312 Reacties

17 dagen geleden

Hallo allemaal, mijn naam is Lizza, 39 jaar oud en zwanger van mijn 2e kindje. Ik woon samen met mijn vriend en mijn zoontje. Ik hoop vooral dat deze zwangerschap goed mag gaan en ik wacht in spanning de eerste echo af (27/11).

17 dagen geleden

💁🏼‍♀️Jet, 27 jaar 👶🏼 Uitgerekend 11 juli 🤍 11 jaar samen met mijn partner 🌸 1 dochter van januari ‘23

17 dagen geleden

Reactie op VriendelijkeDuin331859

1 juli volgens de menstruatie kalender, 19 november eerste echo😁
Leuk! Ik heb 22 nov m’n eerste echo en zou volgens de app 9 juli uitgerekend zijn.

17 dagen geleden

Hallo, ik ben Iris, 32 jaar, en 5 jaar samen met mijn man. Ik ben (voor nu) 11 juli uitgerekend en wij hebben al een dochter van november ’23.

17 dagen geleden

Hi, ik ben Iris. Nu 4 jaar samen met mijn man en (voor nu) uitgerekend van mijn 2e kindje op 14 juli. Eerder een zoontje gekregen op 4 juni 2023

16 dagen geleden

Hoihoi! Mijn naam is Laura, 29 jaar, en samen met mijn vrouw heb ik één zoontje van juni 2023. Na 4 IUI pogingen vanochtend de eerste positieve test in handen ❤️ Nu hopen dat alles goed blijft gaan, mijn vrouw heeft namelijk destijds een biochemische zwangerschap gehad dus we proberen nog niet té blij te zijn.

16 dagen geleden

Hi ik ben Isa, 21 jaar en 5 weken zwanger van mijn eerste kindje samen met mijn vriend van 38. Mijn eerste echo is 27 november, super spannend allemaal. Maar zo gelukkig op het moment🤗

16 dagen geleden

Hoi!! Tina moeder van 39 jaar. Zwanger van ons 5e kindje. Getrouwd en uitgerekend 16 juli. Pril zwanger, maar helemaal blij. Vind het heerlijk weer zwanger te zijn!! Gefeliciteerd iedereen en leuk in de groep te zitten!

16 dagen geleden

Miriam 11juli Heb een partner ben getrouwd Verwachting eerste kindje

16 dagen geleden

Reactie op Isa21!2003

Hi ik ben Isa, 21 jaar en 5 weken zwanger van mijn eerste kindje samen met ...
Ohh wat leukk, we zijn ongeveer even ver. Ik heb 25 november mijn eerste echo. Succes en heel veel geluk in je zwangerschap❤️

16 dagen geleden

Lara & Jules ons eerste kindje, uitgerekend ongeveer 5 juli

16 dagen geleden

Hoi, Ik ben Linda en ik ben 32 jaar. Ik ben vandaag 6+1 dag, de uitgerekende datum is 2 juli. Ik heb een partner, mijn jeugdliefde ❤️ Mijns eerste zwangerschap is dit Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het spannend en leuk tegelijkertijd. 18 november de eerste echo en ik hoop dat de aankomende weken snel gaan !

16 dagen geleden

Hi allen, ik ben 38 mijn man 37 Wij zijn 15 jr samen. Wij hebben een dochter van 8 (01-06-2016) via icsi. 3 jr geleden besloten het weer te gaan proberen. Na een aantal terugplaatsingen, 2 operaties gehad om mijn eileiders te verwijderen en weer gestart met de medicatie. Afgelopen donderdag de terugplaatsing van de 5e embryo .. maandag hadden wij al een lichte positieve test welke goed oploopt 🥰 De uitgerekende datum is 20-07

16 dagen geleden

hi dames, mijn naam is niki heb een zoontje van 4 jaar oud. en ben nu zwanger van mijn 2e kindje, ben nu 2/3 weken zwanger 🤭

15 dagen geleden

Reactie op Miriiam

Ohh wat leukk, we zijn ongeveer even ver. Ik heb 25 november mijn eerste ec ...
Jaaa dankjewel, jij ook veel geluk!

15 dagen geleden

Hoi allemaal, ik ben Charlotte, 31 jaar, volgende week word ik 32, en zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb een dochter van 5 uit een eerdere relatie. Voor mijn vriend is dit zijn eerste kindje. Volgens de app ben ik nu 5+1 en dus 10 juli 2025 uitgerekend. 22 november de eerste echo, ik kijk er heel erg naar uit❤️

15 dagen geleden

Reactie op RoosjeMinoosje

Hoi!! Tina moeder van 39 jaar. Zwanger van ons 5e kindje. Getrouwd en uitg ...
Wat leuk, ook zwanger van een 5e :) hoor je toch niet vaak

15 dagen geleden

Hoi hoi, 31 en 35 nu al 9 jaar samen en nu inverwachting van onze tweede. Eerst is van okt '23 en verwachten nu 17 juli'25 ❤️

15 dagen geleden

Reactie op MamaVera

Hoi hoi, 31 en 35 nu al 9 jaar samen en nu inverwachting van onze tweede. ...
Leuk, hier ook de oudste van oktober vorig jaar 😊

15 dagen geleden

Hallo, ik ben Yonca 31 jaar en 5 weken zwanger van mn eerste kindje samen met mijn man. Mijn eerste echo is 26 november en ik ben 10 juli 2025 uitgerekend ❤️