27 Reacties

25 dagen geleden

2 jaar geleden na 8 weken al verteld🙈 dit jaar wachten we wat langer tot kerst als ik ongeveer 12 weken zwanger ben☺️

24 dagen geleden

Ik ben ongeveer 3 uur na mijn positieve test naar mijn ouders gegaan om het te vertellen. Mijn moeder ziet namelijk alles aan mij. Wij zijn al 4 jaar bezig en hadden niet gedacht dat het op de natuurlijke manier zou lukken, na 6 IUI pogingen. Toen ik het vertelde zei m'n moeder; Ik dacht het van de week al!! Ze wist het dus al eerder dan dat wij het wisten

23 dagen geleden

Wij hebben in een ICSI traject gezeten en de meeste mensen weten dat van ons. Morgen morgen we testen en gaan we het onze ouders en broers/zussen meteen vertellen. Daarnaast was ik dit weekend bij mijn ouders en was de misselijkheid real dus m'n ouders hebben al een vermoeden😉

23 dagen geleden

Ieder direct familielid weet van ons IUI traject dus we gaan het deze week gelijk zeggen tegen onze ouders. Broers en zussen wachten we nog heel even mee, willen graag dat we echt heel goed nieuws kunnen geven met kloppend hartje enzo.

23 dagen geleden

Hoi. Wij zijn eergisteren er achtergekomen dat we in verwachting zijn. We zitten nu op 4 weken en ons eerste echo staat op week 8 gepland. Wij denken dat we tot 12 weken gaan wachten om het te vertellen aan onze ouders/vrienden etc. En op werk veel later, wanneer weten we nog niet. Super spannend!

21 dagen geleden

Ik ben met kerst 10 weken en ga in januari voor 3 mnd naar het buitenland dus ik ga het mijn ouderlijk gezin en die van mijn partner met kerst vertellen:)

21 dagen geleden

Vorige keer was ik 5 weken met kerst. We waren net verhuisd en ouders/broers/zussen van beide kanten kwamen het bij ons vieren. Toen meteen iedereen tegelijk verteld. Ja was vroeg maar ze kunnen er dan wel voor je zijn als het mis gaat. Dit jaar gaan we het wellicht weer met kerst vertellen, ben dan ongeveer 11,5 week. Met wat mazzel dan al de nipt uitslag maar misschien ook niet