312 Reacties
15 dagen geleden
Hoi, ik ben Els en ongeveer 5 weken zwanger van ons 1e kindje. Mijn eerste echo staat op aanstaande donderdag dan ben ik 6 weken.
Mijn schoonzus is verloskundige, maar heb een medische indicatie. Hopelijk zal ik het lang genoeg mogen dragen en een mooi kleintje krijgen.
14 dagen geleden
Hi dames! Ik ben Mies (30 jaar) en ben er gister achtergekomen dat ik opnieuw zwanger ben na een miskraam in mei. Dit wordt ons eerste kindje en ik ben uitgerekend op 15 juli 2025. Ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven Rob (31 jaar) en we zijn nu 4,5 jaar samen.
Merk dat ik het allemaal heel spannend vind en overal op let, maar tegelijkertijd zijn we enorm blij dat het ons opnieuw gegund is om in verwachting te zijn 🧸🤍
14 dagen geleden
Reactie op GulleBries265600
Hoi, hoe passen jullie je gebruikersnaam aan?
Had gelezen dat 1 van de moderators zei dat het niet meer gewijzigd kon worden door een nieuwe update. Enige optie is een andere account aanmaken denk ik
14 dagen geleden
Hoi allemaal, wat een hoop berichten met allemaal mooie verhalen. Hoop dat alles goed blijft gaan bij iedereen ❤️ Ik ben Kim en ben 33 jaar. Ben getrouwd en heb een geweldige dochter van net 4, en vooralsnog 12 juli uitgerekend van ons tweede kindje. Fijne zwangerschap aan iedereen gewenst! ☺️
14 dagen geleden
Had gelezen dat 1 van de moderators zei dat het niet meer gewijzigd kon wor ...
Bij je profiel en dan zie je mama2024 staan en daar andere naam intypen
14 dagen geleden
Hey! Ik ben in verwachting van mijn tweede kindje. Vandaag een positieve test gehad! Ik ben bijna 33 jaar en mijn zoontje is nu 2,5.
Kan het nog niet goed geloven. Heeft wel even geduurd voordat het ‘raak’ was. Nu de spannende periode tot de eerste echo of alles goed gaat. 🍀
14 dagen geleden
Reactie op aukje Damstra
Bij je profiel en dan zie je mama2024 staan en daar andere naam intypen
Ja dat lukt niet zeg maar
14 dagen geleden
Ja dat lukt niet zeg maar
Dat lukt inderdaad niet, je kunt nergens op je naam klikken om te veranderen…
14 dagen geleden
Reactie op GulleBries265600
Dat lukt inderdaad niet, je kunt nergens op je naam klikken om te verandere ...
Klopt, omdat ze de app geupdate hebben dus naam veranderen is niet meer mogelijk
14 dagen geleden
Klopt, omdat ze de app geupdate hebben dus naam veranderen is niet meer mog ...
Ik kan mijn naam gewoon wijzigen, via profiel en dan bewerken. Heb nog even gekeken, maar heb geen update van de app gemist. Misschien nog merk afhankelijk, ik heb Apple.
14 dagen geleden
Hallo allemaal,
Mijn naam is Kim ik ben bijna 27. Ik ben samen met mijn verloofde en zijn zwanger van ons 3e kindje wat voor ons opnieuw weer heel spannend is omdat bij mij voor een paar maanden geleden PCOS is vast gesteld. Ik ben 13 juli uitgerekend maar dat kan ook anders zijn vanwege de PCOS hopelijk krijgen wij 28 nov meer duidelijkheid 🥰
14 dagen geleden
Hoi allemaal!
Ik ben Manouk, 26 jaar en 4 jaar samen met mijn vriend Glenn. Hij is 31 jaar.
Ik ben nu 4+2 en uitgerekend rond 18 juli. Dit wordt ons eerste kindje! Ik merk dat ik het mega spannend vind of het allemaal wel goed gaat…. Elke keer als ik naar de wc ga of iets voel. Voor mijn gevoel kan er zoveel mis gaan! Kan dan ook niet wachten tot 29 november voor onze eerste echo!
13 dagen geleden
Hoii allemaal!
Mijn naam is Anne, 26 jaar oud en 0,5 jaar getrouwd met mijn man Ronald. Hij is 29 jaar oud. Ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben, na 11 dagen overtijd te zijn. 3 positieve testen, en nu tel ik dat ik 5 weken zwanger zou zijn. Super spannend, heel eng, weet even geen houding aan te nemen.
Overspoeld door emoties, uitgerekend rond 8 juli 2025.
Zojuist meteen de verloskundige een bericht gestuurd om zsm een echo te krijgen.
13 dagen geleden
Ik ben Elvira. Uitgerekende datum 22 juli (volgens berekening app) Partner is 32, ik ben 34. Zwanger van eerste kindje. Duimen dat alles goed gaat! 🥰
13 dagen geleden
Ik ben Femke en ben volgens mijn berekening (bij startdatum laatste menstruatie 6 oktober en onregelmatige cyclus van gemiddeld 33 dagen) uitgerekend op 21 juli 2025. Ik ben 8 jaar getrouwd met Matthijs. We hebben twee dochters: Rosalie (5 jaar) en Annabelle (3 jaar). Nu dus zwanger van ons derde kindje. Omdat ik nog niet heel veel symptomen ervaar, alleen koude rillingen, opspelende darmen en vermoeidheid maak ik me wel enige zorgen. Ik was bij de meiden namelijk meteen heel misselijk en had last van reflux… Ik blijf toch maar positief denken en wacht rustig af tot de echo bij de verloskundige.