310 Reacties
19 dagen geleden
Hi! Ik stel mezelf ook even kort voor. Elisa, uitgerekende datum nu op 15 juli 2025. Woon samen met mijn partner en onze labrador Bo in Den Bosch. Dit wordt ons eerste kindje. Mochten er nog meer meiden uit Den Bosch komen en het gezellig vinden om te kletsen over de zwangerschap, laat gerust een berichtje achter, alleen maar leuk!
19 dagen geleden
Mijn naam is lotte, 30 jaar en 5 jaar relatie met mijn vriend. 30 oktober eerste positieve test in ronde 7. Spannende periode. Mijn cyclus was vanaf het stoppen met de pil niet 100% regelmatig. Ik kom uit op 12/3 of 15 juli. 22 november eerste echo, deze is wat eerder om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in 2019.
18 dagen geleden
Hoi! Ik ben Nouschka 33 jaar zo鈥檔 10 jaar samen met mijn man en een paar jaar getrouwd. Ik ben 15 juli uitgerekend van mijn 1e kindje. Ik heb in 2022 een abortus gehad ivm medische redenen. Ik val nu ook onder de gyneacoloog omdat ik een medische indicatie heb dus vind het allemaal heel leuk en spannend tegelijk. Het lijkt me erg leuk om vanalles van jullie mee te krijgen:)
18 dagen geleden
Goedemiddag ik ben linda en ben vandaag 6 weken zwanger van mijn 2de kindje ik ben gister 37 geworden en ik voel me prima, net als bij mijn zoontje van 9 toen ik zwanger was geen klachten behalve zere borsten 馃榿
18 dagen geleden
Hoi! Ik ben dus Glimlachende Rivier, wat ik een veel coolere naam vind dan mijn eigen naam, ik ben 35 jaar oud en samen met mijn vriend euh.. Vet Grote Berg verwachten wij, als alles goed gaat, ergens rond 11 juli 2025 ons eerste kindje. Op 27 november is onze eerste afspraak bij de verloskundige.
18 dagen geleden
Hoi ik ben C mijn uitgerekende datum tot nu toe is 8 juli 2025, ik woon samen met mijn partner. We hebben nog geen kinderen. Dit is mijn 2e zwangerschap de eerste is helaas uitgekomen tot een miskraam. Daarom kan ik niet wachten tot mijn echo de 29e. Ik durf ook niet heel blij te zijn, maar ook weer wel
18 dagen geleden
Reactie op Appeltje.
Wat leuk! Hier ook een zoontje van 9 en nu zwanger van de tweede. Wanneer b ...
1 juli volgens de menstruatie kalender, 19 november eerste echo馃榿
18 dagen geleden
Hoi allemaal, ik ben meandmymonkeys, 30 jaar, bijna 11 jaar getrouwd met mijn jeugdliefde en pril zwanger van ons 5e kindje. Dit jaar heb ik twee miskramen gehad dus hoewel ik erg blij ben, overheerst de spanning of het deze keer wel goed mag gaan. We hopen erop馃崁 mijn uitgerekende datum zal rond 13 juli liggen.
18 dagen geleden
Reactie op meandmymonkeys
Hoi allemaal, ik ben meandmymonkeys, 30 jaar, bijna 11 jaar getrouwd met mi ...
Mag ik vragen met hoeveel weken u die miskramen had?
18 dagen geleden
Reactie op aukje Damstra
Mag ik vragen met hoeveel weken u die miskramen had?
Met 6 weken en 11 weken
18 dagen geleden
Reactie op meandmymonkeys
Met 6 weken en 11 weken
Och niks aan sterkte nog
17 dagen geleden
Hoi!
Mijn naam is Marjolein. Ik ben 31 jaar en woon samen met mijn man Vincent, mijn zoontje van 2 Mace en een lief hondje. Volgens eigen berekeningen 8 juli uitgerekend, 27e de eerste echo.
17 dagen geleden
Heehee, ik ben Lauri en 28 jaar oud. Samen met mijn man kijken wij erg uit naar ons tweede kindje. Zelf ben ik ook in juli jarig. Dus waar mijn man en dochter kort op elkaar jarig zijn, zullen de baby en ik dat ook zijn. Erg bijzonder.
Verwacht rond 14/15 juli uitgerekend te zijn 馃崁馃ぐ