11 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb alles uitgekookt. Zowel de nieuwe speentjes als de oude flesjes. Even goed afgewassen ook en straks v贸贸r het eerste gebruik nog een keer

5 maanden geleden

Hier alles opnieuw afgewassen en uitgekookt ja

5 maanden geleden

Hier ook alles afgewassen en uitgekookt

5 maanden geleden

Hier doe ik alles op het moment zelf dat het nodig gaat zijn even uitkoken (of partner of kraamhulp) Hoop borstvoeding te geven en niet meteen speen nodig te hebben

5 maanden geleden

Alles voordien wassen en uitkoken en dan vervolgens ook minimaal 1 a 2 keer per week alles uitkoken. Verder tussendoor goed wassen, niet in de vaatwasser. Is bij onze eerste zo erg goed bevallen.

5 maanden geleden

Yes, flessen opnieuw uitkoken en speentjes van de flessen nieuw. Ook de kolf en de melkflessen, die heeft de kraamhulp voor mij uitgekookt 馃グ

5 maanden geleden

Ik heb de flessen en speentjes van mijn eerste weg gegooid die ga ik niet nogmaals gebruiken. De nieuwe heb ik uiteraard uitgekookt. Vind dat voor een kleintje wel belangrijk 鈽猴笍

5 maanden geleden

Reactie op Ms31

Yes, flessen opnieuw uitkoken en speentjes van de flessen nieuw. Ook de kol ...
Oh ga ik dat ook doen馃ぃ heb mijn kolf en melkflessen al uit gekookt馃 maar ja dacht mijn eerste kindje kreeg bij dag 3 pas uit een flesje melk omdat ik toen ging kolven voor het eerst馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Zonnetje 2

Hier doe ik alles op het moment zelf dat het nodig gaat zijn even uitkoken ...
Hier bij eerste ook nooit geen speen gebruikt馃槉 heb nu 3 in huis verschillende voor het geval dat haha

5 maanden geleden

Heb alles uitgekookt 1 keer en doe het nu met de hand en beetje dreft

5 maanden geleden

Reactie op mimi95

Oh ga ik dat ook doen馃ぃ heb mijn kolf en melkflessen al uit gekookt馃 maar ...
Hehe ik had enorme stuwing, dus de handkolf had ik een paar keer nodig gehad in de eerste week 馃槀