312 Reacties
16 dagen geleden
Hoihoi!
Mijn naam is Laura, 29 jaar, en samen met mijn vrouw heb ik één zoontje van juni 2023. Na 4 IUI pogingen vanochtend de eerste positieve test in handen ❤️ Nu hopen dat alles goed blijft gaan, mijn vrouw heeft namelijk destijds een biochemische zwangerschap gehad dus we proberen nog niet té blij te zijn.
16 dagen geleden
Hi ik ben Isa, 21 jaar en 5 weken zwanger van mijn eerste kindje samen met mijn vriend van 38. Mijn eerste echo is 27 november, super spannend allemaal. Maar zo gelukkig op het moment🤗
16 dagen geleden
Hoi!!
Tina moeder van 39 jaar. Zwanger van ons 5e kindje. Getrouwd en uitgerekend 16 juli. Pril zwanger, maar helemaal blij. Vind het heerlijk weer zwanger te zijn!!
Gefeliciteerd iedereen en leuk in de groep te zitten!
16 dagen geleden
Hoi, Ik ben Linda en ik ben 32 jaar.
Ik ben vandaag 6+1 dag, de uitgerekende datum is 2 juli.
Ik heb een partner, mijn jeugdliefde ❤️
Mijns eerste zwangerschap is dit
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het spannend en leuk tegelijkertijd.
18 november de eerste echo en ik hoop dat de aankomende weken snel gaan !
16 dagen geleden
Hi allen, ik ben 38 mijn man 37 Wij zijn 15 jr samen. Wij hebben een dochter van 8 (01-06-2016) via icsi. 3 jr geleden besloten het weer te gaan proberen. Na een aantal terugplaatsingen, 2 operaties gehad om mijn eileiders te verwijderen en weer gestart met de medicatie. Afgelopen donderdag de terugplaatsing van de 5e embryo .. maandag hadden wij al een lichte positieve test welke goed oploopt 🥰
De uitgerekende datum is 20-07
16 dagen geleden
hi dames,
mijn naam is niki heb een zoontje van 4 jaar oud. en ben nu zwanger van mijn 2e kindje, ben nu 2/3 weken zwanger 🤭
15 dagen geleden
Reactie op Miriiam
Ohh wat leukk, we zijn ongeveer even ver. Ik heb 25 november mijn eerste ec ...
Jaaa dankjewel, jij ook veel geluk!
15 dagen geleden
Hoi allemaal, ik ben Charlotte, 31 jaar, volgende week word ik 32, en zwanger van mijn tweede kindje. Ik heb een dochter van 5 uit een eerdere relatie. Voor mijn vriend is dit zijn eerste kindje.
Volgens de app ben ik nu 5+1 en dus 10 juli 2025 uitgerekend. 22 november de eerste echo, ik kijk er heel erg naar uit❤️
15 dagen geleden
Reactie op RoosjeMinoosje
Hoi!!
Tina moeder van 39 jaar. Zwanger van ons 5e kindje. Getrouwd en uitg ...
Wat leuk, ook zwanger van een 5e :) hoor je toch niet vaak