en ben nu 4 weken zwanger. Ik merk dat ik het extra spannend vind of alles nu wel goed zal gaan… Ik bel vandaag naar de verloskundige voor mijn eerste echo. Wens is om dit rond 7 weken te doen zodat we niet hoeven te wachten tot de vroege echo van 8 weken.

19 dagen geleden

Hi, Ik ben Sue-Anne en ben 37 jaar. Ik ben getrouwd en we hebben samen twee zoontjes één van 7 en één van 4. Sinds gister positief getest van ons derde, maar heb het nog aan niemand verteld ook mijn man weet dit nog niet. In een topic die ik net heb aangemaakt wil ik ideeën verzamelen om dit aan mijn man kenbaar te maken😊. Oh en ik ben 7 juli waarschijnlijk uitgerekend.

19 dagen geleden

Hi, Ik ben anoniempje en ik ben 29 jaar. Ik heb vanmorgen positief getest en zou volgens de berekening 12 juli uitgerekend zijn. Ik heb een partner en een dochter van 2😍

19 dagen geleden

Hoi K ben Carla ik ben 22 november uitgerekend m’n partner en K hebben 2 kinderen eentje van 1 maand en de andere s overleden

19 dagen geleden

Ik ben aukje 33 jaar Ben zwanger van de 1e kindje samen met mijn man ik heb zelf berekend en ben 1 juli uitgerekend echt spannend alles de 1e keer met 8e week vroege echo 2 december echt spannend hoeveel weken precies het zijn