13 Reacties
8 dagen geleden
Dit is mijn eerste, maar zie veel filmpjes over de broeken van de h&m en ben benieuwd of mensen die kunnen aanraden?
8 dagen geleden
Reactie op Lara Smith
Dit is mijn eerste, maar zie veel filmpjes over de broeken van de h&m e ...
Wisselt heel erg per model vind ik. Had vorige keer 1 hele fijne spijkerbroek van H&M, maar ander modellen zaten juist weer voor geen meter. Van de leggings had ik de “before & after”, daarvan kan je de band omslaan als je buik nog niet zo groot is of na de bevalling als die weer (bijna) weg is.
8 dagen geleden
Reactie op Waterrat
Wisselt heel erg per model vind ik. Had vorige keer 1 hele fijne spijkerbro ...
Super, Thanksie voor reageren!!
8 dagen geleden
Ik heb deze broek besteld bij shein, zit echt heerlijk! Lekker ruim ook, en goed warm voor de koude maanden. Echt een tip!
7 dagen geleden
Reactie op Waterrat
Ja! Heb er nu net ook een sportlegging van gekocht, vind het ideaal dat je ...
Thanks! Ga morgen even kijken. Want heb nu al regelmatig een hele opgezette buik omdat naar de wc gaan een uitdaging is 🙈 dus het ene moment pas ik mijn broeken nog maar het andere moment niet. Dan is dit denk ik een goede oplossing 😊
7 dagen geleden
Flared leggings inderdaad, wat hieronder al genoemd werd. Die heb ik veel aangehad. En nu met de koudere dagen vind ik jurken nog steeds heel fijn en dan met een panty/legging en zo’n fietsbroekje eronder. Je hebt (bijv. van H&M) van die fietsbroekjes die heel hoog vallen. Vorige zwangerschap paste mijn buik daar tot het einde prima in!